Bad Ass-7

2.5K 97 5
                                    

Vicky:

"Nebude to nuda jen ve čtyrech?" zamumlal Chaz otráveně, když přinášel lahev Vodky. "Tak pozveme víc lidí."vytáhla jsem mobil a vytočila číslo na Gabby. "Zrovna si dělám pleťovou masku, co chceš?!"uslyšela jsem jak si patlá ty svoje přípravky na dokonalý obličej a prokroutila očima."Přijď k Justinovi. A vem i Ally a Lukeho." "Cože?!" "Prostě přijď!"s posledním slovem jsem položila telefon a vložila ho zpátky do kapsy. "Za chvilku začínáme."

"Ahoj."pozdravila Ally a Gabby současně. Gabby byla vždycky přátelštější typ, zato Ally byla taková kuňka, takže mi bylo jasné, že se cítí nesvá. "Tohle je Justin, Chaz a Christian." postupně si všichni buď podali rukou, což bylo opravdu divné, nebo na sebe jen kývli hlavou. "Proč tu vlastně jsme?" zašeptal mi Luke do ucha. "Zábava." špitla jsem. Sedli jsme si do kruhu a pár sekund čekali, kdo se ujme prázdné lahve vodky. "Fajn."Zabručel Justin. Lahev uchopil do velkých dlaní a rychlým pohybem jí roztočil. Napjatě jsem sledovala každou otočku zatímco Justin sledoval mě. Láhev se konečně dotočila. Justin dával úkol Ally. Nevypadal zrovna nadšeně. Dala bych ruku do ohně za to, že už měl i pro mě úkol. "Hmm, takže Ally," bradu si podepřel vypracovanýma rukama. "Polib Lukeho, pořádně." Usmál se a mrkl na mě. "Cože?!" Vykřikl kupodivu Luke. Ally se k němu nahnula a rty přiložila na jeho. Luke se rychle odtrh a odběhl do kuchyně. Vzdychla jsem a zvedla se. "Vicky sedni si." Zakřičela Ally. "Uklidni s-" "Přestaň se do nás cpát!" Udiveně jsem se na ní podívala. "Cpát?! Copak nevidíš, že tě nechce?" "No a? Aspoň tu nešukám s Bieberem." Vykřikla. Uslyšela jsem Justinův smích. "Bohužel semnou ještě nespala." Zdůraznil slovo 'ještě' a usmál se na mě. "A nikdy spát nebude." Odsekla jsem a vydala se do kuchyně. "Ally běž něka-" "To je Vicky." "Aha.." "Co se děje?" Zeptala jsem se. "Já...nemůžu se s ní líbat.." "Proč?" "Nechci se líbat s někým koho nemiluju." Zamumlal. "Je to jen hra.." "No a co?! Nemiluju jí protože..."odmlčel se. "Proč?" "Protože miluju tebe." Zašeptal. "Ale vždyť.." Najednou jsem ucítila jeho rty na mých. Bylo to zvláštní,ale zároveň divný. Bylo to jako líbat něco hodně známého. Vždyť líbám někoho koho znám už od školky. Možná od plenek. Odtáhla jsem ho od sebe a automaticky se podívala přes jeho rameno. Justin stál u dveří s otevřenou pusou a překvapeným výrazem. Měla jsem sto chutí říct 'Není to tak, jak to vypadá.' ale potom mi došlo, že spolu nic nemáme. "Co je?" snažila jsem se působit mile, ale moc mi to nešlo. "Já...ehm..no..jdu pro pití." Rychle se otočil na patě a odešel. "Justine!" Vydala jsem se za ním. "Co se děje?" Zeptala jsem se jakmile jsem ho chytla za ruku a zastavila ho před dveřmi jeho pokoje. "Nic." Zamumlal a pohled nestrhl z jeho tenisek. "Něco tě žere." "Nic! Jasný?!" Vyškubl se mi ze sevřetí a zmizel ve svém pokoji. Jen jsem tam stála a přemýšlela, co dělat. Jestli se vydat za ním, nebo se jít bavit s ostatními. Položila jsem ruku na dveře a lehce zaklepala. Otevřela jsem je a vešla dovnitř. Potichu jsem je zádě zavřela a zrak přesměrovala na Justina, který ležel na posteli s dlaněmi na obličeji.

---------------------------------------------

Píšu přes mobil, takže předem se omlouvám za chyby a příště bude delší, přísahám !!

BAD ASSKde žijí příběhy. Začni objevovat