Nejdřív se chci omluvit za tu strašně dlouhou dobu,kdy jsem nepsala a doufám,že mě stále sledujete a budete číst moje příběhy dál.
"Pamatuješ si na mě?" otočila jsem se za hlasem. Jakmile jsem tu osobu uviděla, jakoby jsem zamrzla. To ne. To není možné. "Seleno?" "Kdo je Selena?" zašeptal Kevin. Ale asi ne tak potichu, protože ho Selena okamžitě uslyšela. "Selena je přeci bývalá přítelkyně Justina." Usmála se na něj. "Co tu děláš?" rozhlédla jsem se kolem a uviděla dětské plenky, lahvičky a nočníky. "Vzhledem k tomu,že čekám dítě," pohladila si naprosto ploché břicho ",tak tu hledám věci, které potřebuji." "Na kondom už je příliš pozdě, co? Chudák neexistující dítě." Otočila jsem se na Kevina a nemohla uvěřit tomu, co řekl. Tvářil se, jako kdyby jí litoval a posílal jí smutné pohledy. Už jsem málem vyprskla smíchy, ale naštěstí vím,jak si zachovat chladnou tvář. "Nevím nevím Vicky, možná by ses neměla smát." Otočila se na vysokém podpatku a svižným krokem odešla.
"Co za fůrii to bylo?" zeptal se Kevin až u pokladen, jelikož jsme celou dobu jen mlčeli a nakupovali věci ze seznamu. "Sám si slyšel. Selena,bývalka Justina. Která ho jen tak mimochodem taky podvedla." Uslyšela jsem Kevinovo vzdychnutí a dál se k tomu nevyjadřovala.
Po příchodu domů se hned odebral do pokoje a já zůstala sama dole v kuchyni. Sedla jsem si na linku, vzala si do ruky nuttelu a druhou rukou jsem se jí ládovala. Stále jsem si opakovala, že budu tlustá, ale v tenhle moment mi to nevadilo. Cítila jsem se strašně. I když mi Justin tu nevěru odpustil a já odpustila jemu, tak stejně to bude teď těžší než dřív. Zase najít důvěru, začít od znova. Bude to dlouhá cesta plná překážek, jako například Selena nebo Kevin, bude to mnohem těžší, než to bylo dřív. Ale s tím jsem musela počítat, jenže já, husa hloupá, jsem si to uvědomila až teď. Důležité je, že já Justina miluju a Justin miluje mě.
Z mého přemýšlení mě vytrhlo klepání na dveře. Doufajíc, že je to Justin, jsem se vydala ke dveřím.
"Chazi?" "Vicky, musím ti něco říct." "Co se stalo?!" "Něco s Justinem."
Omlouvám se,že je krátká, ale nejdřív chci vědět, jestli to vůbec někdo bude číst. takže vás MOC prosím o vote a nejradši budu za komentář :) Děkuji moc!
ČTEŠ
BAD ASS
FanfictionOblíbená šprtka, co se zamiluje do nesprávného. Kluk, který se snaží být drsňák a nechce aby ho láska změnila. Bývalý se chce pomstít...