Jen jsem nad tím prokroutila očima a zbytek hodiny strávila přemýšlením nad Justinovou žárlivostí. Co mu zase hrabe? Ally měla celou hodinu nějaké přiblblé připomínky, ale úspěšně jsem jí ignorovala. Luke mi poslal psaníčko: 'Nechci, aby jsi byla s Justinem, ale semnou, mám tě rád a narozdíl od něj mi na tobě záleží.L' zmuchlala jsem ho a hodila na zem. Gabby byla jediná, kdo mě podporoval a jako jediná proti němu nic neměla. Konečně se ozvalo zvonění a já vypadla rychle z otravné třídy. Jakmile jsem vyšla, uviděla jsem Justina jak se opíral o zeď se zavřenýma očima.
"Tak co, pane žárlivý?" Uculila jsem se a ruce si položila na jeho hruď. "Cože?" Očividně neměl páru o čem to mluvím. "Nebav se s Owenem." Napodobila jsem jeho hlas a usmála se. "To není sranda." Odsekl. "Nemusíš žárlit." "Myslím to vážně, nechci aby si se dostala do průseru." Zamumlal a rty otřel o ty moje. Přitiskl mě na zeď a rukama mě zdvihl. Nohy jsem si automaticky obmotala kolem jeho svalnatého těla. Zadek mi lehce stiskl a ze mě vyšel lehký vzdech. "Justine..." zamumlala jsem. "Chtělo by to soukromí." Zasmál se. "Třeba záchody?" Praštila jsem ho za to do hrudě. "Prase." Vymanila jsem z jeho sevření a přemýšlela jestli ho chytit za ruku nebo ne. Sledovala jsem jeho ruku a kousla se do rtu. Zasmál se a prsty propletl s mými. Ucítila jsem jak mi pomalu rudnou tváře. "Ahoj Vick-" Luke se v půlce zarazil a sledoval Justina. Ten mi víc stiskl ruku. "Chtěl jsem se jen zeptat jestli nemůž-" "Nemůže." Odpověděl za mě Justin. "Ptal jsem se jí a ne tebe, ty vypatlaný hovado." Zasyčel na něj. Jen jsem to sledovala a zatím nejradši nezasahovala. "Radši odpal." Ucítila jsem škubnutí a následně mě Justin táhl pryč ze školy. "Ještě je vyučování." "Já vím, jedeme někam pryč." Uculil se. "Kam?" Vyjekla jsem. "Klid. Nejdřív se uklidni..." Rukou mě hladil po stehně a potom na zadku. "...ale stejně ti to neřeknu." Protočila jsem očima a následovala ho do auta. Sedl si na místo řidiče. Podívala jsem se ven a spatřila Lukeho, Ally a Gabby jak se o něčem baví a při tom koukají na mě. "Víš, musím si něco zařídit. Nikam nemůžu." Naklonil se, abych mu dala aspoň pusu na rozloučenou, ale já jsem pospíchala ven.
"Ahoj." Pozdravila jsem je mile. Jen se na mě dívali jak na zjevení a ignorovali mou snahu. "Fajn, vím, že jsem se chovala jako totální husa a kráva v jednom a chci se vám omluvit. Vždycky jsem říkala, že přátelství je důležitější než láska, ale teď jsem udělala chybu. Dala jsem Justinovi přednost před vámi a to jsem neměla dělat. Odpustíte mi?" udělala jsem psí oči a pohledem přeskakovala z Ally a Lukeho. Nejdřív roztála Ally a skočila mi okolo krku. "Promiň. Nemyslela jsem to tak. Jen jsem byla vytočená..Víš, ta věc s Lukem a nakonec si nás odstrčila kvůli Justinovi a bylo toho moc." Zašeptala tak, abych to slyšela jen já. "Chápu." Usmála jsem se a pohladila jí po dlouhých blonďatých vlasech s hnědými konečky. Znovu jsem se podívala na Lukeho a ten se jen usmíval. "Myslíš si, že bych na tebe mohl být naštvaný déle než den?" vtáhl mě do obětí a já si hlavu zabořila do jeho hrudě. "Běž teď za Justinem. Už tě vyhlíží." Vynutil ze sebe falešný úsměv a zřejmě doufal, že si nevšimnu jeho smutku v očích. Všimla jsem si, moc dobře. Koukla jsem směrem k autu a Justin se o něj opíral. Koukal na mě sledoval každý můj pohyb. "Myslím, že Justin počká. Dlouho jsme se nebavili na nějaké party společně." Vlastně to bylo nedávno. Hráli jsme flašku asi ve dvaceti lidech a jediné co si pamatuji, že jsem usnula s Lukem a Ally na jídelním stole. Pousmála jsem se nad tou vzpomínkou a měla chuť si to zopakovat. "Naštve se." Zamumlal Luke, čímž mě vytrhl z myšlenek. "Počkejte tady." Vydala jsem se za Justinem. Jakmile jsem se k němu dostala, chtěla jsem něco říct, ale okamžitě zakryl mé rty svými hebkými a plnými. Usmála jsem se mu na rtech a ruce si obmotala kolem jeho krku. "Dneska se jdu s kamarády bavit, takže nikam nepojedeme." Úsměv mu rychle zvadl a nenávistným pohledem se podíval směrem k Lukemu. "Nemám ho rád." Stiskl mi boky a zrak upíral stále na Lukeho. "Justine, je to můj kamarád a-" "Který tě chce sbalit a dostat do postele." "Ty jsi byl ten, co se mě snažil dostat do postele takže sklapni." Vzdychl, protože věděl, že mám pravdu. "A teď, jestli mě omluvíš,musím jít." "Vicky?" chytl mě za předloktí a otočil mě zpátky k sobě. "Ano?" "Já…Já..J-" "Vicky dělej!" křikla Gabby. "Musím jít. Měj se a pak mi to řekneš." Rozeběhla jsem se zpátky k partě a mohli jsme vyrazit.
JUSTIN:
Chtěl jsem jí nějak zastavit. Jakkoliv. Nechtěl jsem, aby s nimi šla. Už od začátku nesnáším Lukeho a představa, že s ním tancuje někde v baru v podnapilém stavu, mě děsí. Naštvaně jsem kopl do mého Ferrari a nastoupil do něj. Nastartoval jsem auto a chvilku poslouchal jak motor krásně vrčí. Vytáhl jsem iphone z kapsy a vytočil známé číslo. "Bieber, měl bych říct, že tě rád slyším, ale pravda je jiná. Rušíš mě." Ozval se okamžitě Diego. "Máme problém." Zamumlal jsem. Auto se rozjelo a nebezpečně rychle se řítilo po silnici. "Jaký?" zbystřel. "Owen je tady." Sykl jsem. "Owen?!" "Ano Owen. Potřebuju aby někdo sledoval jednu holku." "Jakou holku?" "Jmenuje se Vicky Adams. Zprávou ti pošlu adresu a-" "V klidu, napojím se na její mobil a budu vědět o každém jejím kroku." Skočil mi do řeči. "Super." "Mám ale jednu otázku." "Ptej se." "Kdo je ta holka zač a proč jí máme sledovat?" zamyslel jsem se nad odpovědí. Mám říct pravdu nebo ne? Vždyť Justin Bieber se nemůže zamilovat. "Jedna holka, na které mi záleží. Nesmí se dostat do styku s Owenem, jasný?" "Jasný, jasný… Adams…Adams..to mi něco říká." Uslyšel jsem hrabání v papírech a následný křik. "Nemá Jeremy Adams nic společného s Jamie, že ne?!" "Je to její bratr." Odpověděl jsem tiše. "Děláš si kurva prdel?! To nevíš, že spolu pracujou?!" "Owen a Jeremy?" "Ne, Marie Terezie a Obama. Bože Bieber, někdy jsi fakt jen na šukání." Byl jsem zvyklý na jeho poznámky a tak jsem se přehlížel. "Můžu se na tebe spolehnout?" "Samozřejmě." "Děkuju." "Zrovna se blíží do nějakého klubu. A asi nebudeš překvapený, když ti řeknu, že je tam Owen taky…"
takže, prosím KOMENTÁŘ a vote :)) děkuju
ČTEŠ
BAD ASS
FanfictionOblíbená šprtka, co se zamiluje do nesprávného. Kluk, který se snaží být drsňák a nechce aby ho láska změnila. Bývalý se chce pomstít...