JUSTIN:
Jakmile ten bastard položil telefon, dostal jsem obrovský vztek. Na všechno. Přecházel jsem z místa na místo a přemýšlel, co udělat. Najednou někdo zaklepal na dveře. "Dále." Zamumlal jsem nasraně a sedl si na velkou postel potaženou krémovým povlečením. "Čau bro." Pozdravil Chaz a ťuknul si semnou pěstí. "Co potřebuješ? Stáhnout porno?" lehce jsem se zasmál, ale on si zachovával vážnou tvář. "Děje se něco?" sledoval jsem každý jeho pohyb, dokud si nesedl vedle mě. "Měl by jsi něco vědět…" zmlknul a díval se do zdi. "tak mi to řekni!" "Víš… Asi už víš, že Kevin je u Vicky." "Ano, to vím. Co dál?" "Prostě… Ty jsi odešel, ale já jsem šel sem do tvého pokoje. Nechal jsem si tu telefon," poklepal si na kapsu. "no a něco jsem uslyšel…" "Co si slyšel?!" "Vzdychání." "No a?" "To vzdychání pocházelo z jejího pokoje." Bradou kývl směrem k oknu. Ztuhnul jsem. Nedokázal jsem se hýbat, promluvit nebo jakkoliv zareagovat. Na sucho jsem polkl a podíval se na Chaze, který se na mě nehybně díval. "Kurva!" vykřikl jsem a vyskočil na nohy. "Justine klid.." "Jak se mám kurva uklidnit?! Za to zaplatí. Zmrd." "Takže je to jen jeho chyba? Ona za to nemůže?!" nevěřícně se na mě zadíval a odešel. Všechen můj vztek putoval do mé pěsti, která největší silou praštila do zdi. Zuřil jsem. Vyběhl jsem z domu ven, zahnul do leva a kráčel k její brance. Bez váhání jsem jí otevřel. Znal jsem to tu. Utíkal jsem do zadní části zahrady. Všichni spokojeně seděli a povídali si. Ani si mě nevšimli. "Ty jsi s ním spala?!" zařval jsem jak nejvíc jsem mohl. Všichni na mě upřeli zrak, včetně Vicky a Kevina. "Justine… já.." "Takže jsi s ním spala?! Fakt skvělý! Semnou hraješ divadýlko, jak nejsi připravená a najedou se s ním vyspíš?!" "Jaký divadýlko?" zeptala se klidně. Ta její klidnost mě vytáčela ještě víc. "Co by se stalo, kdyby ti nezavolal? Vyspala by ses semnou?!" "Ne." Zamumlala. "A s ním jo. Ten samý den. Maximálně hodinu po tom, co jsi mi řekla, že ne. Seš fakt… Děvka." Zasyčel jsem, otočil se na patě a odešel.
VICKY:
Seš fakt děvka. Seš děvka. Děvka. Pořád mi to hrálo v hlavě. Sledovala jsem mizícího Justina. Cítila jsem hořké slzy, jak putují po mé hladké tváři. Konečně jsem si uvědomila, co jsem udělala. Chybu. Velkou chybu, kterou mi nikdy neodpustí. "Justine!" zakřičela jsem ještě než zmizel z dohledu. Ohlédl se po mě, ale potom odešel. "Kurva!" zaječela jsem a vzteky shodila židli. "Vicky, uklidni se." "Jaký uklidni se?! Kvůli tobě mám celej život posranej! Proč si prostě nezůstal tam, kde jsi byl? Šukal jsi s mojí kamarádkou, zatímco já jsem si naivně představovala naší budoucnost!" "Co že jsi dělal?!" vykřikla Kevinova máma. "Podváděl mě s kamarádkou. Tehdy nejlepší kamarádkou." Usmála jsem se na ní a ona jen zírala. "K-Kevine… Ale vždyť ty a Vicky…" "Hráli jsme to na vás. Po tom co to zjistila, jsme se domluvili, že to na vás budeme hrát. Hrát to, že jsme spolu." Zrak upíral do země a vanskama kopal do kamínků. "Proč..Proč jste nám to neřekli?" "Tak se podívej co tu děláš! Vybíráš svatební šaty, kostel, líbánky… Nic z toho se nikdy nestane. Nikdy." Sledovala jsem jejich hádku a pomalu mi to začínalo docházet. Celou dobu jsem nebyla sama sebou. Ale s Justinem jsem byla. Byla jsem šťastná. Nebylo to hrané a už vůbec ne falešné. Chtěla jsem se za ním rozeběhnout, ale strach, že mě nechá, byl až moc velký..
JUSTIN:
"Do píče!" zařval jsem přes celý dům. "Můžeš sakra držet hubu?" zasyčel Chaz a dál zrak upíral na televizi. "Jdu pryč." "Justine, neměl bys a-" "Proč ne?! Taky si můžu spát s kým chci ne?" byl jsem totálně vytočený. Všechno jsem chtěl rozkopat, utéct a nevrátit se. Zapomenout na tu lacinou děvku. Děvku. Další vlna zlosti mnou projela. Přehnal jsem to. Neměl jsem právo jí takhle říkat, když já jsem ten, co spí s každou kdykoliv a kdekoliv. A přesně to jsem potřeboval. Odreagovat se. "Nečekejte na mě. " "A co když přijde Vicky?" "Tak řekni že… Jsem šel za děvkama." Odsekl jsem a odešel.
Auto jsem zaparkoval před neznámým barem daleko od Stratfordu, nikdo mě tu nezná, takže se tu bude skvěle pařit. A zapomínat. Koženou kličkou jsem otevřel dveře do baru a nadechl se smardlavé vůně smíchanou levnými parfémy, alkoholem, potem a kouřem z cigaret nebo trávy. Zatím jsem byl v hale. Černé stěny byly potažené černou krajkou, země byla průhledná, takže jsem viděl o patro níž, kde byla normální diskotéka. Počkat… Když diskotéka je dole, co je teda tady? Proběhlo mi hlavou. Další kličkou jsem otevřel dveře a nestačil se divit. Byl to ráj pro chlapy. Vkusně zařízená vila, polonahé číšnice a děvky u tyčí. Šel jsem velkou místností a nestačil se divit. Ve Stratfordu byly děvky… jak bych to řekl.. neupravené, zapáchající alkoholem a s levným cigárem v umazané puse. Ale tady to bylo absolutně jiné. Mladé holky oblečené v krátkých drahých šatech, pod kterým měly krajkové prádlo, příjemně voněly a všechno bylo čisté. Byl jsem opravdu v ráji. "Jsi tu poprvé, co?" zasmála se štíhlá černovláska vedle mě. Dlouhými prsty svírala pití, ze kterého pomalu odpíjela. "Je to na mě hodně znát?" nedokázal jsem od té krásy spustit oči. "Odkud jsi, že to neznáš?" "Stratford." Odpověděl jsem jednoduše. "V tom případě vítej. Na tuhle noc nezapomeneš." Zašeptala a ztratila se v davu. "Počkej!" vykřikl jsem a snažil se jí najít. Cítil jsem dívčí ruce na mém těle, zatímco jsem se prodíral davem. Usmál jsem se nad tím. Tohle je nebe. Rozhlédl jsem se, ale nikde jsem jí nemohl najít. "Sakra." Zaklel jsem. V obzoru jsem zahlédl bar a vydal se k němu. "Něco silného." Zamumlal jsem. "Nic jiného tu ani nemáme." Zvedl jsem oči k tomu povědomému hlasu a usmál se pro sebe. "Hledal jsem vás." Bieber proč jí vykáš?! "Našel jsi." Podala mi něco na stůl a mrkla na mě. "Jak se jmenujete?" "Nejsem stará, můžeš mi tykat." Usmála se, čímž odhalila řadu bílých zubů a dlouhé černé vlasy si přehodila na záda. "Jsem Avery." "Já jsem Justin." "Jak dlouho tu bydlíš, Avery?" měla zajímavé jméno. "Dva měsíce. Přistěhovala jsem se sem z Evropy." Úsměv jí zmizel z tváře. "Proč? Proč zrovna do Kanady?" "Uhm… Mám.. Vlastně měla jsem tu maminku. Léčila se tady z rakoviny, ale… Nevyhrála to." Přes tvář jí stekly dvě slzy a já měl sto chutí něco udělat. "Nechceš odsud na chvilku vypadnout?" zeptal jsem se s úsměvem. "Já tu pracuju jako číšnice, ne děvka." "Nemyslel jsem to tak. Chci tě někam vzít. Přivést tě na jiné myšlenky, když jsem se tak hloupě zeptal." "Ani mě neznáš…" "Chci tě poznat." Zvedl jsem se ze židle a napřáhl k ní ruku. Zaváhala, ale nakonec mě chytla. Táhl jsem jí z baru ven k mému autu. Ještě jsem se po ní ohlédl, než jsem otevřel dveře od auta. Černé vlasy jako uhel jí vlály ve větru, zelené oči jí svítili pod měsíčním svitem a opálená pokožka hebká na dotek byla obtáhnutá jemnou látkou, pod kterou průsvitalo černé krajkové prádlo. Hryzl jsem se do rtu a čekal, až nastoupí. Ještě před nástupem do auta rukou přejela přes mé břišní svaly a lišácky se usmála.
takže... 1) Avery hraje Megan Fox 2) ano Avery bude teda starší než Justin a proto jí taky vykal :) Nějak si na ní zvykněte, protože už se tu bude objevovat často :D 3) Kevin je jen na návštěvě (přiipomínám) 4) KOMENTÁŘ + VOTE :) prosím. doufám,že se vám to líbilo :)
ČTEŠ
BAD ASS
FanfictionOblíbená šprtka, co se zamiluje do nesprávného. Kluk, který se snaží být drsňák a nechce aby ho láska změnila. Bývalý se chce pomstít...