-Suna telefonul. Ember raspunde odata. Striga Mayla de la dus. Iau receprorul.
-Alo
-Ce faci frumoaso?
-Cine esti?
-Eu? Nu iti mai aduci aminte de mine? Cine poate fi? Ce vrea de la mine?
-Asculta, nu, nu o fac, acum zi naibi cine esti.
-O dar punctuala mai esti, totusi sa revenim la subiect, peste o luna sa fi gata, pentru ca vin sa te iau, frumoaso, si imi pare bine ca ti-am reascultat vocea chiar daca este prin telefon. Ne vedem peste o luna. Bye bye!
-Stai. Cine esti si unde sa mer... a inchis. Ma suna un numar necunoscut sa imi spuna ca vine dupa mine.
*****
-"In sfarsit am ajuns. Mayla ma rugat sa mergem pe pista sa vedem cursa dintre nu stiu cine si...ea stie!-Am ajuns la fix. Massimiliano e aici.
-Ce treaba are Massimiliano cu asta?
-Am venit sa il vad daca tu nu imi faci cunostinta cu el.
-Nu ii cunosc, nu imi este prieten si in plus nu pot sa merg la casa lui si sa ii spun: Buna Max, ma mai cunosti, sunt eu Ember fosta locul doi din curasa precedenta. Aceasta este sora mea am venit sa ti-o prezint, e Ok? suna penibil.
-Bla, bla. bla. Hai cu mine. O vad pe Emy si pe Dereck tinandu-se in brate si dupa se saruta si pe...ceeeee? hihihihi, Emy, Emy. Auzi la ea "nu e nimic intre mine si Dereck" pe cine pacaleste?Dupa ce ma vede pe mine se desprinde din bratele lui Dereck si vine cu fata rosie spre mine, ca un copil mic care a fost prins ca face vreo prostie.
-Buna Ember, nu mi-ai spus ca o sa fi aici. Incercand sa isi calmeze roseala din obrazi .
-Buna Ember, cunosti pe cineva care sa se urce pe locul din fata cu Massimiliano pentru cursa ca cica trebuie sa fie doi in echipa iar acel cineva drebuie sa stie ceva despre curse...deci ma poti ajuta?
-Buna eu sunt Mayla sora lui Ember. De ce nu participa Ember cu Massimiliano ca din cate stiu se pricepe la curse.
-Buna Mayla...nu e o idee rea...merg sa-l indreb pe Max, mersi!
-Stai Dere.....Las-o balta. Intorcandu-mi capul zic: Mayla, ce ti-o iei tu de la mine.
-Ho nebuno, nu vreau sa ma lovesti, fieti mila de surioara ta.
-Ok, deci asa facem, Massimiliano a acceptat. A revenit Dereck. La dracu, la dracu, la dracu.
****************
Da cum ma vedeti stau pe locul din fata a BMW i8 a lui Max. Cursa e pe cale sa inceapa. Start.
-Cum am ajuns aici?
-Nu tu ai vrut compania mea?
-Nici moarta!
-Atunci cum de esti langa mine?
-Intreaba pe soara mea vitrega.
-O sa o intreb!
-O sa castigi
-Sunt plictisitoare cursele in care tu nu participi.
-Ma rog, de ce?
-Pentru ca nici unul nu a fost cababil sa ma intreaca de pe pista asta.
-Dar cine a reusit?
-Tu!
-Cand?
-La a doua curba am ajuns in spatele tau.
-Si te-a batut cineva pana acum?
-Participam cu varul meu si daca erau mai multi pe mine il lasam pe el sa castige.
-De ce?
-Pentru ca e tot una sa castig eu sau el.
-Nici chiar.
-Pai?
-Bucuria ca ai terminat pe locul 1.
-Nu prea am simtit asa ceva, cursele la care participam erau importante si era fatal sa pierd si daca castigam ei bine nu e ca si cum ma bucuram.
-Nici atunci cand ai participat impotriva mea?
-Atunci am fost uimit. Cum de sti asa bine sa conduci?
-Painu stiu cum sa explic dar pur si simplu stiam dinainte si cand m-am urcat la volan e ca si cum invatasem totul despre condus chiar daca nu am mai condus.
-Si posibilitatea sa fi invatat candva si sa uiti asta?
-Imposibil.
-De unde sti?
-Nu m-am urcat intr-o masina doar cand am facut scoala de soferi.
-Posibilitatea ca parintii tai sa nu iti fie chiar parinti e? Eu unul cred asta.
-La ce te referi?
-Adica sa nu iti fie parinti naturali. Sa fi infiata sau sa te fi luat de langa ai tai.
-Imposibil! Nu ar face asta.
-De unde sti? Iti amintesti concret copilaria ta cu ei?
-Amm, mi-au povestit ei.
-Si daca mint?
-Nu mint!
-Si daca o fac?
-Termina Lorenzo!
Ei bine cursa sa terminat si Massimiliano a iesit pe locul 1. Nimic interesant.
CITEȘTI
Bad Girl (In curs de editare)
RomanceCartea are unele greseli gramaticale, e in curs de editare fix pentru a o corecta si cel probabil o voi corecta cand o termin! Daca va deranjeaza asa tare greselile gramaticale nu cititi! Masini. Curse. vorbe violente. Accidente.Aceasta e viata celo...