Bad Ass-14

2.1K 92 6
                                    

VICKY:

"Kam vlastně jedeme?" zeptala jsem se Lukeho, když jsme vyjeli z města. "Do jednoho nového baru. Budeme tam tak za 10 minut." Usmál se a věnoval se jízdě. Ucítila jsem vibrování v kapse. Okamžitě jsem vytáhla mobil, bříškem prstu přejela po obrazovce a přečetla si zprávu. –Kde jsi? J.- Hned mě mohlo napadnout, že je to Justin. –Na cestě do jednoho baru.- vypnula jsem mobil, protože jsem se nechtěla nechat rušit. Položila jsem hlavu na okno a sledovala nové město kolem nás.

"Jsme tady!" zaječela Gabby, když vylezla z černého Range Roveru. Protáhla jsem se a podívala se na oblečení. "Potřebuju lepší oblečení." Zafňukala jsem. Rozhlédla jsem se kolem a spatřila Forever 21. Popadla jsem Ally a Gabby za ruku a vběhla dovnitř. Nadechla jsem tu známou vůni, Forever 21 byl, je a vždycky bude ten nejlepší obchod.  Ally i Gabby už zmizely mezi ramínky a spěchaly do kabinek si vyzkoušet šaty, které si vybraly. Rozhlédla jsem se a zrak mi padl na tmavě modré mini šaty. Sundala jsem je a běžela si je vyzkoušet. Natáhla jsem si je a s údivem se na sebe podívala. Slušelo mi to. Moc. "Páni? Koho jdeš dneska balit?" zasmála se Ally. "Buď zticha. Moc ti to sluší." Mrkla na mě Gabby. U pokladny jsme zaplatily a mohli jsme se vrhnout do víru zábavy.

"Páni.." vydechli jsme, jakmile jsme vstoupili do klubu. Černá lesklá podlaha, zrcadla nad hlavami a bar naplněný alkoholem. "Jsem v ráji." Zamumlala Gabby. Sekundu na to se rozeběhla k baru.

"Takže… na nás, na nový začátek a na naší divokou noc!" zaječela jsem. Ťukla jsem si s každým a na ex vypila panáka neznámého pití. V krku se mi rozlilo příjemné teplo a já chtěla víc. Víc, víc a víc.

Zničeho nic jsem se ocitla uprostřed parketu. Nevnímala jsem okolí, jen tancovala a vlnila se do rytmu hudby. Ucítila jsem něčí teplé ruce na mých bocích. Jemně jsem otočila hlavu a spatřila opitého Lukeho. Opilecky jsem se zasmála a otočila jsem zpátky. Záda jsem nalepila na jeho hruď a vlnila se v jeho rytmu. Své ruce přemístil na mé břicho a přitáhl mě blíž. Začala jsem mu zadkem kroužit v rozkroku. I když jsem byla opilá věděla jsem co dělám. Nepřestávala jsem se smát. Koutkem oka jsem viděla Gabby, jak mizí s nějakým klukem v pokoji a Ally zmizela úplně. Jediné co jsem mohla zaznamenat byl její smích a něčí ruka na jejím zadku. Otočila jsem se obličejem na Lukeho a nepřestávala tancovat. Stále jsem se divila, že s jeho krásou neleží v něčí posteli a nerozdává si to s nějakou místní holkou. Ruce jsem obmotala kolem jeho krku a on si mě přitáhl ještě blíž. Byla jsem na něm nalepená. Cítila jsem jeho svaly, dech i tlukot srdce.  Nevím co to do mě vjelo, asi alkohol, ale přitáhla jsem ho blíž a vášnivě políbila. Využil toho a z pasu mi rukama přejel na zadek, který zmačkl. Lehce jsem vzdychla. Jazyk mi surově strčil do pusy, kde začala válka. Zvedl mě ze země a vzal do náruče. Automaticky jsem si obmotala nohy kolem něj. Nevnímala jsem nic jiného než rty a než jsem se nadála, stáli jsme v nějakém pokoji. Hrubě semnou hodil o zeď a krk začal hryzat, sát a i jemně líbat. Zatahala jsem ho za blonďaté vlasy, nad čímž zaskučel. Dal se do pohybu a hodil nás na postel. Sundala jsem mu tričko a prsty přebíhala po jeho břišních svalech. Ani jsem se nenadála a měla jsem tričko dole. S mojí pomocí mi sundal kalhoty a rukou zajel pod kalhotky…

BAD ASSKde žijí příběhy. Začni objevovat