Bad Ass-3

2.9K 113 7
                                    

Ucítila jsem sluneční paprsky na mém těle propleteném s jeho. Ruku jsem měla obmotanou kolem jeho hrudě, která se zdvíhala při každém nádechu. Poslouchala jsem jeho pravidelný tlukot srdce. Zvedla jsem se a potichu odcupitala do koupelny. Vlezla jsem si do sprchy a pustila na sebe vlažnou vodu. Umyla jsem se a vylezla. Omotala jsem kolem sebe ručník a vrátila se zpátky do pokoje. Nikde nikdo. "To jsi šla do sprchy beze mě?" Objal mě zezadu a chraplavým hlasem mi šeptal do ucha. "Postřeh máš rychlý." Převrátila jsem očima a přešla ke skříni. Uslyšela jsem kroky zamnou a následně tvrdý náraz na stěnu pokoje. Dívala jsem se mu do čokoládových očí a dostala chuť na nutellu. "Překáží mi ten ručník..." Zašeptal a olízl si si rty. "Překážíš mi TY." Odsekla jsem a odtáhla ho od sebe. "Včera by jsi dala cokoliv za jeden polibek." "Cokoliv? Tím si nebuď jistý." Vytáhla jsem ze skříně džíny a bílé tílko. Ze šuplíku jsem si vytáhla spodní prádlo a znovu odešla do koupelny. Raději jsem zamkla. Rychle jsem se oblékla, otevřela taštičku s make-upem, ale hned jí zase zavřela. Na co se malovat? "Justine!" Vykřikla jsem, když jsem zjistila, že není v pokoji. Nic. Ticho. Sešla jsem poschodí a rozhlédla se. Zřejmě odešel. Nechtěla jsem si to přiznat, ale malinko mě to naštvalo. Najednou v zámku zachrastily klíče. "Ahoj." Pozdravila jsem Toma, mého bratra. "Někoho jsem přivezl" zazubil se a dveře otevřel víc. "Ahoj Vicky." "Jeremy?!" Hned jsem mu skočila kolem krku. "Nemáš být v Londýně?" Zeptala jsem se překvapeně. "Stýskalo se mi." Zašeptal a znovu mě pevně objal. Jeremy byl má první láska a asi ta největší. Znali jsme se od malička ale nikdo z nás nepřiznal co k druhému cítí. "Taky se mi stýskálo." Zamumlala jsem. "Opovažte se tady líbat!" Zakřičel Tom a zmizel ve svém pokoji. Jen jsem se zasmála a podívala se do Jeremyho zelených očí. Lehce se začervenal a prohrábl si černé vlasy. "Proč jsi se vrátil? A pravdu." Věděla jsem o jeho "rušné" minulosti a tak mi bylo jasné že je v průšvihu. "Hledá mě policie." Zašeptal. "Proč?" Zeptala jsem se klidně. "Někoho jsem zabil."

BAD ASSKde žijí příběhy. Začni objevovat