-Emy mi-ai vazut geanta? O intreb eu pe Emy care radea ca o proasta.
-Nu te mai rade ca iti bag mopul asta in gura. Cum imi cautam geanta si in baie am luat mopul si i l-am aratat.
-Si ce cauti in baie? Cu sigurantq nu si geanta. Rade ea. Gata ma enerveaza. Sar pe ea. O bat.
-Vrei sa mai apuci ziua de maine? O intreb si o lovesc incet cu mopil in cap. Las mopul si îi arat pumnul, ranjind.
-Areti ca o criminala, si sa sti ca e prima data cand te vad razand dar rasul asta ma sperie! si se da doi pasi in spate.
-Mhm!
-Geanta e in dulapul de jos din living. Iau geanta si plec fara sa ii mai zic ceva.
Am mers pana la casa parintilor mei, ei bine asa zisi parinti, ca cica, eu trebuie sa o duc pe Lara la cursuri de dans, ca cica e venita o provesoara noua. Am intrat in casa iar in acel moment un monstrulet de clasa a VIII-a mi-a sarit in brate. Zici ca are 5 ani. Asta e Lara. O fetita de 5 ani la interior. Totsi nu prea ma intereseaza fata. Nu suntem rude dar suntem asa zisi frati.
-Massimiliano de ce nu ai mai venit la mine? Zice bosumflata. Totusi ai intalnit-o pe Liza?
-Credeam ca e ea dar pare sa fie altcineva, totusi hai inca sa continuam jocul de-a familia.
Dupa o jumate ora de condus am ajuns la scoala Larei. Ea ma conduce la o usa de termopan si o deschide. Paseste ca pe podium ca un fotomodel. Cand mi-am intors capul am vazut-o pe ea. Ce cauta ea aici? Prietena brunetei! Ea era cea care am crezut ca e iubita barbatului care era in masina aia. Barbat...fata.
-Massimiliano, ea e profesoara! Si arata catre blonda.
-Prietena lui Ember nu?
-Cam asa, ea e prietena mea dar ei bine nu stiu daca ea ma considera la fel.
-Va cumosteti de mult?
-De cateva zile.
-Interesant!
CITEȘTI
Bad Girl (In curs de editare)
RomanceCartea are unele greseli gramaticale, e in curs de editare fix pentru a o corecta si cel probabil o voi corecta cand o termin! Daca va deranjeaza asa tare greselile gramaticale nu cititi! Masini. Curse. vorbe violente. Accidente.Aceasta e viata celo...