Bad Ass-17

2.2K 103 6
                                    

"Vážně to chceš?" kývla jsem hlavou a spojila naše rty do vášnivého polibku. Už jsem mu chtěla svléknout boxerky, ale v tom mě vyrušilo zvonění telefonu. "Ignoruj to." Zašeptal mi do ucha Justin. "Nemůžu." Odstrčila jsem ho od sebe a napřáhla se pro černý iphone. *Kevin* . Lekla jsem se (pozn. Kevin je její bývalý). Co po mě může chtít, zamyslela jsem se. "Kdo ti volá?" Justin se podíval přes mé rameno na displej. Cítila jsem jak se mu zastavil dech. "Kdo je Kevin?!" Vyštěkl a mobil mi vytrhl z ruky. Nechápala jsem, proč je poslední dobou takový výbušný. "Je to můj bývalý." Sebrala jsem si svůj mobil a zvedla to. "Ano?" promluvila jsem opatrně.

Lhala bych, kdybych řekla, že mě to k němu zpátky netáhne. Byli jsme spolu skoro 4 roky, jenže potom se všechno zhroutilo a ani nevím jak. Chyběly mi jeho do černa zbarvené vlasy, smaragdově zelené oči a úsměv, který mě dostával na kolena. Zamilovala jsem se do něj hned jakmile jsem nastoupila na naší školu. Byli jsme dobří přátelé a každý nám říkal, že se jednoho dne vezmeme v malém kostelíku s dětmi v náručích. Jenže to se nestalo. A nikdy nestane. Naše láska zničila naše přátelství, ale i tak jsme se rozhodli být něco víc, být pár. Plánovali jsme si budoucnost, děti, představili jsme se navzájem rodičům a nemohli se dočkat dne, kdy se vezmeme. Ale život je jiný. Není jako pohádka, kde si princezna najde svého prince a žijí spolu šťastně až do smrti. Stačila jedna hádka a jako bychom na všechny krásné chvíle zapomněli. Rozhodli jsme se, že bude nejlepší to skončit a tak se taky stalo.

"Jak se máš?" Cítila jsem, jak se usmívá. Přála jsem si spatřit jeho úsměv znovu, usnout v jeho náručí a lípat jeho růžové rty. Justin se zvedl a odešel do koupelny. Tekoucí proud vody mi naznačil, že se koupe. "Celkem dobře. Co je u tebe nového?" Zvedla jsem se z postele a přešla k velkému oknu. Všimla jsem si pár lidí postávajících u našeho domu v živém rozhovoru s mojí mámou. "Chtěl bych tě vidět." Ignoroval mojí otázku a hlas mu zvážněl. "Oba víme, že to není dobrý nápad." Justin vešel do pokoje a nespouštěl ze mě oči. "Proč?" "Kevine...já mám přítele. Konečně jsem šťastná a nic mi nechybí. Rozhodli jsme se správně. Je konec. Zničili jsme naše přátelství, které pro mě znamenalo všechno. Nechci zničit můj vztah s Justinem. To on pro mě teď znamená všechno." Podívala jsem se na Justina, který mé počínání sledoval s úsměvem. "Zrovna jsem u tvého domu. Moje máma se rozhodla vás navštívit. Jestli mě nechceš potkat, tak zůstaň tam, kde jsi." rozhrnula jsem víc závěsy a všimla si ho. Stál opřený o jejich bílé BMW s jednou rukou v kapse černých džín a druhou rukou svíral telefon. Vanskama kopal do kamínků kolem a sledoval z povzdálí rozhovor rodičů. "Jsem kousek od domu. Vlastně hned vedle. Ráno se uvidíme." Položila jsem mu to a nepřestávala se dívat z okna. Rozhlížel se kolem. Když jeho oči spatřili mě, lehce se pousmál a kývl hlavou na pozdrav. Jakmile si Justin stoupl vedle mě, úsměv mu zvadl. Vymanila jsem se z jeho sevřetí a odešla do koupelny.

"Takže.. Kevin je tvůj bývalý, a bude u vás?!" "Justine, klid." Prokroutila jsem očima. "Rodiče ho mají rádi. Vždyť jsme spolu vyrůstali a rodiče se znají už odmalička." "Ale já mám být ten, co se seznámí s tvou rodinou, já mám s nimi trávit čas a snažit se, aby si mě oblíbili." Rukou si promnul obličej a podíval se z okna. Nechápavě jsem se na něj podívala. "Chceš říct, že by jsi rád poznal moje rodiče?" Na sucho jsem polkla. Začali se mi potit ruce a celkově jsem znervózněla. "Ano. Myslím to s tebou vážně, Vicky. Možná sis toho nevšimla nebo fakt nevím, ale... Mám tě rád. Hodně moc. Záleží mi na tobě, nechci aby ti někdo ublížil a chci být jen s tebou. Chci usínat s tebou v mé náruči... Nechci, aby nějaký Kevin tohle všechno zničil." Rukou máchnul k oknu a smutně se na mě podíval. "Taky tě mám moc ráda. Věř mi, že Kevin nic nezničí." Položila jsem ruce na jeho hruď a políbila ho na rty. "Jsem unavená. Chci jít spát." "Ale.. my.. před chvilkou-" "Justine jsem unavená." Potřebovala jsem se uklidnit. Ani jsem na sex nebyla připravená. "Půjdu se projít a potom půjdu domů." Pobalila jsem si všechny věci a vyhýbala se očnímu kontaktu s Justinem. "Můžu tě doprovodit?" kývla jsem hlavou a běžela do dolního patra rozloučit se s kluky. "Čau kluci!" křikla jsem. "Ahoj Vicky." Pozdravili sborově. Na prahu dveří jsem se ještě otočila a lehce políbila Justina. "Uvidíme se zítra." Na sílu jsem se usmála a rozeběhla se domů.

JUSTIN:

"To teda nemáte moc velkou výdrž." Zasmál se Chaz. "Nic se nestalo." Zamumlal jsem a posadil se vedle nich na sedačku. Ruku jsem zabořil do misky s popcornem a celou hrst si nacpal do pusy. "Co se teda stalo?" Polkl jsem. "Už jsme tam skoro byli, ale zavolal její ex a ona to chtěla každou cenu zvednout." Rozhodil jsem naštvaně rukama a omylem vysypal mísu s popcornem. "Chceš říct, že její bývalý je jí přednější než sex s tebou?" "Fakt díky za útěchu, bro." Zašklebil jsem se. "Podle mě by to nevzala, kdyby jste dělali něco jiného, spíš jen nebyla připravená, ale nechtěla ti to říct." Přimotal se do rozhovoru Chaz. "Ptal jsem se jí a-" "Vážně si myslíš, že by ti řekla hned Sorry Justine, že s tebou nemůžu spát jako ostatní děvky, protože nejsem připravená? Blbost." Musel jsem uznat, že nějaký smysl to dávalo. Vytáhl jsem z kapsy černých kalhot telefon a naťukal smsku. –Chtěl bych tě vidět ráno, potřebuju si s tebou o něčem promluvit. Vyzvednu tě. J- rychle mi přišla krátká odpověď. –Fajn.- "Nejdřív by jsi jí měl pozvat na nějaký pěkný rande. Podle jejího gusta. Nejlepší bude, když zjistíš, co má ráda a co ne." Mrkl na mě Chaz a odešel. Přemýšlel jsem, kdo jí zná nejlíp. Určitě někdo z té její party. Luke.

!! pokud jste si nepřečetli můj nový příběh FAME, tak si ho prosím přečtěte :) VOTE + KOMENTÁŘ :)

BAD ASSKde žijí příběhy. Začni objevovat