Capitolul 16

3.4K 167 10
                                    

Inca trei zile pana la Craciun. Am aflat ca peste o saptamana sora mea pleaca inapoi la iubitul ei. Da siropos. Ca cica nu mai pot unul fara altul. Pai am vorbit cu Dereck...si putem veni eu cu sora-mia si cu Emy ca sa-l vedem pe Massimiliano, cica Mayla vrea sa-i ceara un autograf...vai ce bine am ras...serios acum...autograf? da ce e el, star de cinema? Si uite-ma in fata casei lui Massimiliano, vilei, tot una, cu un Massimiliano somnoros la usa.

-Ce faceti aici? cu o voce ragusita si luat pe nepregatite de sora-mia care sare pe el, la propriu, totul bine si frumos.

-Imi dai un autograf? Te rog! striga Mayla in gura mare.

-Buna frate, vezi ca trebuie sa iti zic...ouu, buna Ember! acum face pe prostul. El ne-a zis ca putem sa venim si acum se trezeste si vine relaxat din masina lui catre noi.

-Dereck nu ai uitat ceva important? imi ridic eu tonul

-Frate, fata de pe tine e sora lui Ember....un mare fan de-al tau, am cam uitat sa iti spun dar vin azi la tine sa te vada sora lui Ember pe nume Mayla, personal. Isi pune o mana la ceafa si incepe sa rada ca si cum nimic nu s-ar intampla..adica am o Emy rosie la fata si pe, stai stai, o Emy rosie la fata, ce a patit? si o Mayla care se tine de Massimiliano. Doamne ce au patit oamenii astia?

-Da serios? Si tu numai acum imi spui? cu o voce cat se poate de sarcastica Massimiliano ii ia carnetelul si pixul lui Mayla si isi face semnatura. Am uitat sa precizez ca Mayla avea un pix si un carnetel. Se da din cale si ne face semn sa intram. El ne-a spus ca merge sa se schimbe, da era doar in niste pantaloni scuri care ii lasa patratelele bine definite. vai ce as vrea sa le ating sau parul lui ciufulit, ce as vrea sa imi bag mainile in el. CE NAIBA VORBESC? AM INEBUNIT?

-Ember esti bine? Mayla imi flautura mana prin fata mea.

-Daca nu ti-o iei ti-o rup, si apropo foarte matur. Intre timp a coborat Massimiliano urmat de sora lui Lara.

-Deci daca suntem toti ce ati zice sa ne petrecem Craciunul doar noi toti cei de aici? vocea lui Dereck se face auzita. El utandu-se la Massimiliano si Massimiliano la mine. Ochii lui cer iertare, de ce? oare de ceea ce sa intamplat pe pista?? Totusi am mai zis ca ochii lui sunt cei mai frumosi ochi pe care i-am vazut, da un albastru inghetat. Dar totusi de ce se uita asa la mine?

-Daca Ember e de acord atunci si eu sunt. pe Dereck la lasat uimit iar noi toti ceilalti ne-am indreptat privirea spre cel ce a spun. Massimiliani, da nu imi vine sa cred.

-E-eu sunt de acord! ce penibil am zis, adica serios, chiar ma luat pe nepregatite.

-Atunci asa o sa facem, o sa ne petrecem craciunul inpreuna! Vocea lui Dereck se face auzita. Am mai stat inca o ora si ne-am uitat la un film si pe la sfarsit i-am auzit vocea lui Massimiliano spunandu-mi in soapta fara as auda nimeni numai eu un "Imi pare rau Ember." De ce? asa am plecat spre casa cu multe de ce-uri in minte.

De ce si-ar cere scuze, de ce sa comportat atat de frumos cu mine. Adica serios. pe timpul filmului sa pus langa mine, cand nu am mai avut floricele sa dus pentru mine si mi-a luat altele, mi-a adus suc si toate cele, intr-un timp si-a pus mana pe piciorul meu si inainte sa plecam iar mi-a cerut iertare, mai ales ca a vorbit foarte frumos cu mine.

*

Cele trei zile au trecut in zbor..a venit si iubitul Maylei si acum suntem pregatiti sa mergem la Massimiliano. Eu port o rochie rosie scurta pana in genunghi cu putina dantela si cu spatele gol. Parul l-am facut coc cu o suvita rebela si aceea aranjata cumva, ondulata si toate prostiile. Emy cu o rochie albastra pana in genunghi cu un decolteu foarte adang, si ca mine cu putina dantela, iar Mayla cu parul ei bob de aceeasi culoare ca al meu a asortat o rochie neagra pana in pamant cu un picior gol. Si desigur pantofii la rochia mea de culoarea rosie, a lui Emy de culoare albastrii si a lui mayla de culoare neagra. Cred ca eu sunt singura care are tocuri foarte mari, celelalte fete optand pentru tocuri mai mici, si acum iatane pe toti in sufrageria lau Max cu cadouri un mana. Le-am pus toti sub bradul mare din sufragerie si ne-am pus pe cele doua canapele a lui Massimiliano sa vizionam un film de craciun si fix ironia ne-a adus pe mine si pe Massimiliano unul langa celalalt.

Acum pot si eu sa ii miros parfumul lui usor mentolat. Pe tot parcursul filmului ma mai uitam din cand in cand la Massimiliano si l-am vazut holbandu-se la mine. Adica la propriu nu la figurat. Si in sfarsi a venit vremea cadourilor. Eu am primit de la Mayla o rochie din noua ei colectie. De la Emy cu ceas plus cosmetica (rus, fard, lacuri si multe altele), de la Dereck un parfum, de la Lara o geanta foarte frumoasa, de la iubitul lui Mayla pe care am inteles ca il cheama Mike o rochie de culoare neagra si cand sa vina randul lui Massimiliano imi ia cadoul din mana, cadoul de la el care inca nu e desfacut, ma ia de mana si mergem in bucatarie de unde desface cadoul si ies la iveala o bratiare cu litera E si un lantisor cu litera M. M? ciudat? Dar dintr-o data Massimiliano ma trezeste din vizare si imi spune ca acel M vine de la el, da ma bagat in ceata. Colierul mi la pus la gat iar bratara pe mana si din fericirea mea toti erau atenti la bratara. Max a primit un ceas de la Mike, un set de barbierit de la Dereck si Emy...da suspect...totusi de la Lara, de la Mayla un set de vinuri, de la mine a primit o poza inramata cu noi doi de la prima cursa care am comcurat ce adversar..de unde am poza? pai am facut-o la petrecere, Dereck a primit o craciunita de la Massimiliano..Emy fiind rosie de furie, ce sunt cei doi?(Emy si Dereck) si desigur ceilalti cam aceleasi cadouri.

Massimiliano se comporta foarte ciudat..oare are legatura cu cursa?

###Acum 3 zile

Bun, Massimiliano a acceptat, ce fericita sunt *nota de sarcasm.

Sunt pe locul din dreapta a BMW-ului cata sa pornim. In fata noastra vine o parasuta pentru ca astfel nu o pot numi, in pantaloni scurti si intr-un sutien. Cand auzim start parasuta isi da sutienul jos iar noi ceilalti pornim.

-Em pune-te aici! arata spre poala lui .Ceee? Vreau sa conducem impreuna. Se uita rugator spre mine.

Singurul cuvant spus de mine este o intrebare. Surprindere, da! "Em?"

-Da Em, prescurtare de la Ember,ce nu iti place?

-Nu am spus asta.

-Atunci hai. Si arata din nou spre poala lui.

-Am o alta alternativa?

-Nu!

Ma asez in poala lui si..nu imi vine sa cred ce repede am cedat..adica serios? nici macar nu am protestat. Ce imi face barbatul asta mie? Facem o curba la care masina se intoarce la 180 de grade si atunci prind momentul prielnic si ii studiez fata. Dumnezeu a stat mult sa-l faca. Are niste ochi albastrii inghetati care doar cu o privire te descopera pe dinauntru. El observa ca ma uit la el iar el ranjeste. Ce au barbatii acestia cand vad o fata ca se holbeaza iar ei ranjesc. pf.

O un! O nu! O nu!

Isi apropie fata de a mea si ne unim buzele. Nu e un sarut dulce e defapt un sarut pasional. El imi descopera gura. Orce coltisor este strabatut de el. Limbile noastre danseaza impreuna. Eu imi pun mainile in parul lui cel matasos si adancesc sarutul.

Ne desprindem amandoi din sarut si parca am revenit cu picioarele pe pamant strig cat de tare pot :

-Nu e bine ce facem! Ma duc la locul meu, locul din dreapta si incepem o discutie destul de lunga.
###

-Haide cu mine! Vocea lui Massimiliano ma trezeste din visare. Se pare ca toti sunt pregatiti pentru urmatorul film numai noi doi mergem pe scari la etaj. Intram intr-o camera unde predomina culorile negru, alb si cel mai mult albastru. In aceasta camera mirosul este mentolat ca si mirosul lui Massimiliano. Deci se pare ca sunt in camera lui. Vreau sa vad ce surprize imi va mai face Massimiliano.

Bad Girl (In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum