NEZARET

8 0 0
                                    





Ankara'da yaşanan olaylardan sağ kurtulmamız, bu bizim başımıza gelmeyecek anlamına gelmiyor. O bomba da birçok can gitti. Ve kimileri "daha fazlası olabilirdi bence bu bomba da bu kadar az kişinin ölmesi bir mucize." Diye düşünenler olabilir. Ama şunu bilmelisiniz ki; orada hayatlarını yitiren kişilerin aileleri de öldü. Hiç bir kimse bir başka ailenin huzurunu kaçıramaz. Bırakın da insanlar kendi eceliyle ölsün. Bunu yapmak size kalmadı.

Hepimizin başı sağolsun...

#anKara







***

Karakola vardığımız da oradaki bir kaç sağlık ekibi bana yaklaşık 20 dakika boyunca pansuman yaptı. Yüzüm gerçekten de kötü durumda olmalıydı ki baya uğraştılar. En sonunda bitmişti. Aynaya baktığımda yüzüm eskisine göre çok daha iyiydi. Tabiiki de sadece görünüş olarak iyiydi. Yoksa az da olsa bir acı hissediyordum. Yüzümde ki morarma izleri yüzümden yok olmuştu. Ve bu eve hiçbirşey olmamış gibi gidip ailemin hiçbirşeyden haberi olmayacak anlamına da geliyordu. Teşekkür ettikten sonra Memurun odasına gittik.

***

Yaklaşık on dakika boyunca memura tüm olan Biten herşeyi anlattıktan sonra bize dönüp;

- ekibimiz şu an da olay yerin de inceleme yapıyor. aynı zaman da olay yerinde bulunan kameraları tespit edip görüntüleri inceleyecekler. fakat şu an da elimize herhangi bir sonuç ulaşmadığı için sizi bekletmek zorun da kalacağız. bu nedenden dolayı sizi kısa bir süreliğine nezaretimiz de misafir edeceğiz.

ne!!! memurun söylediği şeyden sonra kızla uzun bir süre bakıştık. ne yani adalet mi bu şimdi? hiçbir şey yapmadığımız  halde nezarete girmemiz çok saçmaydı ve bize neden güvenmiyordu. kız ve ben gerçekten çok korkmuştuk. eğer ki bu akşam her ikimiz de evimize gitmezsek bir şey olduğunu anlayacaklar vee..... tahmin bile etmek istemiyorum. memura dönüp;

- memur bey biz hiçbir şey yapmadığımız halde nezarete girme amacımız ne? niye inanmıyorsunuz bize?

- bakın haklı olabilirsiniz ancak benim yapabileceğim bir şey değil bu. kurallar gereği böyle ve  üstelik herkesin her söylediğine inanmış olsaydık nezarette adam kalmazdı. lütfen anlayışla karşılayın.

- nezarete girmeyip burada kalsak da olur. kaçacak değiliz ya.

- nezarete girmeniz sizin suçlu olduğunuz anlamına gelmiyor. sadece kurallar gereği böyle. lütfen daha fazla uzatmayın.

bunun üzerine kız masum ve korkak sesiyle;

- peki ya ne kadar kalacağız nezarette?

- çok fazla süreceğini sanmıyorum. bir kaç saat için de belli olabilir.

- adamlar nerde?

- merak etmeyin. onlar şu an da nezaretteler.

kızla tekrardan bakıştık. her ikimiz de çaresizdik ve ne yapacağımızı bilmiyorduk. memur başımız da bulunan polise işaret etikten sonra bizi nezarete götürdü.

***

burası karanlık ve soğuktu. sadece koridor da bulunan yalnızca bir tane lamba vardı ve o ışık artık sönmek üzereydi. nezarette iki ayrı oturma yerinin olması bizim açımızdan çok daha iyi oldu. çünkü eğer ki işler uzun sürecek olursa yerde buzlu zemin üzerinde yatan ben olabilirdim.

KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin