Oare el se gândeşte la mine? Această întrebare mi-o pun de o oră. Nu cred. Cred că acum e cu o curva de-a lui. Oare dacă se gândeşte la mine? Nu, nu are cum! De ce sar gândi la mine? Vedeți iar ma gândesc la el. Aseară nici nu am venit bine acasă şi am început să îmi fac fantezi cu el. Ahh, înebunesc! Mă îmbrac, fac un duş şi îmi fac rutina zilnică. Mă îmbrac cu o pereche de blugi albaştri si o cămaşă albă...aşa de primăvară...cu mâneci scurte...nişte tenişi si ies afară ca să mă plimb...aşa îmi mai limpezesc gândurile. Nu îmi iau maşina şi aleg să mă plimb pe jos. Înebunesc...DE CE MĂ GÂNDESC LA EL?? E doar un nemernic,da! Cum am spus,un nemernic. Se joacă cu mine, da? atunci nu îi va merge, nu sunt o cârpa ca să şteargă cu mine pe jos.
Nici măcar nu o sa îl mai bag in seama, da bine spun, ce mă interesează el? Am văzut bărbați si mai frumoşi, pe cine păcălesc. GATA EMBER. Aşa, să revenim, am un nou loc de muncă sau mai bine zis dacă o sa îl am, mâine o să-mi depun dosarul . Nu mă judecaţi, dar măcar la acesta nu o să fiu concediată sau să demisionez.
Ajung "acasă" iar când să deschid uşa aud nişte râsete din sufragerie. Mă întreb spre respenctivul loc si observ pe canapea stând o fată cu părul verde, un brunet, un şaten si un blond, pe Dereck si Emilia, Emilia stând în brațele lui Dereck fiind ținută de talie. Toți se opresc din râs si se uită la mine. Ce? Am ceva pe fată?
-Bună Em, Ei sunt Jay, si arată catre blond care imi face amuzat cu mâna. Ciudaat. "Sophia" arată spre fata cu părul verde care îl ţine de mana pe cel brunet. "Tayler sau cum ii spunem noi Ty" şatenul "Si Jake" brunetul care se uită la mine din cap pana in picioare si incepe să rânjească.
-Incantată, Emilia eu merg in camera mea si dacă se poate să nu fiu deranjată." Am revenit la scorpia care am fost inainte şi arogantă, si îmi amintesc că nu bagam pe nimeni în seamă si stateam cu sora mea vitrega si cu prietenii mei care au plecat din țara sau din oraş. Înca îmi amintesc câţi băieți filtrau cu mine în liceu si eu îi ignoram.
Pornesc spre camera mea dar nici bine nu fac trei paşi că brunetul are treabă cu mine.-Am auzit că participi la curse şi eşti foarte bună la cladire (drivere *sau ceva de genu*), si că te numeşti pe pistă Bad girl dar mai nou Queen, am dreptate?" Queen? De când? Serios de când?
-Da cum ai spus tu, particip la curse şi sunt foarte bună la cladire dar şi pe pistă. Deci se pare că stiți multe despre mine si defapt nimic. Deja stiu cine le-au spus de mine, Emilia si Dereck. Ma uit la ei cu o privire nu prea frumoasă iar ei se uita şocati la mine. Ei cred că eram o fata bună, prostită uşor, deci cum am spus nu ştiu mai nimic despre mine.
-Poate facem o cursă, chiar vreau să văd cât de bună eşti. Zice Sophia entuziasmată.
-Poate. Dacă vreţi vineri sunt liberă. Acum ma duc in cameră si sper din nou sa nu fiu deranjată. Si iar mă uit la Emilia.
-Dar nu...; începe Emilia să zică ceva dar eu o întrerup.
-Nu. Nu voi sta cu voi, merg să dorm si nimic în lume nu îmi schimbă decizia. Da uneori sunt incăpățânată ca un catâr. Stiu că vrea să îmi zică să stau cu ei, o cunosc, dar somnul e mai important. Aşa că încep să pornesc spre camera mea, deja mă visez în patul moale. Intru în baie mă dezbrac si fac un duş scurt. Ies din duş îmi înfaşor un prosop de-a lungul corpului si unul în păr şi porneac în cameră să îmi iau hainele. Îmi iau lenjeria pe mine, de culoare roşie din dantelă niste pantaloni scurți de culoarea albastra si un tricou tot albastru. Aşa mă simt mai confortabil. Ce să fac? Deci noapte bună. Mă ajez in pat si în nici cinci minute intru în lumea viselor.
**
Am intârziat. Am intârziat. Sunt în fața firmei lui Massimiliano cu dosarul în mână. O cladire uriaşa cu pereți de sticlă. Cred că are vreo douăzeci şi ceva de etaje. Vă intrebați de ce să mă angajez la această firmă? Pentru că am şanse mari să mă lansez in cariera de avocat, ceea ce mi-am dorit din totdeauna. Ei bine vreau sa fac facultatea de drept si ma voi inscrie anul asta. Totuşi vă dați seama că nu am putut-o face inca din cauza t... Da, tatal meu drag si calm *nota de sarcasm*
CITEȘTI
Bad Girl (In curs de editare)
عاطفيةCartea are unele greseli gramaticale, e in curs de editare fix pentru a o corecta si cel probabil o voi corecta cand o termin! Daca va deranjeaza asa tare greselile gramaticale nu cititi! Masini. Curse. vorbe violente. Accidente.Aceasta e viata celo...