Ma aflu în avionul care trebuie să mă ducă în Italia. Mă uit pe geam încercând să ignor toată agitaţia care persistă în întreg avionul. Ma uit la Williams care se uita şi el la mine cu parere de rău. Se ridică şi vine către mine. Se pune pe locul din faţa mea şi înceracă să îşi găsească cuvintele.
-Uite Elizabeth, Jona, ei bine...
-William nu vreau să vorbesc acum, scuza-ma dar lasa-mă să mă gândesc singură la tot ce sa întâmplat, vreau să rămân singură. Imi remut privirea pe geam si mă gandesc la ziua asta dată dracului.
***
Ajunsă intr-un ferrari negru cu geamuri fumurii soferul fiind nimeni altul decât Raul, stăteam pe locul din spate si ma uitam la celelalte masini din fata mea. Prima masina e a nimeni altului decat Massimiliano dupa a fratelui său si a surorii lui iar dupa a lui Raul, unde desigur ma aflu si eu si fratele meu. Masinile se opresc in dreptul unui conac imens. Ma intreb uneori cum am ajuns sa stau in asemenea palate de la o simpla casa. Iesim toti din masini si inevitabil ochii mi se mut pe el. Poarta o pereche de ochelari negri. Se intoarce catre mine si eu imi mut privirea in alta parte.
-Peste o ora in biroul meu! zice catre mine si se intorce pe calcaie si porneste catre conac. Raul ma conduce pana in camera mea. Intru in ea cu raul dupa mine. Ma tranteste de perete si incepe sa ma sarute salbatic. Asta imi lipsea acum. Incerc sa ma eliberez dar nu pot. Mi se face greata numai cand il vad ca ma atinge.
-Doamne ce scarbosi! apare si sora reptilei, in pragul usii.
-Mersi Giulia ca mi-ai stricat distratia, cand era cel mai interesant. Imi da drumul si ma preling pe perete. Elizabeth sa sti ca nu sa terminat. Imi face cu ochiul si pleaca cu Giulia pe urmele lui.
Inspectez camera, imensa, mai mare decat doua apartemente, mai observ doua usi care sigur una duce la baie iar celalalt la dressing. La duc la dressing si observ nenumarate haine de lux si prea putine normale, persistand rochiile. Nu imi vine sa cred ca sunt iar aici, locul de unde au inceput toate, locul unde l-am parasit pentru ca tatal ma batea si de unde am fugit, sunt din nou aici dar nu la casa darapanata si la un conac imens. Mda am revenit italia!
Dupa ce am facut un dus mi-am luat o rochie albastra cat de cat normala si simpla si niste balerini tot de aceeasi culoare. Bate cineva la usa si in prag apare nimeni altul decat Raul.
-Mi-ai lipsit papusa. Pacat ca acum nu putem continua dar daca vrei o lasam pe deseara. Imi face cu ochiul si incepe sa rada.
-Du-te dracului, papusa sa ii spui lui ma-ta.
Ce bou, sper sa moara.
-Esti foarte amuzanta, hai misca, ne asteapta Massimiliano si a dat un ordin clar ca sa de aduc in momentul asta la el. Asa ca porneste pe un un hol, eu in spatele lui pastrand distanta, intram pe mai multe holuri, merge pe la mai multe etaje, pana ajungem pa aripa unde este biroul unicului si inegalabilului Massimiliano Lorenzo. Raul pleaca cand ajung in fata usii care ma desparte de el. Desigur nu bat la usa si intru direct. Statea rezemat de birou cu mainile la piept si langa el pe canapia niste matahale imbracate din cap pana in picioare in negru. Cand ma vede se intrerupe din vorbit.
-Afara! Striga catre matahale. Ies in pasi alerti si inchide ultima mea cale de scapare, usa.
-Mda, ce vreai sa imi zici, zi de ce dracu m-ai adus inapoi in Italia? Ridic tonul si uitandu-ma cu ura la el. Iti dai seama ca Jona a fost omorata si tu nu ai facut nimic, ba mai mult am si venit repede in Italia, nici macar la innormantare nu am fost, te urasc. Strig cat pot de tare, sunt al naibi de furioasa si el tot ce face e sa se uite cu ochii aia patrunzatori la mine. Fac un pas, si inca unul, pana ajung sa fiu la cativa centimetri de el. Vreau sa ii dau o palma dar imi prinde mana si ma lipeste de primul perete care ii iese in cale, lipindu-se de mine. Ma saruta, sarutul lui tipic, salbatic si pasional care ma face sa ma topesc pe picioare. Se desprinde o secunda din sarut cat sa imi desfaca fermoarul de la rochie, revine la sarut si imi da incet rochia jos ramanand in lenjerie si el complet imbracat. Incerc sa ii dau si eu tricoul jos dar imi prinde mainile si mi le aduce deasupra capului. Se desprinde de mine si isi da tricou jos. Revine la sarut si se lipeste iar de mine. Cu o mana imi desface sutienul, stie sa il desfaca mai bine ca mine, si il arunca pe undeva prin incapere.
Ii saruta pe amandoi, intarindu-se instant la atingerea buzelor lui pe sanii mei, revine la sarut si cu o mana maseaza sanul drept, rasfatandu-l, aceeasi metoda aplicand-o si la celalalt san. Dupa ce termina cu ei isi readuce privirea inapoi in ochii mei, privire de gheata, ochii aceia albastri privindu-ma fara nici un sentiment, dar se vede macar atat, ca e excitat, atat pot percepe in momentul asta.
Imi da jos si ultima bucata de material de pe mine, ma ridica si imi infasor picioarele in jurul lui. Ma duce pana la biroul lui pe care nu l-am observat pana acum, arunca tot ce a fost pe el pe jos, ma intinde pe birou, isi da jos si el hainele si revine pe mine, amandoi intinsi pe birou, eu sub, el deasupra mea, ma saruta si intra in mine. Incepe sa se miste cu forta facandu-ma sa tip si sa ma topesc pe birou. Ne miscam la unison, chiar daca prea conducerea de fiecare data. Ajungem la orgasm, se ajeaza obosit langa mine si ma ia in brate. Ce naiba sa intamplat? Eee acum nu vreau sa intervina ratiunea, o sa regret mai tarziu.
CITEȘTI
Bad Girl (In curs de editare)
RomanceCartea are unele greseli gramaticale, e in curs de editare fix pentru a o corecta si cel probabil o voi corecta cand o termin! Daca va deranjeaza asa tare greselile gramaticale nu cititi! Masini. Curse. vorbe violente. Accidente.Aceasta e viata celo...