17-bijatyka

54 7 0
                                    

Obudziłem się rano , wtulona we mnie była Ewa , jeszcze spała , pocałowałem ją w czoło ,po czym ubrałem się w dzisiejsze ciuchy i poszłem do kuchni gdzie znajdowała się ciocia Ewy.

-Hej ,jak się spało?-zapytała.

-Dziędobry ,a spoko-powiedziałem po czym usiadłem przy stole .

Ewa:
Obudziłam się sama , bez mojego kochanego budzika (poczujcie ten sarkazm ) .
Koło mnie nie było Dean'a ,przebrałam się w nowe rzeczy ,po czym poszłam schodami do kuchni . W pomieszczeniu znalazłam ciocie i Dean'a . Usiadłam obok chłopaka na krześle i przywitałam się z nim ,krótkim pocałunkiem .
***
-To ja ide do domu , a później po ciebie przyjde ok?-zapytał Dean ,na co kiwnełam głową.
Gdy chłopak wyszedł, poszłam usiąść z ciocią na kanapie.

-Kiedy przyjechałaś?-zapytałam , patrząc na ciocie jak wsadza naczynia do zmywarki .

-W nocy -powiedziała -Mam się tobą zająć na nie obecność twoich rodziców .

-Fajnie że nie będę sama-mówie z wielkim uśmiechem na twarzy po czym przytulam ciocie.

-Chcesz pujść dziś ze mną i z Dean'em jak będzie chciał , na jakieś zakupy , twoja mama dała mi pieniądze byśmy sobie coś ładnego kupiły ,więc?-zapytała , po jej minie stwierdzam że chce ze mną iść , ale sądzi że się nie zgodze ,lecz ja ją zaskocze.

-Oczywiście -powiedziałam i poszłam do pokoju swojego . Założyłam słuchawki na uszy, włączając muzyke i kładąc się na łóżku .
Leżałam tak z pół godziny , poczułam że materac się ugiął ,więc sprawdziłam kto się koło mnie położył ,był to Dean . Odłączyłam słuchawki od telefonu i odłożyłam na szafke obok łóżka. Wtuliłam się w chłopaka , a on na to mnie mnie pocałował w czoło.

-Ciocia chce byś szedł z nami na zakupy , chcesz iść?-zapytałam się go ,wpatrując się w jego oczy.

-Z chęcią z wami pójdę-powiedział , a ja się uśmiechnąłem , po czym połączyłam nasze usta w krótkim pocałunku.

-To chodź idziemy ,ciotka pewnie czeka na odpowiedź-powiedziałam i zeszłam z nim na dół. Oczywiście miałam racje .

-No nareszcie , ruszcie sie-powiedziala , a ja zaczełam sie z niej śmiać ,szkoda że sama nie zobac,yła swojej miny.

***
Już chyba trzecią godzine chodziliśmy po tej galerii. Po chwili będąc troche dalej od mojej cioci i Dean'a przystanełam. Ktoś na mnie wpadł , a ja razem z nim wylądowaliśmy na podłodze ,lecz ja miałam wielką rane na łokciu z której, lała się krew.

-Co ty jej zrobiłeś!-krzyknął ktoś za mną ,odwróciłam się i zobaczyłam swojego chłopaka .

-Niechcący na nią wpadłem -mówi obojętnie blondyn ,który na mnie wpad.

-Teraz ją przepraszaj!-krzyknął Dean ,nigdy nie widziałam go tak złego .

-To nie moja wina , że stała na środku!-krzyczy nieznajomy , na co zwraca uwage wielu klientów.

-Coś ty powiedział!-krzyknął Dean ,ściskając mocno swoje pięści . Po chwili żócił się na chłopaka który,na mnie wpad i zaczoł go bić. Napoczątku go walnął z plaskacza , później zaczoł go kopać i bić. Stałam osłupiała i nie wiedziałam co robić ,cały czas leżałam na podłodze , po chwili zauważyłam ochroniaża , który próbował ich rozdzielić, ale nie potrafił. Szybko podniosłam się z ziemi i podbiegłam do swojego chłopaka , zanim to jednak zrobiłam zobaczyłam jak obrywa z plaskacza.
Podbiegłam do niego ,przytuliłam się do niego i odciągnełam od obcego kolesia i położyłam swój policzek na jego klatce piersiowej ,nie zauważyłam jak zaczełam płakać,Dean przytulił mnie do siebie jeszcze bardziej i pocałował w czoło. Spojrzałam na chłopaka z którym Dean się bił.Przytrzymywał go teraz ochroniaż.

-Wy dwaj idziecie ze mną-powiedział policjant który tutaj teraz przyszedłni wzkazał na Dean'a i tego idiote ,którego ochroniaż trzymał.

-Nie czekaj na mnie ,wszystko będzie dobrze-powiedział mój chłopak , pocałował mnie w czoło .Ja tylko stałam nieruchomo patrząc się jak Dean idzie z policjantem i idiotą ,który kilka minut temu na mnie wpadł.

__________________________
Hejka ^^
Masakra dziś minął pierwszy dzień w szkole i jak się z tym czujecie? Bo ja słabo , bo tak tam było nudno że masakra , ale ja oczekiwałam przecież to szkoła. Więc przejdzmy do rzeczy, najpierw przepraszam za błędy , drugie (Jak wam się podobał rozdział?) . A po trzecie przepraszam że tak długo nie było kolejnego rozdziału.

Piszcie w komentarzach jak wam się podoba i dawajcie gwiazdki . Pozdrawiam
Tyśka ♥

ZapomnianaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz