Ajezati pe pat, el deasupra mea, imi tine mainile deasupra capului si ma saruta pe gat iar la final îl musca lasandu-mi un semn. Imi zambeste mandru si isi continua treaba. Imi place ca acesta ma domina, imi arata ca el e seful si ca el vrea sa conduca totul.
Fiind goala in fata lui si el imbracat ma uit rugator la el sa imi dea ce vreau dar planurile lui sunt altele. Isi desface cureaua de la pantaloni si imi leaga mainile de pat.
Imi saruta abdomenul, coboara in jos, ma umple de saruturi si ma dezmiarda peste tot lasand doar o singura parte neatinsa. Imi ia un san in gura si pe celalalt il maseaza cu o mana. Scot un mic geamat de placere simtind ca il vreau din ce in ce mai repede.
Acesta observa asta dar continua sa ma chinuie in continuare. Ma saruta pe buze eu incercand sa imi scot mainile din stransoarea deranjanta. Neputand sa le scot oftez resemnata, acesta observa si ma atinge mai mult, ma saruta mai mult scotandu-mi mai multe gemete.
Imi urasc uneori trupul care raspunde la atingerile lui automat, care vibreaza de fiecare data cand ma atinge si care ma face sa il iubesc din ce in ce mai mult. Asi vrea ca sa avem o viata normala, sa iesim la intalniri sa fim un cuplu normal. Scoasa din transa de degetul lui ce intra in mine, imi fixez privirea spre safirii lui inghetati si il implor in tacere sa nu se mai joace atat cu mine si sa imi ofere ce imi doresc. Nu sunt nevoie de cuvinte, tacerea ne ofera mai multe cuvinte decat toate cuvintele rostite cu glas, vorbe ce pot rani dar pot sa iti dea si compasiune, alinare.
Acesta se contopeste cu mine si formam o singura persoana. Incepe sa se miste ajungand la miscari ritmice.
Ma imbrac si ne instalam pe locurile noastre din avion pregatiți sa aterizam. Nici nu apuc sa fac un pas spre iesirea din avion ca Massi se intoarce precaut si observa ceva.
-Iubito stai aici, e timpul sa terminam toata treaba asta. Ii face semn unei gorile sa nu isi ia ochii de pe mine. Ma saruta pe buze, ia pistolul unei alte gorile si paseste afara avionului, pe pista. Dupa ceva timp aud focuri de arma. Dureaza ceva timp iar dupa se opresc. Incerc sa ma uit pe toate geamurile posibile incat sa observ scenele cel mai bine.
Avionul oprit imi ofera protectie de la orice. Il observ pe Massi si pe gorilele lui inconjurand niste barbati. Discuta ceva timp pana cand cateva gorile dispar cu acestia cand se asigura ca nu mai au nici o arma care sa o posede barbatii necunoscuti mie. Probabil o sa ii omoare. De mana lui Massi nu a scapat nimeni nepedepsit iar acum cred ca au facut in asa fel incat sa afle mai multe informatii.
Il cunosc pe barbatul care il iubesc si imi dau seama cat e de tensionat doar uitandu-ma la departare la el. Asi putea sa ii si descriu fata chiar daca nu am acces sa ma uit la ea pentru ca sta cu spatele la mine. O fata inespresiva ce imi displace dar si imi place. E ciudat, ador multe, prea multe la el si chiar daca vreau sa urasc ceva la el nu pot, ce asi ura la el asi iubi, e complicat dar ce stiu sigur e ca nu asi putea sa il las, asi vrea sa raman lipita de el, un scai chiar daca par foarte lipicioasa.
Stiu ca si el este un prost si la cate greseli si minciuni, ar merita moartea din partea mea dar ma face sa il iert cu fiecare sarut care mi-l ofera, cu fiecare privire electrizanta, cu tot ce tine de el.
Acum ceva timp daca imi spunea cineva ca se va intampla asta ii radeam in nas. De la o fata saraca batuta de presupusul parinte al meu, fost doctor la a afla adevarul despre adevaratii mei parinti care au murit si la a mi se schimba viata radical de cand l-am cunoscut cu el.
A venit in viata mea cu o minciuna dar la sfarsit am aflat tot adevarul pe care il meritam si fara sa vreau m-am indragostit de el de prima data cand l-am vazut. Ma fermecat cu o singura privire si ma rapit cu totul, si la propriu si la figurat.
Acesta revine in avion si paseste spre locul unde sunt eu.
-Sa terminat totul iubito iar pentru ca sa terminat vreau sa iti pun o intrebare care conteaza foarte mult pentru mine.
Ma uit putin speriata si incerc sa ghicesc de ce e asa tensionat dar totul e fara speranta asa ca aprob si astept intrebarea care ma roade deja de cinci minute sa o aflu. De cinci minute nu am mai zis nimeni nimic asa ca acesta ofteaza si cand in sfarsit vede ca aprob isi deschide gura ca sa imi rosteasca intrebarea mult asteptata.
CITEȘTI
Bad Girl (In curs de editare)
RomanceCartea are unele greseli gramaticale, e in curs de editare fix pentru a o corecta si cel probabil o voi corecta cand o termin! Daca va deranjeaza asa tare greselile gramaticale nu cititi! Masini. Curse. vorbe violente. Accidente.Aceasta e viata celo...