Capitolul 1

10.7K 333 7
                                    


Ma plimb pe strada de cateva ore cu gandul la tatal meu care acum plange langa poza mamei, ce prefacut. Vreti sa stiti povestea? Pai tot trebuie sa povestesc cuiva despre tot ce se intampla in inima mea.

Era o noapte călduroasă de vara.
Eu cu mama mea ne intorceam de la o matusa . Ca sa ajungem mai repede am mers pe o alee mai ingusta. Atunci ne-a aparut un om de vreo 40 de ani cu un pistol in mână. Cand ma vazut a intreptat pistolul spre mine si a tras. Mama mea sa bagat in fata mea, sa sacrificat pentru mine. Atacatorul dupa ce a vazut ca a tras in mama mea si nu in mine si-a intreptat pistolul spre mine si de atunci negru.

Cam atatea imi amintesc de la moarte mamei mele. Ce femeie buna era. Dar in viata nu trebuie sa fi bun. Nu o sa ma mai las calcata in picioare. O sa fiu fara sentimente, distanta, rece si cruda. Asta e o promisiune! (cam atat am aflat de la tatal meu...nu imi mai amintesc sa fi fost acolo doar ce mi sa povestit)

***

Am ajuns acasa, intr-un tarziu. Am pasit in sufragerie si ca sa vezi, tata sta pe canapea cu o sticla de votka in mână.

-Ember Smith, unde ai fost?
In pana mea am fost....iar, iar, gata nu mai rezist.

-Ti-am mai zis ca nu ai voie sa iesi pe strada? Tot orasul ne barfeste! E numai vina ta! Daca nu erai tu Daniela (mama mea) nu mai mergea la Matusa Marta si nu mai mergea pe aleea aia ingusta.

-Nu a fost vina mea ca proasta asta de mama mea a vrut sa mearga la Matusa Marta. Si nu mai da vina pe mine de tot ce se intampla. Da-o dracu de treaba ca doar am 21 de ani nu 4!?

I-am scuipat in fata si am fugit in camera mea. Astazi mi-am dat demisia si am de gand sa fug. Mai trebuie sa astept taxiul si sa ma strecor din casa. Da un om matur sa se strecoare din casa parintilor. Zici ca sunt adolestenta. Totusi cum am calculat eu monstrul de tatal meu trebuie sa vina sa ma bata peste 5 minute, ca cica a fost vina mea ca mama a murit. Asa ca cica sa gandit sa ma pedepseasca cu loviturile lui de bruta. Uita iata-l ca urca scarile.

Dupa runda de curele, cafea incinsa pe piele care le-am indurat si lovituri de-ale mele care le-a indurat el, sa terminat. Aud taxiul jos asa ca ies tiptil cu bagajele pentru ca stiu ca monstrul doarme bustian. Nici o petrecere nu ar putea sa il trezeasca. Ies pe usa din fata, ma mai uit pentru ultima oara la casa mea si ma urc in taxi.

***

Ajunsa la aeroport, in avion, ma uit pentru ultima data la frumosul oras, frumoasa tara in care am copilarit.
"Pa Sicilia. Pa Italia! O sa-mi vie dor de tine orasul meu.

Bad Girl (In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum