Capitolul 8

3.4K 201 2
                                    

Massimiliano pov

Ce dracu se intampla aici? O vad pe Ember stand pe fotoliul din livind impreuna cu Dereck si cu prietena ei, blonda. Ce cauta Ember aici?

-Massimiliano, pe ea vream sa ti-o prezint. Zice Derek.

-Elimia si Ember m-au adus acasa de la cursuri. Zice si Lara.

-Ember cati ani ai? Pari de vreo 16-17 ani.

-Nu am nici 16 ani nici 17, am 21 de ani.

Prea mare coincidenta. Cand am aflat ca in sfarsit unul din oamenii mei au aflat unde va veni Liza peste o luna am fost prezent in NY. Liza a disparut de cand era inca copil. Damian a avut grija sa dispara cu ea si nu a lasat nici o urma.

-Cum spui tu, si de cand esti in New York?

Ember pov

Asta isi bate joc de mine? 16 ani? Cred ca are nevoie de un control de ochelari. A deci schimbi subiectul ranjitule. Capcaunule.

-De cateva zile. De ce te interezeaza asa dintr-o data de mine? intreb cu o spranceana ridicata iar el isi mareste ranjetul.

-Curiozitate. Se pune intr-un fotoliu de langa mine. Ce are omul asta?Totusi nu am timp sa pierd vremea aici. Filmul de acasa nu se vede singur.

-Daca e totul bine eu o sa plec.

-Unde crezi ca pleci?

-Un loc numit acasa? Ce te interezeaza pe tine?

-Daca totusi ai venit hai mai stai! Iar ranjeste. Ce are in cap omul asta? Ma pun inapoi pe fotoliu inbufnata.

-Nu stau mult inteles?

-Bine, Bine. Cum de ai facut de era aproape sa ma intreci?  a deci acum te dai mare. Tare curios mai esti.

-Cu stil. Vai ce ras colorat are, e molipsitor, te face si pe tine sa razi. Potolestete Ember. Dar totusi arata bine. Acum sa stau bine sa ma gandesc poarta un tricou negru, si prin el i se vede muschii,o pereche de blugi albastri si in picioare niste tenisi. Cum ar sta in patul meu? Doamne te auzi? eu gandesc asa ceva? Ma mustreaza constinta. Doamne la ce ma gandesc.

-De gandesti la mine? Sopteste incet.

-Ce te face sa crezi asta?

-Te uitai la mine si te strambai. 

-Ma gandeam cum ai arata fara cap. Rade Emy. Blonda sta langa Derek. Intru in modul Cuppidon.

Ma ridic de pe fotoliu si merg in camera alaturata care e bucataria.

Deschid frigiderul si il vad aproape gol semne ca nu mananca acasa. Iau laptele si gasesc pe undeva niste cereale. Imi e foame deci mananac. Nu imi pasa ca sunt la un barbat in casa dar eu tot mananc.

-Bum!

-Asta trebuia sa ma sperie? Zic serioasa catre Massimiliano.

-Erai mai draguta cand zambeai!

-Si cand a fost asta?

-Nu conteaza.

Ciuuudaaaat!

Bad Girl (In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum