Capitolul 2

6.7K 287 1
                                    

Am coborat din avion. Am iesit din aeroport. Trebuie sa ma uit la un om cu o foaie cu numele meu. Am ales New York-ul pentru ca aici am libertate si pentru ca stiu limba mai bine ca italiana. America, am sosit! Gata mi-am vazut numele. E o fata cam de vastra mea. Are parul blond, ochii verzi si e cam scunda la inaltime. Ce? Ce e? Ce pot sa fac daca mama ma facut inalta?

-Buna, eu sunt Emilia dar poti sa imi spui Emy. E o fata cu zambetul pe buze dar eu nu mai pot zambi. Seamana cu mama mea. Daca tata are dreptate, daca eu am omorat-o?Hei esti bine? ma intreaba ea putin ingrijorata.

Da, buna eu sunt Ember!
Nu, nu i-am zambit, defapt fata mea e una neutra.

-Ce ma bucur ca o sa fim colege de camera.

Doamne dar entuziasmata mai esti. Zici ca sta presedintele cu tine in camera nu eu.

-Da, da, cum spui tu! Spun un pic nepasatoare. De ce sa ma bucur si eu, daca nu mai am de ce sa ma bucur sau sa mai zambesc. Da, nu mai are rost.

-O sa dau o petrecere cu cinstea venirii tale deci pregatestete.
Doamne ce entuziasm, sar in sus de bucurie. Da sunt sarcastica dar imi place ce am devenit.

-Sa nu dai nici o petrecere azi sau deseara zic eu impunatoare. Cand eu sunt obosita sa imi mai urle in cap si oamenii pe care nu îi cunosc.

-Dar cine a spus ca dau petrecere azi sau diseara, dau poimâine seara.
Uau, nu azi ci poimâine. Ce logic, ce frumos, sar de bucurie. Da sarcasmul ma omoara. Ce pot sa spun? Asa voi vi eu de acum incolo, o fata schimbata. Si cand de gandesti ca am fost o fata vesela toata ziua si am ajuns o fata care nu mai are rost sa zambeasca. Da ce asemanare. Oare ce face matusa Marta. Nu am mai fost la ea de la ingidentul cu mama mea.

Am ajuns la noul meu apartament. Trei camere, o baie, o bucatarie,o camara si un hol destul de lung. Emy ma condus la o camera mare, pereti albi cu albastru, un pat de baldachin de doua persoane si un perete geam. Un covor mare albastru si inca doua usi.

-Prima usa e baia iar cealalalta dressing-ul. Ma lamurit Emy. Frumos apartament. Daca aici a stat ea singura? Da, mormal ca aici a stat, dar acum nu mai sta singura. Proasta mai sunt. Cum am ajuns in New York? Cu cap Ember, cu cap! Dă! Dar am visurile mele. Mi-am luat masina. Da, o sa particip la curse. Un hobby. Vechea masina. Dumnezeu sa o odihneasca.

-Emy unde sunt pistele de curse din orasul asta? Zic eu cu entuziasm. Deaba astept sa merg acolo. Ma simt acasa. Dupa moartea mamei mele m-am apucat de curse, asa ca am strans cativa bani, bine un pic mai mult, cu mult mai mult, asa ca am decis sa fug in New York. Mi-am luat un Audi r8, da stiu nu prea e de curse dar o sa o modific eu. Maine imi va veni masina. Deaba astept sa o vad. Dar acum somn.

-Le vom vedea maine si apropo am auzit ca peste o saptamana se va tine o cursa si se va castiga un premiu in bani, unul urias. Zice ea gesticuland din maini. Cu siguranta o sa particip.

Bad Girl (In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum