"Vicky?" "Hm?" "Jak to mezi námi vlastně je?" zeptal se Kevin a rukou si projel vlasy černé jako uhel. "Já.. No… Justin se to nesmí dozvědět."víc jsem k tomu nemohla říct. Nedokázala jsem myslet rozumem. Něco mě táhlo zpátky ke Kevinovi, ale kus mého já mi říkal, že mě podvedl, ať ho nechám a zapomenu, začnu nový život. Bez něj. "Takže… chceš být s Justinem?" vyhýbal se očnímu kontaktu, ale já se ho naopak snažila navázat. V jeho očích bylo zklamání a bolest. "Já… asi jo." "Co má on a já ne?!" prudce se zvedl a frustrovaně si prohrábl vlasy. Znova. "Kevine.." zašeptala jsem. Chytla jsem ho za ruku. Vyškubl se a zrak neodpíral od zdi. "Víš. Mám jen ten pocit, že je to ten pravý. Konečně někdo kdo mě nepodvede s mojí nejlepší kamarádkou." Narážela jsem na jeho minulost. "Můžeš tu historii hodit za hlavu?!" "A to je přesně to! Neumím hodit něco jen tak za hlavu. Zvlášť ne nevěru." Skopla jsem nohy z postele, čímž jsem se posadila a natáhla na sebe tričko a kalhotky. "Myslel jsem, že až přijedu, vrátíš se ke mně." Skoro jsem zaslechla vzlyknutí, ale to není u Kevina možné. I když mu umřela babička, kterou tak miloval, neuronil ani slzu. "Myslet znamená hovno vědět." Popadla jsem ručník a šla si dát rychlou sprchu.
Sundala jsem si tričko a hodila ho do proutěného koše na prádlo. Vlezla jsem do sprchy a pustila na sebe studenou vodu.
KEVIN:
Beze slova odešla do koupelny a já nevěděl co dělat. Rozhlédl jsem se po pokoji a všiml si nástěnky nad stolečkem. Přešel jsem k nástěnce a prohlížel si fotky. Na většině byla se svýma kamarádka a nějakým blonďatým klukem. Na té nejnovější byl hnědovlasý kluk a ona. Oba se smáli do objektivu, on jí držel jednou rukou kolem pasu a druhou měl před břichem se znakem peace. Ona ho držela pevně kolem trupu a zamilovaně se na něj dívala. Vzteky jsem tu fotku sundal a chystal se jí roztrhnout, ale v tu sekundu začal někomu vibrovat mobil. Ležel na stolečku. Nad číslem bylo napsáno JUSTIN <3. Zvedl jsem to a přiložil si ho k uchu. "Ahoj Vicky, chtěl jsem se jen zeptat-" "Ahoj Justine." Zasmál jsem se. "Kdo je tam?!" zeptal se rozzuřeně. "Kevin. Určitě už o mě víš." V ruce jsem zmuchlal tu fotku a vložil jí do kapsy džínů, které ležely pohozené na zemi. "Jestli na ní sáhneš-" "Pozdě." Znovu jsem se zasmál a přešel k oknu. Roztáhl jsem závěsy a k mému překvapení Justin stál u jeho okna. "Jak se máš Justine?" "Co jsi jí udělal?!" "Klid, nic. Je přeci zadaná. S tebou." Dodal jsem a znechuceně se zašklebil. Nevím, proč jsem mu neřekl, že jsem před deseti minutami z ní šukal duši. Nechtěl jsem, aby jí potom dával za zlé její podlehnutí. Nechápal jsem svoje rozhodování. Můžu jí mít, stačilo by mu říct pravdu, jenže ona by se ke mně i tak nevrátila. Akorát by se sesypala z jejich rozchodu. A to já nechci. "Jestli na ní sáhneš!" "Justine, uklidni se. Jak jsem řekl, je až moc poslušná. Hezky sis jí omotal kolem prstu." Nedopustil jsem si poznámku. "Řekni jí, že jsem volal." "Samozřejmě." Odpověděl jsem ironicky a zavěsil. Předtím, než jsem zatáhl závěsy, jsem na něj mrkl, což ho určitě dokonale nasralo."Kevine?" otočil jsem se a spatřil jí omotanou krátkým ručníkem. "Víš, že jsi v tom sexy?" kousl jsem se do rtu a prohlédl si jí od hlavy až k patě. Zasmála se a zrudla. "Nemusíš se červenat." Široce jsem se usmál. Strašně jsem si přál, abych tu chybu neudělal. Abych se nevyspal s její kamarádkou pod vlivem drog. Ona jí řekla, že to ona byla ta opilá a já střízlivý, ale pravda byla jiná. A Vicky mi to nikdy neuvěřila. Vzala si ze šuplíku spodní prádlo a ze skříně nějaké oblečení a vydala se převléknout. Natáhl jsem na sebe svoje oblečení a sešel po schodech dolů.
"Copak jste dělali nahoře?" mrkla na mě znovu šťastná máma. "Koukali na televizi." Odpověděl jsem klidně. Sežrala mi to. Byl jsem sakra dobrý lhář. "Byl tu nějaký… Jastin. Možná Jestin nebo jak se jmenoval." Mávla rukou a znovu se pustila do konverzace. Kývl jsem hlavou a sedl si vedle ní. "Myslím, že kostel sv.Víta je skvělé místo pro svatbu." Na telefonu ukázala všem přítomným dospělým obrázek nějakého kostela a pokračovala. "Svatební šaty pro Vicky bych domluvila já. V New Yorku je skvělý svatební salón se šaty od nejlepších návrhářů!" vykuklil jsem oči nad máminou řečí. Svatební šaty pro Vicky?! "Co se tady řeší?" zeptala se Vicky a sedla si vedle mě. "Naše svatba." Špitl jsem. "No a líbánky by mohli být… Na Hawaii! To by bylo dokonalé!" přidala se její máma. "Vicky?" všichni zvedli hlavu k tomu hlasu. "Justine, co tady děláš?" "Ty jsi s ním spala?!" vykřikl.
promiňtě, že je krátká, ale nemám moc času :/ prosím komentář a vote. a pokud si někdo nevšiml, je nový díl mého druhého příběhu FAME :)
ČTEŠ
BAD ASS
FanfictionOblíbená šprtka, co se zamiluje do nesprávného. Kluk, který se snaží být drsňák a nechce aby ho láska změnila. Bývalý se chce pomstít...