JUSTIN:
Ještě před nástupem do auta rukou přejela přes mé břišní svaly a lišácky se usmála. Okamžitě jsem ztuhl pod jejím dotekem a nastoupil do auta. "Kam pojedeme?" podívala se na mě. V očích jí zářily jiskřičky v očích a mě zahřál pocit, že jsem jí vykouzlil úsměv na rtech. "Překvapení." Mrkl jsem na ní. "Někdo ti volá." Zamumlala a podívala se na displej. "Nějaká Vicky." Podala mi telefon do ruky a dívala se před sebe. Přemýšlel jsem, jestli to mám vzít nebo ne. "Klidně to vezmi, mně to nevadí." Usmála se. "To počká." Típl jsem to a ještě si všiml dvou zpráv. Jedna byla od Chaze: Vrať se. A druhá od Vicky: Musíme si promluvit. Jen jsem nad tím protočil očima a dál se věnoval řízení. "Ta Vicky, to je tvoje přítelkyně?" podíval jsem se na Avery a až teď si všiml, že je o hodně starší než já. Ale i přesto byla krásná. "Já ani nevím." "Jak to myslíš? Ve vašich letech se zdá všechno lehčí. Záleží jen na tom, jestli si dá na facebooku stav- Ve vztahu s Justinem. Ne?" zasmála se a ukázala řadu perličkových zoubků. "Musíš stále zdůrazňovat, že jsem mladší?" mrkl jsem na ní a zrak vrátil zpátky na silnici. "Dobře. Ale i tak, proč to nevíš?" "Já…No, ona mě podvedla se svým bývalým.. V ten den, kdy..No.. Jsme se měli spolu vyspat. Tak se vyspala se svým bývalým." Udělalo se mi nevolno, jakmile jsem si na to vzpomněl. Pusou naznačila Aha a dál se tomu nevěnovala.
"Jsme tady." Vystoupil jsem a běžel na druhou stranu auta, abych jí otevřel dveře mého černého miláčka Ferrari. "Pouť?!" vykřikla nadšením a zatleskala. "Chováš se, jako by ti bylo pět." Neodpustil jsem si poznámku. Bez jakéhokoliv přemýšlení jsem jí vzal za ruku. K mému překvapení se nepustila. Naopak mě chytla pevněji a táhla mě k prodeji lístků.
"Musíme jít na horskou dráhu! A taky na autodrom. A samozřejmě na-" "Jsi tu poprvé?" zasmál jsem se, když jsem uviděl její nadšení. Tahala mě od atrakce k atrakci a úsměv jí zdobil dokonalou tvář. Jen zakroutila hlavou, na znamení, že ne a pohledem uhnula k zemi. "Ani s rodiči?" stiskl jsem její teplou ruku a vedl jí ke střelnici. "Nemám rodiče." Zastavila se, zvedla hlavu a podívala se mi do očí. Oči si zakryla rukou a na sílu se usmála. "Co se stalo?" "Od dvou let jsem byla v dětském domově. Vzala si mě v deseti letech jedna paní a dala mě jiné ženské, která chtěla holčičku jako já. Byla chudá a proto si nemohla dovolit dítě. Poslala mě na ulici vydělávat si.. šlapáním.. A tam mě objevil majitel toho podniku ve kterém si mě potkal. Jsem tam od deseti let. Páni.. jsem tam 16 let." Dodala a stiskla rty do tenkého proužku. Je jí 26, mě 19, Bieber neblázni, pomyslel jsem si. Vtáhl jsem jí do tuhého objetí a vdechl její vůni. "Pojď." Ruku jsem dal kolem jejího pasu a vydali jsme se ke střelnici. "Chceš tuhle největší?" prstem jsem ukázal na největší puget růží z krepového papíru. "To nezvládneš." "Vsadíš se?" zasmál jsem se zatímco jsem nabíjel pistol náboji. "Radši ne. Střílej přesně." Stoupla si těsně vedle mě a sledovala každý můj pohyb, což mě znervózňovalo. Ta růže byla na sedmi špejlích. První výstřel, druhý, třetí, čtvrtý, pátý, šestý a konečně sedmý. Dal jsem to. V duchu jsem si poblahopřál a vítězně se podíval na Avery. Pusu měla dokořán a přebírala si velkou růži. "Pane, jste jediný, co jí vystřelil. Můžete si vybrat ještě jakéhokoliv plyšáka." Ukázal na výběr plyšových hraček a pozval Avery blíž, aby si mohla vybrat. "Chci slona!" vykřikla radostně. "Vážně se chováš jako malá." "A ty se chováš jako můj dědeček." "To jsi přehnala!" chtěl jsem jí chytit, ale ona utíkala tak rychle jak, jen mohla. "Avery! Stůj!" vykřikl jsem a snažil se jí dohnat. "Dědeček je nějak pomalý." Zaječela a zmizela v davu. Zastavil jsem se a snažil se popadnout dech. Rozhlížel jsem se na všechny strany, ale nikde nebyla. Nikde jsem neviděl záplavu černých vlasů, dlouhé nohy a neuvěřitelně sexy postavu. "Baf!" vykřikla zamnou. Nadskočil jsem a ruku si automaticky dal na srdce. "Tohle mi nikdy nedělej!" "Nikdy neříkej nikdy." Chytla mojí ruku a táhla mě k autu. "Už chceš domů?" "Jsem utahaná." Sedli jsme si do auta a vyrazili jsme zpátky.
"Moc se mi to dneska líbilo, dědečku." Neodpustila si poznámku a chytla mě za obě ruce. Houpala s nimi a dívala se na ně. "Mě taky, maličká." Zamumlal jsem a přistoupil k ní blíž. Chytl jsem jí za bradu a přitáhl jí k sobě. "Justine, nemůžeme.." "Proč ne?" "Vždyť… Neznáme se dlouho a hlavně.. jsem starší." Odstrčila mojí ruku a falešně se pousmála. "Na tom nezáleží.." znovu jsem jí přitáhl k sobě. "Prosím." Zašeptal jsem. Pomalinku jsem se přibližoval k jejím plným rtům. Když jsem byl u nich, jen jsem se o ně jemně otřel. "Bože." Zasmála se, chytla mě kolem krku a přitáhla mě k sobě, čímž mě vášnivě políbila. Nečekal jsem to. Začal jsem spolupracovat a hýbat s rty v souladu s jejími. Odtáhla se a šťastně se na mě podívala. "jak se jmenuješ dál?" zeptala se a popadávala dech. "Justin Bieber." "Třeba se ještě někdy uvidíme." Pustila mě a odešla. Zamrkal jsem, abych se ujistil, že se mi to nezdá. Nezdá. Tohle je realita. Právě jsem se líbal s nejúžasnější ženou pod sluncem. A ano, ženou. Ne nějakou nezkušenou holkou jako je Vicky. Při vzpomínce na ní se mi udělalo špatně. Musím jí to říct. A ukončit.
"Chazi!" vykřikl jsem, jakmile jsem otevřel dveře. "Justine, musím ti-" "To mi neuvěříš! Potkal jsem-" "Justině, teď ne-" "Ale já ti to musím říct." "Ne, teď ne." "Potkal jsem báječnou ženu. Avery a líbal-" "Justine?" jenže tohle nebyl Chazův hlas. "Vicky?" doprdele.
takže, co si o tom myslíte? koho máte radši JICKY (Justin + Vicky) nebo JAVERY (Justin + Avery) ? :)) komentář a VOTE prosím :)*
ČTEŠ
BAD ASS
FanfictionOblíbená šprtka, co se zamiluje do nesprávného. Kluk, který se snaží být drsňák a nechce aby ho láska změnila. Bývalý se chce pomstít...