22-Tajemnicza kobieta

35 9 3
                                    

Byłam właśnie na lekcji języka polskiego ,gdy do klasy weszła jakaś pani.

-Dzieńdobry ,chciałam się zapytać czy bym mogła rozmawiać z Ewą?-zapytała kobieta ,wszystkich spojrzenia padły na mnie , a Dean złapał mnie za rękę.

-Dobrze-powiedziała nauczycielka -Daje pięć minut-dodała , wstałam z ławki i wyszłam za klasę , a za mną jakaś pani. Usiadłam na ławce naprzeciwko klasy.

-Więc tak. Ewa ty dobrze wiesz że ja tu noe jestem bez powodu tak? -zapytała się nieznajoma.

-Tak,prze pani-powiedziałam ,próbowałam pokazać ,że jestem dobrze wychowana.

-Przyszłam tutaj ,ponieważ chce się ciebie zapytać czy wystąpisz w voice of poland?-spytała , a mnie zszokowała.

-Czy tu są jakieś ukryte kamery?-spytałam .

-Nie mówie na serio,to jak?-myślałam nad tym.-To może podam ci swój numer ,gdy będziesz już wiedziała to odpowiesz ok? -zapytała ,na co się zgodziłam.Podała mi swón numer ,po czym już mogłam wrócić na lekcje. Lecz nie mogłam się skupić już na dalszej lekcji. Rozmyślałam nad tym czy się zgodzić czy nie.

***

-Co ta kobieta chciała?-zapytał Dean ,gdy już minęła lekcja.

-Zapytać się czy wystąpie w voice of poland.-powiedziłam.

-I co? -zapytał, wiedziałam że chce wiedzieć co jej odpowiedziałam .

-Podała mi swój numer mam jej dzisiaj podać odpowiedz-powiedziałam .

-Zgodzisz się?-zapytał.

-Niewiem.-odpowiedziałam. Chciałabym iść ,ale też się boje ,bo jednak co mi to da ,nic. Jedynie może mnie ktoś wybierze , ale napewno nikt mnie nie wybierze, a tylko zrobie z siebie idiotkę.

-Spróbuj ,proszę dla mnie.-powiedział Dean,gdy szliśmy korytarzem.

-Dobrze-powiedziałam .Dean oczywiście był ucieszony tym odrazu poszliśmy tam gdzie będzie cicho i dał mi swój telefon do zadzwonienia. Gdyż chciałam teraz zadzwonić i powiedzieć. To wpisałam jej numer i wcisnęłam zieloną słuchawke.

-Hallo-powiedziała kobieta po drugiej stronie.

-Dziędobry tu Ewa ,ja chciałam powiedzieć że się zgadzam.-rzekłam do słuchawki.

-Dobrze,wyśle ci szczegóły występu sms. -powiedziała.

-Dobrze,dziękuje i dowidzenia.-powiedziałam .

-Dozobaczenia-odpowiedziła kobieta i rozłączyła się.

_____________________
Hej ^^

I jak wam się podoba? Wiem że krótki ,ale już kończymy więc nie będzie zadużo rozdziałów . Dajcie gwiazkę ,jak wam się spodobał i komentarz ,pozdrawiam Tyśka ♥

ZapomnianaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz