"Justine..." Vymanila jsem se z jeho sevřetí a opřela se o chladnou zeď. "Proč se toho bojíš? Prostě to udělej." Pomalu zvyšoval hlas a jeho oči ztratili tu veselou jiskru. "Ty víš, že to nejde." Zamumlala jsem. "Ještě před pár minutama jsi mě políbila a teď nemůžeš?" "Nic k tobě necítím, jasný? Byl to normální polibek bez ničeho." Vyprskla jsem a zvedla se. "No a?" "Jsi idiot." "Co jsem zase řekl špatně?" Taky vyskočil na nohy a chytl mě za předloktí. "Já se prostě nebudu líbat s někým, ke komu nic necítím. Tečka." Vlezla jsem do pokoje a rychle zavřela okno. Rychlým pohybem jsem zatáhla závěsy a přesunula se do koupelny. Sundala jsem si všechno oblečení, vlezla si do sprchy a pustila na sebe horkou vodu, která mě vždy dokáže uklidnit. Hlavou se mi honilo několik myšlenek. Proč se tak chová? Jako kdybych byla nějaká hračka s kterou se vyspí a pak jí odhodí. Jenže co se dá on někoho jako je on čekat.
Omyla jsem si mýdlové bubliny, vypnula sprchu a vylezla ven. Jakmile jsem bosou nohou šlápla na chladnou zem, tělem mi proběhla příjemná zima. Ručník jsem omotala kolem štíhlého těla a kriticky se podívala do zrcadla. Leknutím jsem vyskočila asi půl metru vysoko. Ne kvůli mému ošklivému obličeji, ale kvůli Justinovi, který stál hned zamnou s rukama na mém pasu. "Promiň." Zašeptal a přitáhl mě k sobě. V zrcadle jsem viděla, že ho to opravdu mrzí. "Co tu sakra děláš?" Ještě jsem to rozdýchávala. "Přišel jsem se ti omluvit." "To nestačí. Už jsi se takhle jednou omluvil a pořád se tak chováš." Snažila jsem ho od sebe odtáhnout, ale jeho silné ruce mě vždy přitáhly zase k němu. "Odpustíš mi?" Zašeptal mi do ucha. Rty se jemně otřel o můj ušní lalůček. Tělem mi znovu proběhla vlna. "J-Já ne-nevím." Koktala jsem. "Prosím." Své rty přitiskl na můj mokrý krk a začal ho jemně sát. "P-přestaň." Škubla jsem hlavou tak, že se odlepil. "Vicky, ty víš, že to chceš." Otočil mě čelem k sobě a opřel mě o umyvadlo. "Nechci." "Nelži." "Justine přestaň! Nebudu s tebou spát ani nic jinýho. Nejsem nějaká děvka co spí s každým." "Ty jsi pana?" Zeptal se klidně. "Vypadni." Zasyčela jsem. "Ne." "Justine zmiz mi z očí. Hned!" Doslova jsem zakřičela. Odtáhl se a překvapeně na mě zíral. "Vicky..." "Jdi do prdele." Sklopila jsem hlavu aby neviděl, že mám slzy v očích a odešla jsem z koupelny. Bylo mi jedno, že tam stojí jak tvrdé Y a přemýšlí nad tím "co udělal špatně." Lehla jsem si na postel, přikryla se dekou a zavřela oči. Přála jsem si, aby to byl jen sen, aby Justin neexistoval nebo abych ho dokázala nenávidět. Bylo to, jako mít na jednom rameni anděla a na druhém ďábla. Anděl ho miloval a ďábel nesnášel. Anděl by mu nejradši prominul a zlíbal jeho dokonalou tvář, ale ďábel by ho nejradši kopl a smazal ze života. Máma mi říká "řiď se srdcem" , jenže co když mi ublíží,budu jeho děvka, kterou odkopne, protože najde lepší. Nechci, aby mi někdo znovu zlomil srdce. Nechci, aby mě někdo podvedl a pak odkopl, jak to udělal Kevin.
Uslyšela jsem bouchnutí dveří a kroky. Následně se postel prohla pod jeho vahou a na moje záda se přitisklo jeho tělo. "Jsem idiot." "Jsi." Rukou jsem žmoulala roh polštáře. "Já jen...není to o tom, že s tebou chci jen spát a-" "Ale takhle to přesně vypadá." Prudce jsem se otočila a dívala se do jeho očí. "Nechci aby mě někdo využil a odkopl." Špitla jsem. "A já to taky neudělám. Nikdy. Přiznávám, s holkama mi to nejde. Většinou mu padnou do náruče sami, ale ty jsi jiná. Nevím proč. Jsi milá, ale zároveň se rychle naštveš. Vím, znám tě krátce, ale i tak jsem si stihl uvědomit jednu věc." Zmlknul a díval se na polštář. "Jakou?" "Že se budu snažit tak dlouho jak to bude možné. I když budeš odmítat a nadávat mi, pořád se budu snažit. Změním se a udělám všechno pro to, aby si byla moje. Jenom moje. Aby jsi se necítila jako...děvka.. ale moje holka. A já vždy dostanu to, co chci." Celou dobu se mi díval do očí a já cítila štípání v oku. Slzy. Nevěděla jsem co říct. Nevěděla jsem, jak se cítit. Šťastně? Smutně? Nevím. "A Vicky já-" rychle jsem ho rukama vzala za zátylek a přitáhla ho k sobě. Naše rty se skoro dotýkaly. Slyšela jsem svůj i jeho tlukot srdce. Nečekala jsem a políbila ho. Bála jsem se, co se stane, jaké to bude, ale jakmile se naše rty dotkly, neubránila jsem se úsměvu. Nikdy jsem se necítila líp.
----------------------------------------------------
Komentář + VOTE a napište mi i nějakou kritiku, prosím! :))
ČTEŠ
BAD ASS
FanfictionOblíbená šprtka, co se zamiluje do nesprávného. Kluk, který se snaží být drsňák a nechce aby ho láska změnila. Bývalý se chce pomstít...