Sunt trezita de cateva batai in usa. Merg si deschid si in fata mea o am pe nimeni alta decat sora reptilei. Ceea ce ma surprinde la nu mai e privirea de ura pe care o avea cand se uita la mine.
-Uite cum facem. Tu, eu, maine, ne furisam, cumparaturi, inteles? O privesc cu o privire amuzata cambinata cu una uimita si chicotesc un pic. Se pare ca scorpia mai are si o alta fața mai umana.
-Chiar crezi ca rept...Massimiliano ne va...nu ma lasa sa imi continuu propozitia, pe fata ii apare un zambet arogant privinduma cu putin amuzament.
-Cine a zis ca trebuie sa afle? Nu intelegi partea cu furisatul sau ce? ma priveste cu o spranceana ridicata incurajandu-ma sa raspund odata.
-De ce? revin la starea de confuzie. De ce si-a schimbat parerea de mine.
-Uite, pff eram geloasa pe tine, multumita? Tu fata de mine ai avut libertate, esti o fata normala care se putea distra. Mi-a fost ciuda. Ma priveste putin iritata. Bine azi am aflat cateva chestii si ei bine imi pare rau, te-am judecat gresit! Si daca ma distrez si eu o zi ce o fi?
-Accept dar sa sti ca nu sunt fana a cumparaturiilor si sper sa nu mi le bagi pe gat ok? zambeste, de data asta mai prietenos. Se pare ca sora reptilei nu e chiar asa rea.
-Atunci maine ne furisam. Sa fi pregatita. Noapte buna!
Pleaca nu miscari de felina, sprig un noapte buna, inchid usa si rasuflu usurata. Ce familie complicata. Nu ii vreau mila, dar se pare ca o noua prietenie se naste intre mine si Gulia. Ies pe balconul imens pe care nu l-am observat pana acum si ma uit la cerul instelat. E vreo 11 noaptea. Ma uit spre gradina care e intunecata, gradina in spatele casei imense, cu labirint, un peisaj divin. Iesita dintr-un tufis o pisica alba cu mici pete negre alearga de colo colo jucandu-se. Ies din camera si incercand sa nu ma pierd, dupa cateva invarteli in cerc ajung la usa care da spre gradina. Vad pisica si ma apropiu de ea. Hai pisicuto la mine, inca trei pasi, inca doi, unul si...a scapat. Pufai iritata ce micutul chemotoc care sa ascuns pe undeva pe apropate si ma las infranta mergand inapoi in camera mea.
Ma trezesc cu ganduri mari, fac un duş ma imbrac cu hainele din dressing, o rochie alba si simpla si niste pantofi destul de lejeri. Imi las parul pe spate si sunt ca si noua. Ii deschid usa lui Gulia, sora reptilei uitandu-ma la cat de perfecti sunt cei din familia Lorenzo. Rochia rosie ii vine ca tunata si niste pantofi de aceeasi culoare, cu mult mai inalti decat ai mei, cred ca au cam vreo 10 cm. Imi explica planul cu care vom evada si il punem in actiune. Ea face rost de cheile de la masina lui Massimiliano si eu stau langa masina, de paza, daca intrebati de ce am ales fix masina reptilei, e pentru a ciordi ocelarii aia de soare care imi fac cu ochiul asa ca am propus sa ii luam masina lui. Gulia se intoarce cu cheile de la masina, tiptil pe langa masini cu vreo trei tipi in spatele ei doar doi urca in alta masina si unul vine cu noi in masina reptilei. Ce asi vrea sa ii vad fața cand afla ca i-am luat masina. Eu si Giulia stam pe bancheta din spate, ea explicandu-mi noile tendinte ale modei si ce ar trebui sa imi cumpar ca sa mi se potriveasca ca tunat. Observ ca masina vireaza pe o strada necunoscuta. Acesta cu siguranta nu e drumul catre magazine. Ma panichez alarmata si o intreb pe Gulia care e treaba cu cei trei barbati.
-Nu mi-au dat cheile pana cand ii luam cu noi pentru protectie. Zice in soapta. Dar cred ca numai protectie nu o sa ne ofere. Zice la fel de incet ca prima data.
Masina opreste intr-un sfarsit pe un camp langa o casa darapanata. Barbatul iese din masina si ne scoate afara impingandu-ne pana ajungem pe jos.
-Mai, mai, mai, pe cine avem noi aici? rade cel care a condus masina reptilei.
-Pe micuta si rasfatata sora a lui Lorenzo. Zice altul. Dupa vocea celor doi rasune vocea celui de-al treilea.
-Ce facem cu Bruneta? zice masurandu-ma din priviri. Greața. Primul cuvant care l-am gandit. Daca nu asi fi in situatia asta jur ca asi vomita numai daca m-asi gandi la ce vrea sa imi faca animalul ala.
-O pastram ceva timp pentru poftele noastre dupa o vindem. Zice iar barbatul care ne era sofer. Am ramas socata. barbatul scoate un pistol si il indreapta catre Giulia.
-Un ultim cuvant de ramas bun curvo? Rade soferul, omul ala, defapt animal, om nu il pot numi, imi provoaca greata. Din instinct ma pozitionez in fata Guilei ridicata in picioare si pozitionandu-ma ca un scut in fata ei.
-Mai, mai, se pare ca bruneta are ceva tupeu, se pare ca vrea sa moara prima. Doamne ce sila imi e de ei. Trupul mie inghetat si sentimentul de teama nu ma paraseste deloc. Sunt luata de par si indepartata cu forta de catre Giulia si dusa in casa abandonata. Incerc sa scap dar ma tine bine.
-Cum te cheama tarfo?
Tac.
-Asta nu era curva lui lorenzo?
Tac.
-Numele ei era ceva cu E...
-Ember...
-Nu! Elizabeth.
-Elizabeth si mai cum?
-Elizabeth E...
-E-E-E, nu te mai balbai si zi odata.
-Curvo cum te cheama?
Tac.
Imi da un picior in burta cu scopul de a ma face sa vorbesc dar ei bine tac.
-Gata mi-am amintit! Elizabeth Evans!
-Cine?
-Evans ma!
-Nu se poate, fata e moarta!
-Buhuhu, sunt moarta buhuhu! Zic plin de sarcasm. Ce i-ati facut la Giulia?
-A invatat sa vorbeasca.
-Fata e perisuloasa. Acum stiu de ce sta asa mult pe langa Lorenzo.
-Hai sa o abandonam undeva!
Conversatia celor doi barbati se opreste cand de afara se aud focuri de arma. Barbatul vine si ma prinde de par, isi pune cealalta mana in jurul taliei mele luandu-mi si mainile captive, mana care ii era in parul meu acum fiindu-i pe pistolul intreptat spre mine. Un Massimiliano iritat paseste in casa parasita. Nici nu era nevoie sa ma uit la el ca il recunosteam dintr-o mie. Ochii lui ii cauta ingrijorati pe ai mei. Ce dracu se intampla? Ma relaxez instant cand ochii lui fac contact cu ai mei. Din cateva miscari rapizi ajunge sa ii ia pistolul barbatului si fiind luata in bratele...reptilei tinuta strans la pieptul lui. Dupa ce se asigura ca barbatul acela a fost prins de un om de-a reptilei isi intoarce toata atentia spre mine. Imi saruta fruntea, un gest ce nu la mai facut pana acum. Daca nu l-asi cunoaste ar da impresia de compasiune.
-Sa nu mai pleci asa, m-ai ingrijorat. Zice si ma saruta pe frunte. Ce naiba sa intamplat cu reptila cu sange rece care stia numai sa isi bata joc si sa stea mai tot timpul seros? Cand desigur nu juca un rol, cica. Stau inghetata si in stare de soc. Imi ridic privirea si ma uit in ochii lui pierzandu-ma. M-asi putea uita ore in sir.
-Esti a mea asa ca nu mai pleca de langa mine inteles? zice putin iritat uitandu-se la locul unde ma tinea barbatul ala si un nou val de scarba ma acapareaza. Dau din cap afirmativ si isi lipeste buzele de ale mele. Atingerea electrizanta ma lasa fara aer de fiecare data amintindu-mi totodata cat pot fi indragostita de el.
Ajunsa inapoi la vila lui Massimiliano merg parca robotic spre camera mea. Tot ce am nevoie acum e de un duş si sa dorm. Nu cer nimic mai mult decat astea doua. Imi fac dusul si ma pun in patul imens. Somnul ma fura avand o noapte fara vise lasandu-mi grijile si gandirea intr-un colt indepartat a mintii mele.
CITEȘTI
Bad Girl (In curs de editare)
RomanceCartea are unele greseli gramaticale, e in curs de editare fix pentru a o corecta si cel probabil o voi corecta cand o termin! Daca va deranjeaza asa tare greselile gramaticale nu cititi! Masini. Curse. vorbe violente. Accidente.Aceasta e viata celo...