Šla jsem po chodbě a nevnímala okolí. Všude jen lidé, kteří svůj zrak upírali do učebnic biologie či matematiky. "Škola je tak nudná." Prohlásila Gabby jako by mi četla myšlenky. "Neříkej to moc nahlas, aby se Vicky neurazila." Zasmála se Ally a zrak upřela na mě. "Jenom proto, že mám dobré známky, musím milovat školu?" Zašklebila jsem se a rozhlédla se po chodbě. Automaticky jsme si to namířili k jídelně. "Co vůbec miluješ..." Hned jak to Gabby dořekla, litovala toho. Je to už měsíc co jsem se rozešla s Kevinem. "Promiň." Zašeptala. "To je ok." Zamumlala jsem a vydala se k našemu stolu se salátem na táci. "Vicky!" Zvedla jsem zrak a uviděla Lukeho, nejlepšího kamaráda. Objala jsem ho a praštila ho do hrudi. "Nestůj jako solný sloup a přines pití." Usmála jsem se na něj. "Zvedni hlavu od učebnice a dojdi si pro to sama." Klouby rukou mi zavrtal do hlavy a rozesmál se na celé kolo. "Nesnáším tě." "Taky tě miluju." Široce se usmál a sedl si vedle mě. "Takže, nějaké plány na dnešní odpoledne?" Nadhodila Ally a podívala se na Lukeho. Celá parta věděla, že Ally je do Lukeho zamilovaná, ale on o tom neměl ani páru. "Mohli byste mi pomoct se stěhováním beden." Zamumlala jsem. Bydleli jsme v bytě, ale moje matka se rozhodla přestěhovat do domu. "Zapomeň." Ally rukou udělala gesto, abych s ní nepočítala. "Udělám to o víkendu." "Všichni víme, že o víkendu se budeš učit." Luke se na mě podíval a zvedl jedno blond obočí. Podívala jsem se do jeho modrých očí a zasmála se. "To teda ne." Dodala jsem. "Nebo máš snad lepší plány?" Významě se na mě podíval a celé své tělo otočil ke mě. Všimla jsem si Ally a jejího naštvaného obličeje. "Ne." Špitla jsem. "Měla by sis najít kluka." Otočila jsem se na Ally a čekala jak bude pokračovat. Místo toho jsem uslyšela prásknutí jídelních dveří a něčí kroky. "Kdo to je?" Kývla jsem ke klukovi s hnědými vlasy, které měl vyčesaně nahoru a dokonalou postavou, která byla vidět i přes oblečení. "Justin." Odpověděla Gabby a dál se věnovala jídlu. "Ty ho neznáš? Největší 'zlo' školy. Říká se, že vykradl banku." Dodala Ally. "Drby. Jen není jako my. Nešprtá se každý den, naopak jde ven a... Řádí." Podívala jsem se na Gabby a potom na něj. "Ale to ty nemůžeš vědět, když trávíš dny u knih." Neodpustil si poznámku Luke. "Je pěknej." "Gabby! Máš kluka." Zasmála jsem se a šťouchla jí. "Podívej se na jeho obličej, dokonalost. Ty svaly! A ten zadek..." "Gabrielo Smithová, přestaň." Rozesmáli jsme se tak nahlas, že jsme upoutali jeho pozornost. Podíval se na mě, usmál se a zahryzl se do rtu a sedl si ke svému stolu. "Viděla jsi to?!" Zašeptala Ally. "Co?" Dělala jsem hloupou a na vidličku napíchla cherry rajče. Dala jsem si ho so pusy a stoupla si. "Jdeme?" Popohnala jsem je.
Obula jsem si červené conversky a natáhla na sebe černou mikinu. Chodbou jsem šla ke dveřím a zatlačila do nich, čímž jsem je otevřela. Okamžitě mi jarní sluníčko oslnilo obličej a blond vlasy teď zářily zlatě. Vzala jsem si černé Ray-Bany a nasadila jsem si sluchátka a pustila svou oblíbenou hudbu. Rozhodla jsem se jít parkem, je to blíž a hlavě si tu člověk uspořádá myšlenky.Měla jsem divný pocit. Pocit, že mě někdo sleduje. Otočila jsem se a uviděla Justina. Jen jsem nad tím prokroutila hlavou a šla ulicí k domu. Znovu jsem se otočila a zase byl zamnou. "Sleduješ mě nebo co?" Usmála jsem se a opřela se o branku našeho domu. "To by jsi chtěla." Zazubul se, čímž odhalil řadu bílých zubů. Z jeho úsměvu jsem byla totálně vedle. "Nechtěla. A jsem si tím jistá." Otevřela jsem branku a podívala se na něj. "Vlastně... Jsem tvůj soused." Naposledy se usmál a zmizel ve své zahradě. Prokroutila jsem očima a vešla do domu. Zula jsem si boty a běžela do mého pokoje. Hned jsem šla k oknu, abych ho otevřela, když najednou jsem si všimla, že metr od mého okna je jeho okno. Do jeho pokoje... "Doufám, že mě nebudeš šmírovat." Zasmál se a podíval se na mě. "Jsi idiot." Odsekla jsem.
ČTEŠ
BAD ASS
FanfictionOblíbená šprtka, co se zamiluje do nesprávného. Kluk, který se snaží být drsňák a nechce aby ho láska změnila. Bývalý se chce pomstít...