Massimiliano pov
Ar cam trebui sa merg la munca. Ma imbrac si pornesc spre firma. In fata firmei o vad pe Roxana.
-Roxana imi poti aduce dosarul?"
-Desigur domnule. Imi raspunde roscata.
Intru in cladire.In lift iar apoi in biroul meu. Un birou in care predomina culoriile alb si albastru si pe alocuri negru. Pasesc langa peretele din sticla uitandu-ma la oras cand dintr-o data imi suna telefonul
Conforbire telefonica
-Alo!
-Ce faci frate?
-La birou, tu ce faci Dereck?
-Uite acum am plecat de la Emy.
-Aha, de la Emy?
-Da, de la Emy.
-O noua cucerire?
-Vrei sa spui de prietena lui Ember. Da intr-un fel.
-Ce, nu zi ca te-a pus la punct.
-Frate ma intrebat Ember de un loc de munca, si cum m-am gandit ca tu o placi, i-am spus de firma ta.
-Nu o plac pe Ember, ea nu e Liza mea
-Da frate, da, cum spui tu. Si daca e? Pun pariu ca isi da ochii peste cap. Da ironia, bat-o vina.
-De unde ti-a venit ideea asta? il intreb sa vad ce la determinat pe Dereck sa spuna ca o iubesc pe Ember cand lui nu ii placa nici o fata cu care eram intr-o relatie sa niste cuceriri de o noapte. Dar totusi nu i-a placut nici una, acum de ce pe Ember dintre toate? Ma trezeste din visare Dereck.
-Pentru ca te-am vazut cum o priveai si nu numai tu dar si ea. Pun pariu ca atunci o vedeai pe Liza ta. A apropo nu de asta te-am sunat. Lara e la spital.
-Ceee? planul meu se duce pe apa sambetei.
Ii inchid telefonul in nas.
Aud o bataie in usa
-Intra! O vad pe roscata cu dosarul meu in mana.
-Vam adus dosatul Domnule.
-Lasa-l pe birou.
Lasa dosarul si ma indreaba:
-Scuzati-ma ca va intreb dar pot sa va fiu iubita voastra?
Cee? Fata asta sa dereglat rau de tot.
-De ce ? Va interezeaza domnisoara Reyn?
-Da de aceea v-am intrebat.
-Si daca spun da?
-Atunci ce ziceti sa renuntati la ea pentru mine? soc? da asta e. Intr-o secunda roscata e langa mine. Ma trage de cravata si isi uneste buzele cu ale mele. Haide sa trecem la treburi si mai mari daca a avut tupeul sa ma sarute. Ma arunc pe scaunul de la birou cu ea in brate. Ne sarutam pasional pana ajunge ea desbracata si eu fara pantaloni. De ce sa ma dezbrac de tot daca se va petrece aceasta pardita doar cateva minute. Cand sa intru in ea imi apare in minte chipul lui Liza. De ce ea acum. La dracu'. Iesi afara. Se pare ca m-am oprit din tot ce faceam cand vocea roscatei ma trezeste.
-Ce sa intamplat? ma intreaba vorbind sacadat din cauza mea si a sarutarilor mele.
-Imbracate si iesi afara. Nu esti potrivita. Raspunsul meu e nu! Ma surprind si pe mine la cat de calm am vorbit. Dar vocea roscatei nu intarzie sa apara.
-De ce? oare de ce? atatea de ce-uri. Of of of ce incapatanata.
-Imbracate si IESI
Acum cred ca m-am facut inteles caci fata roscatei se transforma in una speriata. Se da jos de pe mine se imbraca si inainte sa iasa ma surprinde a doua oara pe ziua de azi cu acele intrebari scoasa din gura ei.-Nu merit macar sana sa va fiu iubita? Logodnica dumneavoastra poate nu mai e in viata. De ce nu o uitati? M-am enervat
- A M Z I S S A I E S I A F A R A! strig la ea iar pentru a doua oara fata ei devine foarte speriata. Doamne ce mai zi.
CITEȘTI
Bad Girl (In curs de editare)
RomanceCartea are unele greseli gramaticale, e in curs de editare fix pentru a o corecta si cel probabil o voi corecta cand o termin! Daca va deranjeaza asa tare greselile gramaticale nu cititi! Masini. Curse. vorbe violente. Accidente.Aceasta e viata celo...