Stau si ma uit la barbatul de langa mine barbatul care ma mintit si probabil inca o face, la barbatul care ma facut sa ma indragostesc de el, la barbatul care il urasc iar el ce face? Ma joaca pe degete cum vrea el. Ma mintit cu sora sa falsa, cu familia lui falsa doar pentru ce? Pentru a ajunge la fratele meu care cu cateva timp nici nu stiam ca exista. Sunt o proasta care nu stie nimic si in loc sa gasesc raspunsuri eu ce fac? Ma culc cu reptila.
Ca revenita de pe luna ma uit la reptila care se imbraca, ma dau jos de pe birou si incep sa imi caut hainele si sa ma imbrac. Sta cu spatele la mine lasandu-ma parca indirect sa il admir. Parca stiind ca ma uit la el se intoarce ochii mei gasindui in secunda doi pe ai lui, ochii de gheata care i-am admirat, ochii de care m-am indragostit.
-Nu crezi ca ar trebui sa aflu si eu adevarul? Nu mai vreau sa raman in ceata daca tot mi-ai intrat in viata la o lipitoare cred ca am nevoie si eu de niste explicatii. Cu un calm venit de nicaieri ma uit la el ridicand o spranceana si asteptand cuminte sa raspunda. Se uita la mine iar pentru cateva momente in incapere persista o liniste pana cand face un pas mai aproape de mine.
-Vrei raspunsuri iubito? Sti ca daca le vei primi nu vei mai putea iesi din lumea mea? Iti doresti asta? Sau reformulez, iti redoresti asta? Cu asta ma bagat rau de tot in ceata. Daca nu l-asi cunoaste deloc asi crede ca ca ochii lui nu exprima nimic dar stiu ca e putin iritat, cumva incearca sa ascunda un adevar asa crud de mine? Crede ca daca nu stiu nimic va fi mai bine? Din cate am inteles trebuie sa fiu o momeala pentru fratele meu, iar fratele meu trebuie sa se alieze cu reptila pentru a gasi pe altcineva mai periculos. Cum am ajuns de la viata mea la asa ceva? Ignor alintul si ii raspund cu acelasi calm provenit de nu stiu unde.
-Da vreau sa aflu, m-am saturat sa raman in ceata sa mi se schimbe viata prea mult, am fost mintita prea mult, pana si amintirile mele sunt neclare. Ca sa aflu raspunsuri sunt dispusa sa fac orce. Devin din ce in ce mai serioasa asteptand sa imi raspunda barbatul care era usor de citit dar defapt fiind o enigma pentru mine. Isi lasa capul intr o parte si zambeste un pic.
-Elizabeth se pare ca nu te-ai schimbat de atunci. Daca tu doresti asta iti voi zice trecutul tau, adevarul care trebuie sa il sti dar te mai intreb odata, esti pregatita pentru un trecut crud in care sa facut tot posibilul sa il uiti? Vei putea trece neafectata? Privindu-ma serios se duce pana la biroul in care cu cateva minute ne dezlantuiam pe el, se sprijina pe el si isi baga o mana in par.
-Am zis ca sunt dispusa sa fac orce pentru a afla adevarul oricat de crud e. Aproba usor, inconjoara biroul si scoate dintr-un sertar o bucata de hartie veche plus un album de poze cu coperta neagra.
Si asa incepe sa povesteasca de o fata care avea o familie fericita, doi parinti care tineau mult la copii lor si trei copii, o fata si doi baieti. Parintii fetei aveau niste prieteni de familie care murisera intr-un schimb de focuri, ramanand fata lor orfana asa ca parintii fete au infiat-o. Jana Parker ramasa orfana si ajunsa in familia Evans petrece ceva timp cu copii familiei Evans pana cand Capo de tutti capi, capul mafiei italiene si cel mai periculos om din toata lumea o ia pe fata familiei Evans cu el, Elizabeth Evans. Desigur ca parintii fetei au incercat sa se impotriveasca, ei nu vreau ca fata lor sa ajunga in acea lume in care erau si ei, mafia! Dar cum nu s-au putut impotrivi deloc lui Capo de tutti capi, acesta o lua pe fata si a crescut-o pe ea si pe nepotul lui Massimiliano Lorenzo acestia doi fiind antrenati si au crescut impreuna. Cand cei doi crescura un pic mai mari participara la misiuni periculoase unde doar persoanele de incredere a lui Capo de tutti capi participara. Atunci a fost prima oara cand fata a omorat oameni. Fata care a adus-o bunicul baiatului era o fata jucausa care zambea mereu iar acum ce vedea baiatul era o fata cu privirea de gheata incapabila sa mai simta vreo emotie pentru cineva dar baiatul o iubea pe fata si vrea sa o scoata din lumea asta chiar si daca baiatul trebuia sa respecte fiecare cuvant spus de bunicul lui. Cei doi au fost despartiti, fata ajungand sa fie cineva important in mafie fiind o persoana foarte importanta si de incredere pentru Capo de tutti capi ea participand la fiecare misiune pe care i se dadea. In schimb baiatul a fost educat ca sa devina urmatorul cap al familiei Lorenzo. Parintii fetei au incercat sa o aduca pe fata lor acasa insa aceasta a refuzat sa se intoarca. Fata ajunsa intr-o misiune foarte importanta in care participau si parintii ei si fratele ei Damian la misiune, misiune contra inamicului bunicului baiatului...insa au fost prinsi intr-o ambuscada planuita de inamicul lui Capo de tutti capi in care parintii fetei mor protejand-o dar fata fiind ranita foarte grav. Fratele fetei, Damian, o ia pe fata si fuge din mafie si o trateaza in Anglia de unde fata a stat in coma aproape un an. Dupa ce sa trezit fata din coma fratele ei a platit pentru ia administra fetei un tratament pentru a uita lumea in care face parte si pentru ca fata sa traiasca o viata linistita. Doctorul care ii administra tratamentul fetei a luat-o in cuztodia lui, doctorul fiind tatal ei vitreg. Dupa catva timp in care fata a uitat despre viata ei de dinainte, sotia doctorului a murit, doctorul si sotia lui neavand copii au fost foarte bucurosi sa o gazduiadca pe fata. Ei bine in ultima parte asa cred, din povestea ta si din speculatiile mele. Pentru ca ei bine eu stiam doar pana la partea cand Damian a fugit cu tine.
-Mai e altceva ce ar trebui ascuns de mine?
-Nu! Dar cel probabil cineva te vrea inapoi, vei merge?
-Cine?
-Asta tu trebuie sa iti dai seama.
-De ce mi-ai spus toate astea si m-ai adus inapoi daca tu vreai sa plec din lumea asta?
-Pentru ca stiu ca nu vei deveni la fel si pentru ca am nevoie de tine.
-Vrei sa lucrez pentru tine?
-Ma refeream in alt sens partea cu "am nevoie de tine" iubito!
-Atunci?
-Shh!
CITEȘTI
Bad Girl (In curs de editare)
RomanceCartea are unele greseli gramaticale, e in curs de editare fix pentru a o corecta si cel probabil o voi corecta cand o termin! Daca va deranjeaza asa tare greselile gramaticale nu cititi! Masini. Curse. vorbe violente. Accidente.Aceasta e viata celo...