Capitolul 12

3.1K 184 5
                                    

Dupa ce am vorbit cu Emy si mi-a spus de ce dracu au fost Dereck si ceilalti aici, fiindca si-a uitat cheile si s-au intalnit pe drum din intamplare. Voi ii credeti? Eu cred ca planuiesc ceva. Telefonul meu vibreaza in buzunar, il iau si raspund.

-Alo!

-Ce faci Ember? Asa ma iei tu cu alo? Ce mai faci? Nebuna mea sora vitrega. A fost infiata dupa ce si-a pierdut parintii. Totusi ea a fost in cea mai mare parte in Londra la matusa.

-Hoo nebun-o nu imi mai striga in telefon. Cu ce ocazie?

-Ce? Nici o ocazie. Acum face pe proasta. Uneori ma enerveaza comportamentul ei.E foto model, are un iubit cu bani, un cantaret, ii merge foarte bine. Totusi eu am incetat sa tin legatura cu ea si ei bine si ea sa distantat de mine.

-Cum de ai sunat?

-Pai am trecut pe acasa, iar e tata inecat in betie! Pfff. Dar totusi nu te-am gasit acasa iar tata a spus ca ai fugit de acasa asa ca am incercat sa te sun desigur nu mi-ai raspuns si intr-un final ti-am aflat noul tau numar de telefon si unde esti asa ca acum sunt la aeroport in New York si nu stiu pe unde sa o iau ca sa ajung la tine asa ca te-am sunat sa fi dupa mine. Cum credeam bine informata.

-Asteapta cateva minute sa ma imbrac si pornesc.

-Mai repede!

Ember si-a luat o pereche de blugi si un tricou sa incaltat cu tenisii sai preferati si-a luat cheile de la masina , a inchis usa si sa urcat in masina si a pornit. Era foarte nerabtatoare sa isi vada sora dupa trei ani in care nu a luat aproape deloc legatura cu ea. acum trei ani a venit o saptamana si dupa acea a trabuit sa mearga inapoi in Londra cu nistre treburi. Emy e la lucru,  asa ca ea are tot timpul sa schimbe niste vorbe cu Mayla sora ei.

-Mayla!! Ce mai faci?

-Bine, si Ember cum e in New York?

-Stiu ca vrei sa iti fac un tur.

-Cum ai ghicit?

-Mi-a soptiti o pasarica.

Dupa ce ia aratat Maylei o parte din New York au mers la apartamentul lui Emy si al lui Ember.

-Ember pe unde ai umblat? Ammm!!! Cine e? Mi-o prezinti si mie?

-Mayla ea e Emilia prietena mea, si Emy ea e Mayla sora mea vitrega.

-Tu ai sora? Si eu de ce aflu numai acum? Apropo incantata.

-Si eu. Si Emy, soramia cum se mai descurca cu baietii?

-Mayla. Sunt chiar aici.

-E praf!

-Emy ce naiba ...

-Trebuie sa o ajutam!

Bad Girl (In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum