2. Bölüm

54 1 0
                                    

Bir süre daha buralarda dolandım.Benimle oynaması ağırıma gitmişti.Bundan sonra hiç bir erkeğe güvenmeyecektim.Çağrı'da beni kandırmıştı.Bugünden sonra kendime söz verdim.Asla ama asla bir erkeğe güvenmeyecektim.Kendi kendime bunları düşünürken telefonum çaldı.Arayan Eda'ydı.

"Alo Doğa nerdesin"

"Geliyorum okula" dedim sanki hiç kimse beni yıpratmamışcasına.

"Sen iyi misin?Sesin çok iyi geliyor"

"Hem de muhteşemim."

"Yalnız kalmak sende ters etki yapıyor.Seni bir daha yalnız bırakmak yok"

"Hayır.Sadece kendime söz verdim.Bundan sonra hiç bir erkeğe güvenmek yok.Hiç bir erkek beni üzemeyecek."

"Helal olsun sana kızım.Göster gücünü"

"Kapat hadi aptal şey"

"Yaa önce sen kapaat."

"Peki." deyip telefonu kapattım.Sonra kendimden emin bir şekilde yürümeye devam ettim.Yolda giderken her erkeğe ters davranmam gerektiğini milyonlarca kez tekrarladım.Sonunda okula vardım.Sınıfa girince ders başlamıştı.Hoca dahil herkes bana bakmaya başladı.

"Geç kaldığım için özür dilerim hocam"

"Geç yerine otur Doğa.Önemli değil"
Hemen Eda'nın yanına oturdum.Dersin bitmesine daha çok olduğu için dersi dinlemedim.Benim kurallarıma göre dersin son 20 dakikası dinlenmeliydi.Öyle anlıyordum.Ve ödevler haricinde sınava çalışmadan ya da son dakikalarda çalışarak girerdim.Orta derecede olsa güzel not alırdım.
~
"Hadi ama Doğaaa.Yapma böyle."

"Olmaz demek ne demek.Gelmiycem"

"Ya Doğa lütfen ama."

"Sen Furkanın doğum gününe kendin gidemez misin Eda?"

"Sen de gelsen ölür müsün?"

"Anlatamıyorum galiba.Erkeklere alerjim var.Furkanın doğduğu güne de lanet olsun."

"Öyle deme ama çok tatlı çocuk"

"Neresi tatlı.Neresi tatlı be!Çocuğun kemik gözlüğü ve diş telleri eksik tek.İneğin teki."

"Sen ne ara bu kadar kötü biri oldun.Ahir zaman dedikleri bu olsa gerek.Yargıla sen daha yargıla insanları.Olayın üstünden ne kadar zaman geçti sen daha erkeklere uyuz ol."

"Erkeklerden tiksiniyorum.Hepsinin tek derdi karı kız.Başka bir şey daha varda detaya girmeyelim şimdi."

"Çünkü senin çocukların amip gibi olucak.Bölünerek mi yapmayı düşünüyorsun?"

"Yapmamayı düşünüyorum."

"Ne halin varsa gör.Kızım o olaydan sonra okulun gözdesi oldun resmen.Bütün erkekler peşinde kuyruk.Sen hâlâ tiksin erkeklerden"

"Ya bi git.Hiç biri umrumda değil.Hadi canım.Benim yerime de ye pastadan."

"Gel kendin ye."

"Bi şey diyim mi?Sen o çocuğu tavlamak istiyosan bu süslerle olmaz canım"

"Nasıl olacakmış canım?"

Aşka İnanmak LazımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin