KARAKOL

7 1 0
                                    


Bundan sonra vakit bulabilirsem yazmaya çalışacağım. Dediğim gibi bu sene önemli bir senem olduğu için çok fırsat bulamıyorum. Umarım anlayışla karşılarsınız.

İyi okumalar...

Kızın etrafın da üç adam vardı. Ve Görünüşe göre kız halinden memnun değildi. Konuşmalarını anlayabilmek için Bir ağacın arkasına saklandım. Adamlardan bir tanesi kıza biraz daha yaklaştı ve öyle konuştu.

- ah Hadi ama güzellik. O çantayı boşuna taşımıyorsun. Alt tarafı para istedik.

- ya gidin başkasından isteyin diyorum anlmıyor musunuz ya? Ben de para falan yok.

- paran canından daha önemli anlaşılan.

Diyerek konuşan adam cebinden bir bıçak çıkardı. Kız korkudan çığlık attı ve iki adım geriledi. Adam konuşmasını sürdürdü.

- bu bıçak bir çok insan öldürdü. Va sanırım sen de bunlardan bir tanesisin.

Diyerek kıza doğru yavaş adımlar atmaya başladı. Ve ben de yürek yemiş olmalıyım ki, elin de bıçak olan adama doğru koştum ve Adama bir tane kafa attım. Adam yere yığıldı. Elinde ki bıçakta başka bir yere düştü. Tam yerdeki bıçağı denize doğru atacakken diğerlerinden bir tanesi benim yakamdan tutup kendisine çevirdi ve bana yumruk attı. Burnum saniyeler içinde kanamaya başlamıştı. Ve kanlar yere doğru akıyordu. Kızın çığlıklarını duyabiliyordum. Kız fazlasıyla Korkmuş olmalıydı. Adam bana tekrar yumruk atacakken hafif yere doğru eğildim ve adamın kolunu tutup çok sert bir şekilde yumruk attım. Evet elim sert olduğu için adam tek bir yumruğumla yere yığıldı. Ve birden Kollarımı birisi tuttu. Ve  bu adam da gruptan olmalıydı. Biraz önce elinde bıçak taşıyan adam yerden kalkıp yerde ki bıçağı alarak bana doğru geliyordu. Fazlasıyla sinirli gibiydi. Ah Hayır. Beni yaralamayı düşünüyordu. Belki de... Belki de öldürmeyi... Adam karşıma geçti ve;

- son duanı et.

Dedi. Korkmuştum. Hem de fazlasıyla. Gözlerimi kapadım. Ve ölmemi bekledim. Ama... adam... adam gözlerim önünde yere yığıldı. Ne olmuştu ki. Kız... kız korkudan yerde yığılmış adama bakıyordu. Ağlıyordu. Ve elinde ki çanta yere düştü. O mu yapmıştı? Adamı o mu bu hale getirmişti?

Fırsattan yararlanarak Kollarımı tutan adama kafa attım. Adam Kollarımı bırakınca ona doğru dönüp bacak arasına tekme attım. Adam inleyerek yere düştü. Ve bana yumruk atmayı cesaret eden adamın yanına gidip onu denize attım. Ve yerdeki bıçağı da alıp denize fırlattım. Ve yerde inleyen Adamın kulağına fısıldadım.

- kusura bakma, arkadaşın yalnız kaldı.

Diyerek onu yerden kaldırdım ve onu da Denize attım. Diğer adama baktığım da ise yerde yatıyordu. Yanına eğilip nabzını kontrol ettim. çok şükür ki sadece bayılmıştı. Kıza baktığım da hâlâ şokta olduğu anlaşılabiliyordu. Eli titriyordu. Hem de olduğundan fazlasıyla. Ağlıyordu. Elinden tutup onu banka oturttum. Ben de yanına oturdum.

- merak etme. Yaşıyor... Sadece bayılmış.

Der demez kız bana döndü ve "Gerçekten mi?" Der gibi bir bakış attı. Daha sonra önüne dönüp tekrar ağlamaya devam etti.

- Ben polisleri arıyorum. Şimdi gelirim.

Diyerek Yerimden kalktım. Ve on adım ileriye gidip polisleri aradım.

***

Çok geçmeden kızın yanına geldim. Ve alelacele marketten aldığım suyu kıza uzattım. Kız suyu titreyerek içiyordu. Burnum Kanadığı için burnumu peçeteyle silmiştim. Ama kavgaya giriştiğim belli olmalıydı. Çünkü yüzüm hem kızarmış hem de morarmıştı. Kız uzun bir aradan sonra konuştu.

KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin