Sunt in fata unei porti uriase. Este un patratel micut de sticla cu un om in spate. Asa este orce intrare pe pista de curse. Cobor din masina si ma intrept catre acel om.
-Ati venit sa vedeti cursa din seqra asta?"
-Gresesti, am venit pentru cursa, si îi inmanez cartea mea de acces pentru a intra pe pista de curse. Se uita la ea, o citeste si mi-o da inapoi.
-Poti sa intri Bad girl !" Asa mai merge. Ma urc in masină, astept pana se deschid portile si intru. Dar normal ca nu sunt singura ca sa incapatanat si Emy sa vina.
-De ce ti-a spus Bad girl? Ma intreaba ea uitandu-se in ochii mei cei negri. Oare de ce mi-a zis Bad girl? Pai cu un motiv pe care îl stiu si eu. Dăă!!!
-Pentru ca asa mi-e numele pe pista, de-acea si fiindca asa scrie pe cartea mea de intrare.
Emy pov.
Am urcat in tribune pe primul rand ca cica "nu ai voie aici, spectatori merg in tribune" ingan eu. Aud pe o fata si un baiat care vorbesc asa ca sunt eu bagacioasa ascult conversatia.
-Ai auzit ca participa la cursa si Massimiano Lorenzo? Îi bate cu siguranta pe toti ceilali. Nici nu mai au rost sa participe si altcineva.
-Da chiar are dreptate. Massimiliano Lorenzo nu a pierdut nici o cursa. Dar nici nu a a avut pe cineva care sa îl ajunga din urma mai mult cu lungimea a doua masini. Ma uit mai atent si masina lui Massimiliano e un BMW i8. Daca e ultramilionar. El pentru toate fetele e Bad Boy-ul cel sexy.
-Am auzit ca participa cineva nou. Nu se stie cine e. Deabia astept sa vad cine e. Zice tot fata catre baiat. Eu stiu cine e acest nou venit pe cursa. E Ember.
Massimiliano pov
Inca o cursa castigata. Nici nu o sa depun efort. Merg la linia de start cu BMW i8 negru al meu si suspectez toate masinele. Cateva imi cunoscute dar o masina mi-a atras atentia. Un Audi r8. Oare cine e . Poate un prost cu bani, ca de obicei. Dar se vede ca e facuta masina, e destul de echipata. Totusi dupa cum arata e si nouă. Saraca masina o sa fie lovita foarte puternic daca imi sta in drum.
"Start"
Am accelerat cu acceleratia la maxim. Hm sunt primul, ca de obicei. Ce???? Cei asta? Audi-ul acela e in fata mea? Am vedenii? Nu, nu am. Deci el mi-e urmatorul adversar. Dupa o confruntare de stanga dreapta cu audi-ul am reajuns pe primul loc. Dar nu se da batut, e in spatele meu. Vireaza la stanga asa ca si eu virez. Nu trebuie sa las nemernicul ala sa fie in fata mea. Mai am o tura si acel Audi inca incearca sa ma depastasca. Incetinesc. Audi-ul merge in dreapta asa ca eu merg in stanga. Cand e deodata cu mine ma bag in el si accelerez. Nu il mai vad.... gata deja credeam ca e mai bun. Cand sa ajung la linia de sosire Audi-ul apare ca din minune in spatele meu.
-La dracu!
Deci asta vreai sa faci tu dar sa sti ca nu iti merge. Cand ma asigur ca e in spatele meu cum si e, bag frana si intru in Audi. Deci inca e in spatele meu. Ce nu-mi place cand castig si cand cineva in spatele meu. Urasc asta. Si defapt nu mi sa intamplat numai o data. Cand am venit aici prima data, cand am ajuns pe locul doi iar cel de pe trei era in spatele meu.
-Drace!
Si gata. Am trecut linia de sosire. Eu primul iar Audi-ul in spatele meu. Merg la prietenii mei si opresc. Ei bine prietenii de umplutura. Gobor geamul si astept sa spuna ceva.
-Ce ai facut acolo frate? Cum ai lasat Audi-ul in spatele tau? Ies din masina si dau din umeri. Ce imi vine sa il pocnesc putin in fata pe prostul ala laudaros.
-Barbatul ala e destul de priceput mai ales ca ma si intrecut in a doua tura dar l-am luat. Cum se poate nici nu eu stiu.
Ma uit spre audi si vad o fata care se indreapta spre el. Poate e iubita lui. Totusi merg sa il felicit pentru ca ma întrecut acolo si a reusit sa stea in spatele meu si etc. Cand mai am cativa pasi zaresc cum portiera de la Audi se descide. Coboara din masina si, si nu imi vine sa cred. Din Audi a iesit...o fata! E inalta, par saten aproape pana la fund, imbracata intr-un tricou albastru si o pereche de blugi negri. Cand se intoarce catre mine îi vad ochii de un negru ca de carbune. E frumoasa. Ea e!
-De-ai descurcat destul de bine, spun eu ranjind, punand o mana pe umarul ei. Ea tresare si se intoarte spre mine. Eu imi retrag mana si ma uit in ochii ei.
-Cu mine vorbesti? ce glas melodios are. Cum mi-l amintesc! Am mai avut femei in fiecare seara in pat sau la petreceri sau intr-o relatie care tine maxim o saptamana, dar orce alta fata cu care am umblat eu nu e atat de frumoasa ca ea. Normal doar ea va fi dinnou a mea! Abrob din cap si incep sa îi vorbesc.
-Ce zici vi diseara la petrecere? Dau petrecere ca am castigat. Cu siguranta va accepta.
-Cine esti? Si nu stiu, poate vin cu o prietena.
Serios? Orcine stie cine sunt. Si poate? "Poate vin cu o prietena" o ingan eu in gand. Cand ma uit la ea, ea imi arata fata care am crezut ca e iubita ei inainte sa stiu ca e fata.
-Sunt Massimiliano Lorenzo, incantat de cunostinta. Acest inger cum se numeste? O intreb iar ea doar chicoteste. Liza mea!
-Sunt Ember Smit, incantata. Si imi intinde mana. I-o strang usor iar apoi îi dau drumul. Ma incrunt la nume, poate nu e ea.
-Te astept la petrecere Ember.
Chiar astept petrecerea asta. E a doua oara in viata cand ma bucur ca dau petrecere dupa cursa. Prima data cand am castigat prima data. Iar a doua cand era sa pierd in fata lui Ember. Frumos Massimiliano, era sa pierzi in fata unei fete. Dar nu imi pare rau ca am facut cunostinta cu ea. Si eu care credeam ca e ea.
CITEȘTI
Bad Girl (In curs de editare)
RomanceCartea are unele greseli gramaticale, e in curs de editare fix pentru a o corecta si cel probabil o voi corecta cand o termin! Daca va deranjeaza asa tare greselile gramaticale nu cititi! Masini. Curse. vorbe violente. Accidente.Aceasta e viata celo...