Stau ca proasta în noua mea cameră uitându.mă într-un punct fix și gândindu-mă ce dracu sa întâmplat cu toată lumea. Dar cel mai important și ceea ce ma pune pe gânduri e Massimiliano. A jucat un rol, chiar nu îmi vine să cred asta. Îmi deschid telefonul și observ că am un mesaj de la un număr necunoscut. Recitesc de trei ori mesajul și nu îmi vine să cred ce văd.
" Draga mea Elizabeth, ai intrat într-o lume periculoasă, în locul tău ași ieși când prind ocazia, și un ultim sfat, ai grijă de iubita mea Jona, e în pericol. Ai grijă de Massimiliamo, nu e cine crezi tu că e. Te-am pupat draga mea" tot nu înteleg la ce se referă. Șterg mesajul din telefon ca să nu îl mai vadă nimeni, totuși nu că mi-ar păsa că l-ar vedea cineva. Dau să ies din camera mea dar în pragul uși mele apare scorpia de ieri îmbrăcată foarte elegant. Încerc să o ignor și vreau să trec pe langă scorpie dar mă prinde de mână și încearcă să mă întoarcă către ea.
-Unde crezi că fugi?
Cu o voce pițigăiată, rânjește, și mă privește cu superioritate. Mă uit la ea plictisită, neavând chef să mă cert, îmi eliberez mâna din stransoarea ei și dau să merg mai departe dar se poziționează în fața mea cu mâinile la piept și nervoasă că am ignorat-o.
-Mă poți lăsa să trec?
La fel de calma ca prima dată, îmi ridic sfidător bărbia în sus, și ma uit cu amuzament la femeia care m-ar ucide cu o singură privire.
-Tu chiar nu ști cu cine vorbești? Eu sunt Giulia Lorenzo, sora vitregă a lui Massimiliano! cu o nota de autoritate ranjește.
-Nu imi pasa!
-Ce?
-Ce ai auzit, nici moarta nu mai repet ceva pentru a doua oara.
-Nu am idee de unde cunoaste Massimiliano o tarfa ca tine dar ei bine esti aici de forma asa ca de ce ma mir?
-Tarfa sa ii spui la ma-ta! Sa enervat pentru o secunda dar si-a revenit. Incearca sa ma ignore.
-Tarfa imbecila sti ca daca vreau pot sa iti garantez un bilet VIP spre iad? Aleg sa o ignor. Vreau sa scap cat mai repede de ea.
-Acum ași vrea să merg undeva, asa că nu mai am timp sa pierd vremea cu fiinte ca tine.
O ocolesc ies din casă și dau în splendida curte. Apare și William cu mașina, ma urc în ea și pornim să o luam pe Jona ca să mergem la cumpărături. Intrăm în mai multe magazine și într-un sfârșit ajungem la o cofetărie și ne luam fiecare o felie de tort. Am mai spus că urăsc cumpărăturile? Jona merge pană la baie, iar în acel moment William vrea să imi zică ceva.
-Elizabeth, am ceva ce trebuie sa îți spun, e important dar nu mă urî ca te-am mințit si nu ți-am spus adevărul. Vorbește puțin cam repede si încet, auzindui-se regretul din voce. Îi fac semn să continue.
-Sper ca acum nu mai ascunzi nimic de mine. Zic cu o voce înceată dar totuși hotărată.
-E despre familia noastră. Cum să zic, ei făceau parte din mafia italiană, lucrau sub comanda lui capo de tutti capi, bunicul lui Massimiliano. Si ei bine au murit sa te protejeze. Atat stiu. Noi, eu si Jona nu am avut voie sa ne implicam, imi pare rau.
Pe față mea se vedea şoc. Pur și simplu stau ca o stană de piatră și mă uit ca o proastă la el uitând și să respir. Se lasă o liniște de cateva minute și după continuă din nou să vorbească.
-Și noi mai avem un frate- Damian care e băgat și el în mafie, si ei bine, a disparut odata cu tine.
O împuşcătură îmi întrerupe şocul pe care l-am suferit din cauza mărturisirilor lui William. Împuşcătura vine din baie și ne ridicam eu și William și pornim în pași alerți către baie.
Ce vedem acolo ne-a lăsat în soc dar si traumatizați. Cad în genunchi și încep să plâng ducându-mă mai aproape de Jona care stătea pe jos plină de sânge. Ma uit la ea cu șoc, nevenindu-mi să cred că ea e chiar Jona. William vine și mă ia de acolo și mă strânge protector în brațe.
***
Jona a murit. A MURIT. Sunt în stare de șoc. Nu îmi vine sa cred asta. Ajung la vila lui Massimiliano. E o gălăgie super mare. Îl văd pe Massimiliano care dădea ordine de colo colo. Pentru prima data îl vad total schimbat... și o mulțime de mafioți, Massimiliano dădand ordine mafioților fiind cel mai impunător din casă. Raul apare de nicăieri și vrea să mă lămurească și pe mine cu situația.
-Elizabeth, pregăteștete, ne întoarcem în italia, și tu şi William veniți cu noi! Apropo, condolianțe pentru Jona!
CITEȘTI
Bad Girl (In curs de editare)
RomanceCartea are unele greseli gramaticale, e in curs de editare fix pentru a o corecta si cel probabil o voi corecta cand o termin! Daca va deranjeaza asa tare greselile gramaticale nu cititi! Masini. Curse. vorbe violente. Accidente.Aceasta e viata celo...