VICKY:
Odemkla jsem sněhově bílé dveře a vstoupila do našeho domu. Hned jsem zaslechla živý rozhovor rodičů a sem tam se do rozhovoru zapletl ten hlas, který mi naháněl husí kůži.
"Ahoj." Pozdravila jsem všechny a zrak hned nasměrovala na Kevina. Byl stejný. Černé rozcuchané vlasy, na kterých měl položenou snapback s kšiltem dozadu, zelené oči orámované černými řasami a růžové plné rty roztáhlé do úsměvu. Na sobě měl ošoupané šedivé džíny a černé tričko s krátkým rukávem, které odhalovalo jeho svaly.
"Vicky, broučku." Kevinova máma, Alison, mě stiskla do pevného objetí. Poklepala mi na záda, čímž rozhoupala zlaté náramky na tenkých ručkách. "Vypadáš báječně." Rozplývala se při zkoumání mého těla. "To samé musím říct o tobě. Krásnější než předtím." Uslyšela jsem Kevinův smích a znovu mnou projela neznámá vlna. "Stále půvabná Vicky. Dokonalá pro našeho syna." Dodal James se smíchem, který mu na tváři vykouzlil vrásky. Potřásla jsem si s ním rukou a jeho dodatek ignorovala. Už by jim mohlo dojít, že s Kevinem nic mít nikdy nebudu. "Kde jsi vlastně byla?" máma přitančila z obývacího pokoje v dlouhých hippie šatech a batikovaném šátku. To už Kevin nevydržel a propukl v hlasitý smích. Hodila jsem po něm ostrý pohled, ale měla jsem dost práce s udržováním vlastního smíchu.
"Byla jsem u Justina. Hned tady vedle." Všichni jsme se přesunuli na terasu. K mé smůle byla naše terasa přímo u Justinova okna. "A Justin je kdo?" Alison si upravila béžové šaty a poté po mě hodila nechápavý pohled. "Můj přítel." Oznámila jsem hrdě. Najednou jakoby ze mě všechno spadlo. Všechny svaly se uvolnily, ale jakmile jsem postřehla mámy naštvaný pohled, zaskočenou Alison a především smutného Kevina, vrátila jsem se do normálu. Zavrtěla jsem se v nepohodlném proutěném křesle a podívala se do Justinova okna. Doufala jsem, že ho tam zahlédnu, ale nic.
"Přítel?!" promluvila konečně máma. "Ano, můj přítel. Omlouvám se, že jsem to tady vyhrkla jako by o nic nešlo. Původně jsem měla naplánováno-" "Naplánováno?! A co Kevin a-" "Mami dost!" přerušil jeho mámu Kevin. "Ale vždyť… Ty a Kevin… Budoucnost.." zadrhávala se a nakonec jí po tváři stekla hořká slza. James se hned ujal utěšování. Promnula jsem si obličej a podívala se znovu kolem. Máma ze mě nespouštěla oči a Kevin špičkou Vansek kopal do kamení pod stolem. Cítila jsem se špatně. Zkazila jsem rodinou idylku. "Kevine, nepůjdeme ke mně do pokoje." Alisonino vzlykaní přestalo. Mrkla jsem na ní a usmála se. Ona mi úsměv opětovala. "Hezky se bavte." Mrkla na mě a zamávala.
"Takže. Proč si mě zatáhla sem nahoru?" Kevin si sedl na mou ustanou postel a rozhlédl se po pokoji. "Neviděl si tváře rodičů? Vsadím se, že nám plánovali svatbu." Zasmála jsem se. Koukla jsem z okna, jestli aspoň teď neuvidím Justina. Stál tam. Sledoval Kevina na mé posteli, ruce měl v pěsti až z něho šel strach. Když si všiml mě jen prokroutil očima a zatáhl závěsy.
"Pravda je taková, že moje máma o svatbě mlela už od té doby co jsme se poprvé uviděli." "Podle nich jsme dokonalý pár." Dokončila jsem za něj větu. Zatáhla jsem své černé závěsy a zavřela okno. "Justin má pokoj hned vedle, že jo?" jen jsem kývla hlavou a otočila se. Nabourala jsem do Kevinova těla, protože stál hned zamnou. Na sucho jsem polka a podívala se do jeho smaragdově zelených očích. Chtěla jsem couvnout, ale něco mě drželo na místě. Jeho přítomnost mě dokonale omámila. Nával všech vzpomínek, jeho typická vůně, energie, co z něj vyzařovala… To všechno mě ovládalo. Ztratila jsem vládu nad svým tělem a myšlením. Ovládal mě on. "P-promiň." "Za co?" pobaveně se zeptal. "Že jsem do tebe nabourala." Zamumlala jsem a nedokázala jsem do něj odtrhnout oči. Jednu ruku položil na můj bok a druhou mě chytil za zátylek. "Co to děláš?" vystrašeně jsem sledovala co dělá. "Ty víš, že to chceš." Zašeptal mi těsně u rtů a poté mě lehce políbil. Chtěla jsem se odtáhnout, ale nešlo to. Naopak jsem začala spolupracovat. Rukou jsem mu vjela do vlasů a přitáhla si ho blíž. Začal chodit a po pár krocích jsem nabourala na dveře. Zamkl je. Přemístil nás k posteli na kterou mě hodil. Sklonil se nade mě a rukou mi zajel pod tričko. Jedním tahem rozepnul mojí podprsenku a i s tričkem jí sundal dolů. Svlékla jsem mu tričko a rukama přejížděla po jeho břišních svalech. Než jsem se nadála, sundával mi kalhoty. Hodil je někam na druhou stranu pokoje a dál se věnoval mě. Rukou mi vjel pod kalhotky a začal mě lehce dráždit. Kousla jsem se do spodního rtu, ale i tak ze mě vyšel vzdych. "V-Víc." Zakoktala jsem a ruce zabořila do matrace. Vsunul do mě prst a začal se pohybovat. "Panebože.." zamumlala jsem a víc zabořila prsty do postele. Strčil do mě další prst a nad tím jsem se prohnula v páteři. Začal zrychlovat a přidávat. "Kevine!" vykřikla jsem, když jsem se udělala. "Ššš." Zamumlal a začal mi líbat krk. Vzala jsem do rukou jeho pásek a rozepnula ho. Skopnul ze sebe kalhoty a sundal mi kalhotky. "Jsi si jistá, že to chceš?" zeptal se, když se přemístil mezi moje nohy. Přemýšlela jsem. Skoro jsem to udělala s Justinem, ale přišlo mi to špatné. A teď tu ležím se svým bývalým, podvádím svého přítele a chystám se s ním vyspat. Cítila jsem se hrozně. Jedna půlka mého já se nemohla dočkat, až se s ním vyspím a zároveň k němu něco cítila a druhá půlka křičela, ať to nedělám, protože mám Justina. Ještě jednou jsem se mu podívala do očí. A znovu nával vzpomínek. Jeho oči mě uklidňovaly. Znala jsem ho hodně dlouho, věřila jsem mu a momentálně to byl zrovna on s kým bych chtěla mít první sex. "Chci." Zmohla jsem se na krátkou odpověď, než přiložil své rty na mé. Vzala jsem do rukou lem jeho černých boxerek. Nadechla jsem se a stáhla mu je pod zadek. Dál už si je stáhl sám, až si je úplně sundal. "Jestli to bude hodně bolet, tak řekni. Na začátku to vž-" "Já vím. Máma mi tolik poučných informací dala předtím." Zasmála jsem se a on taky. Nadechla jsem se a dívala se mu do očí zatímco do mě vniknul. Kousla jsem se do rtu, abych nevykřikla bolestí. Lehce mě políbil a odtáhl se. "Bude se ti to líbit." Přirazil lehce a z úst mu vyšel vzdych. Znovu přirazil nad čím jsem se prohnula v páteři. "K-Kevine…" přirazil znovu a znovu, až postel bouchala o stěnu. Rukama jsem mu sjížděla po zádech nahoru a dolů a při každém vzdechu jsem mu nehty zabořila do kůže. Začal se pohybovat rychleji a to už místnost zaplnily naše slastné vzdychy. "V-víc, prosím." Zahryzla jsem se do rtu a zaklonila hlavu dozadu. Pohyboval se rychleji a tvrději, postel narážela do stěny, která musela mít už zničená místa od rohů postele. Kapky potu mu stékaly po tváři, ale on přidával na rychlosti víc a víc. "Kurva." Zaklel a přirazil. "Panebože." Potáhla jsem ho za konečky prstů a pánví začala přirážet k jeho. Už jsem cítila, že ztrácím kontrolu nad mým tělem. Nemohla jsem ho ovládat. Nešlo to. Přirazil jak nejvíc mohl. Vykřikla jsem slastí jeho jméno a konečně pocítila jak báječný je orgasmus. Převrátila jsem se tak, že jsem seděla na něm. Jednou rukou jsem si držela potem slepené vlasy a začala se nadzvedávat. Prsty zaryl do mých boků a hlavu zaklonil dozadu. "Líbí se ti to?" zamumlala jsem a nahlas vzdychla. Bylo mi jedno, kdo to uslyší. Měla jsem potřebu ukázat mu, že se mi to líbí. "Vicky, přidej." Zasténal,prsty zaryl víc do mých boků a já jsem přidala na rychlosti. Ještě pár pohybů a vykřikl pod vlnou orgasmu. Svalila jsem se vedle něj a popadala dech. Nepotřebovala jsem nic říct. Usmívala jsem se jako debil. Otočila jsem hlavu ke Kevinovi, který se se stejným úsměvem díval do stropu. "Bylo to… báječný. Nádherný. Úžasný." Zasmál se a otočil se na mě. "To bylo." Hlavu jsem položila na jeho hruď a přikryla nás dekou. "Vicky?" "Hm?" "Jak to teď vlastně je?"
hezky jsem to zamotala :D komenář a vote potěší :)) a prosím, napiště mi CO SI MYSLÍTE :)
ČTEŠ
BAD ASS
FanfictionOblíbená šprtka, co se zamiluje do nesprávného. Kluk, který se snaží být drsňák a nechce aby ho láska změnila. Bývalý se chce pomstít...