Capitolul 35

283 13 0
                                    


-Doar nu credeai ca scapi asa usor de mine nu?

-De ce ma pui pe mine?

-Pentru ca asa am chef!

-Dar iubito, am treaba!

-Poate sa astepte.

-Esti imposibila.

M-am rugat o ora de Massi sa imi arate toata casa si in sfarsit l-am convins.

-Unde vrei sa mergi prima data?

-Piscina!

-E interzis sa mergi acolo!

-Aha, cum spui tu, ma duci?

-O sa ma bati mult la cap?

-Ce crezi?

Ma ia de mana si ma conduce pe holuri. Ajungem la piscina si fac ceva ce chiar nu credeam ca o sa o fac. Sar in piscina imbracata.

-Nu stiu sa inot..

-Ce dracu?

-Ma inec!

Ofteaza si isi da hainele jos ramanand doar in boxeri. Sare dupa mine si ma prinde in bratele lui. Imi pozitionez mainile pe umerii lui si incerc sa il bag cu totul in apa. Cand in sfarsit cred ca am reusit si ei bine l-am surprins si-a dat seama ca mint si ma scufundat cu tot cu el.

-Mincinoasa mica!

-Care era sansa sa sari si tu in piscina daca nu ziceam ca ma inec?

-Probabil 0%

-Ma gandeam eu.

Imi apropiu fata de a lui si ma uit la buzele lui. El vazand dorinta mea de al saruta imi baga mana in par si isi contopeste buzele cu ale mele. Cealalta mana ii ajunge pe talia mea si isi lipeste trupul de al meu. Imi bag mainile in parul lui si trag usor de el. Dupa ce incheiem sarutul fiinca nu mai avem aer, isi lipeste fruntea de a mea si ofteaza.

-Daca vei mai sta mult in apa vei raci.

-Cat timp ma ti in brate nu o voi face.

Iesim amandoi din piscina si ma ma pune pe umarul lui.

-Ce faci?

-Te car!

-Ce naiba?

-Trebuie sa iti schimbi hainele ude.

-Sigur nu ai devenit peste noapte mama mea?

Ma lasa sa ma schimb si imi iau o pereche de pantaloni scurti, un tricou si niste tenisi.

-Ce vrei sa iti prezint acum?

-Camera ta.

Mergem pe mai multe coridoare si urcam cateva etaje si ajungem langa o usa. Deschide usa si ma lasa prima sa intru. Din prima secunda in care am intrat am fost invaluita de mirosul lui. Ma plimb prin camera imensa si sa ajez pe pat.

-Iti place?

-Da!

-O sa cer sa ti se aduca hainele in camera asta!

Ridic o spranceana fiind curioasa de ce vrea sa faca.

-Pai?

-Vreau sa ma trezesc langa tine iubito!

-Inteleg.

-Nu protestezi?

-Amm, uhh, nu!

Vine si se ajeaza pe pat langa mine. Ma intind pe spate in patul imens si el se pune peste mine. Ma saruta pe buze, pe gat, umeri, imi da tricoul jos si ma saruta pe fiecare particica de piele. Ma arcuiesc si imi desface sutienul.

Ma rasfata si il simt cum deja se excita. Ii dau tricoul jos si il mangai pe piept, ii ating patratelele si dupa imi bag mainile in parul lui. Am mai zis cat de sexy e?

O doamne, ma omoara. Imi da pantalonii scurti jos si ma mangaie pe coapse. Revine la fata mea si ma saruta pe buze. Imi da si ultima bucata de material jos si ma priveste din cap pana in picioare. Se dezbraca si el si devenim unul.

Miscari de du-te vino si gemete de-ale mele. Imi sopteste numele la ureche si ma saruta lacom pe buze.

-Esti doar a mea!

-Doar a ta! Te iubesc!

Bad Girl (In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum