Bad Ass-4

2.8K 106 2
                                    

Justin:

Chtěl jsem čekat, až se vysprchuje, jenže moje plány překazilo nějaké auto. Znal jsem ho, jen nevím odkud. "Vicky bude nadšená, až tě uvidí." Ten hlas mi byl známý…jenže odkud?! "Až jí řeknu, proč tu jsem, radost jí přejde." Doprdele. Jeremy. Okamžitě jsem vylezl z okna a přelezl ke mně do pokoje. "Jsi tu nějak brzo." Houkl na mě Chaz. "Jak to myslíš?" "To jsi jí nestihl přetáhnout?" zasmál se a dál se věnoval střílení zombie na xboxu. "Nedala se." Zamumlal jsem tiše a sedl si vedle něj. "Bieber, asi nebudeš tak dobrej." "Říká někdo kdo místo sexu dřepí na zadku u xboxu?" zvedl jsem se a podíval se z okna. "Furt tam je." "Kdo?" zajímal se Chaz. "Jeremy." "Nazdar smradi." Otočil jsem hlavu na Christiana a jen kývl hlavou na pozdrav. "Koho sledujete? Tu novou sousedku? Je to fakt kus a má luxusní zade-" "Drž hubu! Jeremy je tady." Vykřikl jsem. "Co tu dě-" "Ticho!" zakřičel jsem znovu. Uslyšel jsem hlasy přicházející z jejího domu. "Taky se mi stýskalo… Hlavě se tu nezačněte ocucávat…" útržky z jejich rozhovoru mi stačily, abych pochopil co se děje. "Ha, už chápu proč tě odkopla." Zasmál se Chaz. "Nějaká holka odkopla našeho Biebera?" Christian se začal smát, až se za břicho popadal. "Doprdele Chrisi, jsi jako dítě." "Ale ne odkopnutý dítě." A znova vlna smíchu. Protočil jsem očima a vydal se do kuchyně. Musíme se ho zbavit. Hodně rychle. Popadl jsem telefon a vytočil známé číslo. "Justin Bieber." Pozdravil jsem mým jménem. Okamžitě mě spojili s osobou, kterou jsem potřeboval ze všeho nejvíc. "Seleno?" "Ahoj Justine." "Potřebuju číslo na Diega." "Proč na něj?" vyhrkla zděšeně. "Prostě mi ho dej!" zaječel jsem do telefonu. Začala diktovat číslo, poděkoval jsem a chtěl zavěsit. "Justine!" zarazila mě. "Co chceš?" "Uhm… já.." "Tak už to řekni Seleno." Popohnal jsem jí. Viděl jsem její rudý obličej a jak si nervózně poklepává nehty.  Chyběla mi. Lhal bych, kdybych řekl, že ne. Chyběly mi její hnědé oči, úsměv, hlas… Všechno. "Justine, chybíš mi."

Vicky:

Seděla jsem na sedačce v obýváku a poslouchala rozhovor Toma a Jeremyho. Vlastně jen na půl. Celou dobu jsem myslela na Justina. Ještě jsem cítila jeho horký dech na mém krku, jeho doteky a před sebou jsem stále viděla ty jeho čokoládové oči. "Vicky? Vnímáš?" "Co?" "Ptal jsem se co je nového." Podívala jsem se na Jeremyho a našla opak Justina. Vždy se "držel na uzdě" co se týče holek. "Jak to myslíš?" "Tak třeba… máš kluka?" 

BAD ASSKde žijí příběhy. Začni objevovat