Bad Ass-5

2.8K 95 11
                                    

Vicky:

"Ehm.. kluka?" znervózněla jsem. Proč jsem nervózní, když žádného nemám?! "Takže?" pophnal mě Jeremy. "No, já... víš.." přerušilo mě klepání na dveře. Díkybohu. Rychle jsem vyskočila na nohy a běžela ke dveřím. "Ahoj." zvedla pohled od země a setkala se s jeho čokoládovýma očima. "Justine?" Rychle mě vytáhl ven a zabouchl dveře. Táhl mě k sobě domů, ale u jeho dveří jsem se zastavila. "Jdi někam. Spát s tebou nebudu." vytrhla jsem se z jeho sevřetí a chtěla odejít, ale zase mě chytil. "Poslouchej, potřebuju, aby jsi šla dovnitř." "Bože Justine, najdi si jinou děvku." "Vicky.." "Ty víš moje jméno? Páni, pamatuješ si ho." uměle jsem se zasmála. "Kdo by si ho nepamatoval." zašeptal těsně u mých rtů. "Justine..." špitla jsem. "Líbí se mi jak říkáš moje jméno." "Tak si nezvykej." usmála jsem se a odtáhla se od něj dál. "Štveš mě." chytl mě za ruku a vtáhl do domu. Přitiskl mě na dveře a ruce položil na má stehna a jemně je stiskl. Znovu jsem ucítila jeho horký dech na mých rtech. Chtěla jsem to nějak zastavit, ale nešlo to. "Hej Justine!" koukla jsem se přes jeho rameno a uviděla neznámého kluka. "Co chceš Christiane?" "Uhm... až skončíš, měl by jsi vědět, že přijede Finn, kámoš." kývl hlavou a své ruce dal pryč z mých stehen. Díky. "Jsem Christian, těší mě." mile se na mě usmál a objal mě. "Vicky. Taky tě ráda poznávám. Konečně někdo kdo nechce jen sex." neodpustila jsem si poznámku. Justin se jen poškrábal na zátylku a zmizel v obáváku. 

"Kdy přijede Finn?" zeptal se Justin, když jsme si společně sedli na koženou sedačku, která byla tak nepříjemná, že to nebylo ani snad možné. "Za pět min-" přerušil ho zvonek. Nervózně jsem se zavrtěla. Neměla jsem ráda přítomnost cizích lidí, a hlavně jen kluků. "Hej Finne." zakřičel Justin. Uslyšela jsem kroky a otočila jsem se tím směrem odkud přicházely. "Čau kluci." zvedla jsem oči a podívala se na to nejkrásnější stvoření, které mohlo kdy existovat. "Jsem Finn." usmál se na mě. Brit. Britský přízvuk. Normálně ten přízvuk nemusím, ale... tohle bylo sexy. "Já.. Jsem Vicky." nervózně jsem odpověděla. "Utři si slinu." zasmál se Justin. Spražila jsem ho pohledem. Pobaveně si podepíral hlavu rukou a sledoval mě s lehkým úsměvem. "A ty si příště klidni rozkrok." usadila jsem ho. Finn dostal záchvat smíchu a to mě rozesmálo ještě víc. Natavil ruku,abych si s ním plácla. Plácla jsme si a on si sedl vedle mě. Pod jeho dotekem jsem se napla. Všiml si toho a jen se pousmál. "Vicky?" "Co je, Justine?" "Mohla by jsi prosím na chvilku?" "Ne." "Prosím." "Ne." "Vicky!" "Prostě ne." usmála jsem se na něj. Vstal, vytáhl mě ze křesla a vedl mě nahoru. Zkusí něco a vykastruju ho.

Prosím, napiště mi svůj názor :)) Děkuju. 

Btw-Finn vypadá asi takhle: https://www.google.cz/search?hl=cs&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1280&bih=685&q=finn+harries&oq=finn+&gs_l=img.3.0.0l10.134.742.0.1917.5.4.0.0.0.0.243.594.1j2j1.4.0...0.0...1ac.1.11.img.yttfRoJtkaU#imgrc=bDHVPzOR-zZwqM%3A%3BBa9yj4uGctmPfM%3Bhttp%253A%252F%252F25.media.tumblr.com%252Ftumblr_mc78gjy0h91rxaqp6o1_500.gif%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.tumblr.com%252Ftagged%252Ffinn%252520and%252520jack%252520harries%3B500%3B523

BAD ASSKde žijí příběhy. Začni objevovat