Capo de tutii capi (bunicul lui Lorenzo) si barbatul din biroul lui Lorenzo, cum ia spus hmm, cumm, a da Evans. Doamne Evans.Oare el e Damian?
-Buna Liza, nu stiu daca mai ti minte dar eu sunt fratele tau, Damian Evans, la dispozitia ta. Doamne dar ce gentalmen. Stau la o masa cu Capo de tutii capi, Damian si Lorenzo.
-Elizabeth. Glasul bunicului lui Lorenzo. E cum mi-l amintesc oarecum, aspru si strict. Ti sa adus la cunostinta trecutul tau Liza? (Liza de la Elizabeth :>) Aprob din cap incet. Perfect. Vreau sa lucrezi dinnou cu mine. Ceilalti doi barbati (Lorenzo si Damian) se ridica revoltati.
-Imi pare rau dar nu voi lasa asta sa se intample! Zice reptila.
-Sunt dispus sa imi ajut prietenul! Damian se uita la mine si zambeste.
-Imi pare rau Sergio dar Liza e fosta mea logodnica si totodata si noua mea logodnica, e fata pe care o iubesc asa ca nu o voi lasa sa mai faca ceva periculos!
-Te-ai inmuiat Massimiliano!
-Fi sigur ca sunt in stare sa calc si pe cadavre pentru ea!
-Elizabeth vei accepta? Zice Sergio foarte rece.
-Amm, hmmm. Ma uit la Massimiliano cu o privire gen: Te rog ajuta-ma!
-Ti-am zis ca nu o voi lasa asa ca nu mai insista!
-Dar vreau sa ii aflu raspunsul ei Massimiliano!
-Amm, umm, o sa il ajut in continuare pe Lorenzo. Reptila zambeste multumit. Ma holbez la el pentru cateva secunde in care ma observa si ei bine imi zambeste victorios. Se apropie de urechea mea si imi sopteste sa il astept afara.
-Ma scuzati dar trebuie sa merg la baie. Ii fac semn lui Lorenzo ca sa isi dea seama.
-Stau afara pe o banca asteptandu-l pe urmatorul cap al mafiei si cel care mi-a furat inima. Il vad cum apare in peisaj si se ajeaza langa mine.
-Liza tu ma iubesti?
-Amm, umm, de ce crezi asta?
-Nu stiu ce sa cred, de aceea te intreb! Deci?
-Tu o faci?-Raspunde iubito!
-Asta nu trebuia sa fie ceva romantic?
-Crezi ca le am cu romantismul?
Incep sa zambesc. Ar fi mai usor sa ii urlu in fata ca il iubesc cand ei bine ne-am certa decat in momentul asta cand sunt intrebata direct.
-Ce te-ai astepta sa razpund?-Off, iti e greu stiu iubito!
Vine si ma pupa pe frunte. Ma calmez putin dar inca ma gandesc la ce se va intampla odata ca va sti ca il iubesc. Las gandurile astea departe si imi fac curaj sa ii spun.
-Pai, da idiotule, te iubesc, dar, ei bine ce se va intampla acum cu mine ca ai aflat?
-Iubito acum ca am aflat voi continua sa te apar cum am facut sau am incercat pana acum. Iar acum sa iti intre in capşor ca esti doar a mea.
Imi zambeste si ma saruta pe buze. Am mai zis ca saruta extrem de bine? Isi baga mana imi par ca sa ma aduca mai aproape de el si o mana si-o pune pe talie. Mainile mele ii chiufilesc parul. Are un par asa de moale.
-Iubito hai sa le aratam un cuplu perfect in seara asta.
-Hmm? Imi zambeste si pornim amandoi la brat spre inauntru. Cand sa intram o observam pe Francesca cum ne asteapta cu mainile in san.
-Ce nu am avut eu si are ea? Il intreaba pe Lorenzo care ei bine incepe sa rada.
-Ceva foarte important, dragostea mea!
-Huh?
-Am acceptat logodna cu tine pentru ca ei bine credeam ca Liza nu se va mai intoarce dar uite ca a facut-o.
-M-ai dat ca o carpa de langa tine!
-De ce sa stau cu o fata care nu am nici un interes pentru ea si cea pe care o iubesc sa nu fie a mea?
-Chiar o iubesti?
-Imi pui la socoteala vorbele?
-Sunt si eu aici helooo! Cei doi isi intreapta privirea spre mine.
-Imi e ciuda pe tine Elizabeth dar ei bine eu nu mai am nici o sansa cu el asa ca te voi ajuta sa profiti tu din plin.
-De cand ai devenit tu asa buna cu mine?
-Draguto am si eu o parte buna ca oricine.
-Greu sa cred! Tuseste teatral ranita ca nu o cred.
-Poate pe viitor devenim prietene.
-Poate!
-Haide iubito, avem o petrecere de terminat.
Intram inauntru si ne ajezam la masa noastra speciala. Va urma o melodie pe care se danseaza vals.
-Liza dansezi?
-Mhm?
-Dansezi? Intinde mana reptila asteptand raspunsul meu. Ma ridic cu el si mergem spre ringul de dans.
Il calc o data pe picior si ma uit la el stanjenita.
-Scuze!
-Nu e nimic iubito, capul sus! Imi zambeste si ma roteste perfect. Ne lipim dinnou corpul unul de celalalt. Celelalte cupluri parasesc ringul de dans pentru a se uita la noi iar ei bine noi ramanem in centrul ringului de dans si dansam perfect exceptand ca l-am calcat de cateva ori pe picior si el a inceput sa rada cand ma vazut stanjenita.
-Te iubesc iubito! Imi sopteste acesta la ureche.
Melodia se sfarseste fiind nevoiti sa ne retragem la masa noastra.
CITEȘTI
Bad Girl (In curs de editare)
RomanceCartea are unele greseli gramaticale, e in curs de editare fix pentru a o corecta si cel probabil o voi corecta cand o termin! Daca va deranjeaza asa tare greselile gramaticale nu cititi! Masini. Curse. vorbe violente. Accidente.Aceasta e viata celo...