-Oliwia ,wstań film się już skończył ,a ty go przespałaś.-powiedział Dean ,budząc mnie ,to było rzenujące ,że zasnęłam na filmie . Lecx także się cieszyłam bo jakbym nie spała to bym pewnie wrzeszczała z przerarzenia.
-Naprawde go przespałam?-zapytałam .
-Tak-odpowiedziała Ala ,która siedziała koło nas .-Dobra a teraz karaoke!-krzyknęła Ala.
-Ale ja nie chce śpiewać.-powiedziałam. Nigdy przy nikim nie śpiewałam i nie chciałam .
-No dawaj ,prosze-powiedziała Ala.
-Nie-odpowiedziałam .
-Proszę -powiedział mi do ucha Dean.
-No dobra -powiedziałam na co Ala się uśmiechnęłam.
***
Ala już przyniosła laptopa i go włączyła , więc byłyśmy już przygotowane i mogłyśmy śpuewać.
-Co chcesz zaśpiewać?-zapytała Ala.
-Dove cameron if only -powiedziałam ,na co ona to włączyła i po chwili zaczęłam śpiewać.
Piosenka leciała ,a ja śpiewałam i śpiewałam . Po chwili skończyłam i usiadłam koło Dean'a.-Ale ty ślicznie śpiewasz!-krzyknęła Ala.
***
Następnego dnia w szkole dużo osób na mnie patrzyło jak na jakąś gwiazde filmową czy coś takiego czułam się dziwnie. Po chwili ktoś do mnie podbiegł .-Ekstra śpiewasz-powiedziała jakaś nieznana mi dziewczyna.
-Ale skąd ty wiesz jak ja śpiewam? -zapytałam , marszcząc czoło.
-Na you tub jesteś-powiedziała i pokazała mi nagranie gdy śpiewałam w domu Ali, zamarłam .Poszłam szybkim tempem w strone Ali.
-Ala co to ma znaczyć że dajesz moje nagranie na you tube ? -zapytałam .
-Bo pomyślałam że każdy powinien wiedzieć jaki masz śliczny głos , Przepraszam-powiedziała, nie mogłam się na nią złościć ,to była moja przyjaciółka .
-No dobrze wybaczam ci , ale więcej mi czegoś takiego nie rób-powiedziałam ,na co ona kiwneła głową na zgode i przytuliłyśmy się do siebie. Gdy szłam w stronę sali w której teraz miałam lekcje widziałam jak dużo ludzi się patrzyło na mnie ,czułam się dziwnie.
-Hej -powiedziałam do Dean'a. On jedynie na przywitanie złożył na moich ustach pocałunek.
-Widziałaś ile już cię ludzie wid,ieli? -zapytał Dean.
-Ze sto ?-zapytałam , nie byłam pewna nie obchodziło mnie to .
-10 374 089 osób -powiedział Dean .
-Wow , ale przeciesz to tylko jeden filmik,który ona dodała wczoraj .
-Udostępniła go na fb i kto go widział ,przesyłał innym osobom i tak jakoś wyszło ,że wiele ludzi zobaczyło jak śpiewasz-powiedział do mnie , czułam się dziwnie , no ej kto by się nie czuł dziwnie ,przecież nikt nie słyszał jak śpiewam od kilku lat , a teraz moje nagranie jest na you tube . Po prostu nie moge uwierzyć.
-Ale przecierz w ciągu jednego ,nawet niecałego dnia to musi być nie morzliwe-powiedziałam .
-Wierzysz w cuda?-zapytał .
-Nie-odpowiedziałam .
-To możesz już zacząć wierzyć.
______________________
Jak wam się podoba kolejny rozdział? Próbuje już dojść do końca , poproszę o komentarze i gwiazdki . Zapraszam także na moją nową książkę . Pozdrawiam tyśka