Capitolul 20

2K 102 2
                                    

In câteva minute Ember ajunge la Notes. Se gândeste la reuniunea cu tatăl ei si ce e asa de important de a venit pana in New York. Intra in cafenea si îl zărește pe tatăl ei. Se îndreaptă catre el si se așează pe scaun. Tatăl ei era foarte abătut si trist.

-Buna Ember! Isi ridică ochii catre ea.

-Buna tată! Spuse ea la rândul ei. Chelnerita care apăruse nu demult le lua comanda si placă.

-Ce e asa de important? Intreaba ea intr-un sfârșit.

-Să iti zic toata povestea sau ce e mai importan? zice tatăl ei.

-Toată.

-Nu suntem parintii tai. Eu eram un doctor renumit si un baiat te-a lasat in grija mea. Dar mai aveai frati. Un frate si o sora vitrega dar e ciudat ca baiatul care te-a adus nu a zis cine e.

Soc. Dupa ani de minciuni, e greu să mai creadă Ember. Se gândea la ce a spus tatăl ei... Nu mai înțelegea nimic.

-Adică.... atâta putea sa zică Ember inainte ca tatăl sau mai bine spus unchiul ei sa o întrerupă.

-Dar acel băiețel si sora vitregă a acestuia au venit la mine acum doua săptămâni spunând ca te caută, dar nu am avut curajul să le zic că tot in acest timp ai fost cu noi. Acel băiețel care acum e un bărbat in toata firea seamana leit cu tine si daca tu nu ai purta lentilele acelea negre si nu ti-ai ascunde ochii verzi ai fi varianta lui feminină. Nici in ziua de azi nu inteleg de ce porți lentile când tu vezi foarte bine. Totusi ce e cel mai important a ca fratele tău e undeva in New York cautandu-te.

-Atunci pe mine cum ma cheamă? întrebă ea.

-Ember Elisabeth Evans, raspunse tatăl ei.

-Dar pe fratele si sora mea vitregă?

-Pe fratele tău William iar pe sora ta vitregă Jona.

Elizabeth...oare Massimiliano stie ceva despre mine?

Bad Girl (In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum