Bad Ass-6

2.8K 112 11
                                    

Justin:

Táhl jsem jí nahoru do pokoje. Nechci s ní nic zatím mít, jen jí chci dostat od Finna. V hlavě jsem měl tisíc myšlenek, ale stále jsem nevěděl, proč to všechno dělám. Proč jí chci držet dál od Finna?! Není to žádný bad boy, s holkama to umí a hlavně...je lepší než já. "Můžeš mi sakra říct, co ti je?" Vyštěkla na mě hned, jak jsem zavřel dveře. "Jak znáš Jeremyho?" "Ehm...byl..máprvníláska." Vyhrkla rychle. "První láska?" "Jo. Znám ho už od malička." sedl jsem si na postel a ona se postavila přede mě. "Žárlíš?" zasmála se. "Ne." "Ale, ale. Justin nedostal nějakou holku do postele , ona se zajímá o jiného a teď je z toho naštvaný." zvedla koutky úst a lehce se pousmála. "Ty se o někoho zajímáš?" "Mmm..komu by se Finn nelíbil." Mrkla na mě a odešla z pokoje. Sakra. Vyběhl jsem ven a nahlédl do obýváku. Seděla vedle Finna a o něčem hrozně vtipném se bavili. Zaťal jsem pěsti, zatnul zuby, vynutil ze sebe úsměv a vydal se za nimi.

"Proč tu vlastně jsi,Finne?" Zeptal jsem se ho a pozorně sledoval reakci Vicky. Vražedně se na mě podívala. "V Anglii to není ono." Kývl hlavou. "Jak to myslíš?" "Nejsou tam hezké holky." významě se podíval na Vicky a ta se jen začervenala. Do psí prdele. "Jak sladké." Ohrnul jsem spodní ret a mrknul na Vicky. "Fakt promiň Justine, že s tebou nechci šukat." Odsekla. Nevěděl jsem co mám říct. Sednul jsem si vedle ní. "Řekni mi, koho vzruší jen doteky jako tyhle?" Rukou jsem jí stiskl stehno a rty si otřel o její. Napla se a zachvěla. "Tebe." Odpověděl jsem za ní a odtáhl se. Všichni na nás zírali. Zasmál jsem se nad tím a znovu se věnoval Vicky. "Ještě pořád jsi si jistá, že semnou nechceš nic mít?" Zašeptal jsem jí do ucha, aby to slyšela jen ona. Mlčela. "Měla bych jít domů." "Ne! Nechceš u nás přespat?" Navrhl Christian. "Já ale už musím." Řekl Finn a zvedl se. Skvěle. "Měj se, chlape." Rozloučili jsme se s ním. Konečně jsem za ním zavřel dveře. "Filmový den?" Navrh jsem.

Po hodinách strávených koukaním na horory nastal večer. "Zahrajeme si flašku?" Všichni strhli pohled na Christiana. "Jasně, proč ne." Souhlasila Vicky a mrkla na mě. Sedli jsme si dokolečka, dali láhev doprostřed, přinesli alkohol a mohlo se začít.

---------------------------------------------

Je to krátký (zase) ale nemám moc času. A upřímně, psaní dlouhých částí mě nebaví. Prosím, pište i KRITIKU ;)

BAD ASSKde žijí příběhy. Začni objevovat