Doğum günü

111 3 1
                                    

Gece geç yatmıştım. Sabah da kalkmam pek kolay olmamıştı. Hemen Saate baktım. Saat 12'ydi. 12 mi? Hemen yatağımdan kalktım ve Duş aldım. Ardından kurulandım. Ve kıyafetlerimi giymeye başladım. Üstüme sarı yakalı bir tişört,altıma ise siyah bir kot şort giydim. Ayağıma da sarı ve siyah renklerden oluşan ayakkabımı geçirdim.Hazırdım. aşağı indim. Annem;

- Hah. Sonunda uyanabildin cenk. Neden bu kadar geç kaldın.

-kusura bakma anne gece geç yatmıştım da...

- Bi daha böyle olmasın ama?

- Tamam anne.

- Senin için kahvaltı hazırlayayım ister misin?

- Sağol anne. Ama kahvaltı yapmayacağım.

- Neden?

- dışarı çıkmayı düşünüyorum.

- Arkadaşlarınla mı çıkacaksın?

- Hayır. Son zamanlarda biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var. Tek başınma çıkıp gezsem daha iyi olacaktır.

- Şimdi mi çıkacaksın?

- Evet.

- Peki madem öyle diyorsun. Senin dediğin gibi olsun. Görüşürüz oğlum.

- Görüşürüz anne.

Ve hemen arabanın anahtarlarını aldım ve evden çıktım. Yarım saatlik yolun ardından arabayı park edicek yer buldum. Ve arabamı oraya park ettim. Kendimi dışarıya attım. Aslında bugün benim doğum günümdü. Ama beni hatırlayan olmamıştı. Önceki doğum günlerim de beni muhakkak ararlardı. Ama şimdi... Şimdi annem bile unutmuştu ya da unutmuş gibi yapıyordu. yolun kenarında durmuş simitçiden 2 simit aldım. Acıkmıştım. Denize bakan tarafta banklar vardı. Bir tanesine oturdum. Aldığım simitleri yedikten sonra beni arayan soran varmıdır diye telefonuma bakacaktım ki telefonum yanımda değildi. Kahretsin. Yerimden kalktım ve arabama doğru ilerledim. Karşıdan karşıya geçmem gerekiyordu. Kırmızı Işık yanmıştı. Tam karşıya geçecekken hızlıca gelen bi araba bana çarptı.



YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin