Porada v kumbále

76 10 3
                                    

Emma popadla svůj batoh a utíkala na bus. Sedla si vedle své kamarádky ze třídy, Amy, a zdvořile jí pozdravila. ,,Ahoj, Amy'' prohodila Emm. ,,Ahoj Emmo. Tak tebe vybrali! Něco ti chci dát. Nemohla jsem s tebou celý týden mluvit, pořád jsi někde byla a nebylo ti do hovoru. Tak ti to dám teď.'' Amy prohrábla batoh. Za necelou minutu vytáhla talisman. Byl to vlastně řetízek, na kterém byl přívěšek ve tvaru novin. ,,Amy, děkuju.'' Emma se usmála na Amy a řetízek si dala na krk. Když autobus dorazil ke škole, Emma se rozběhla do kumbálu. Už tam seděly všechny až na... a hele... byla tu i Sofia. ,,Ahoj Emmo, posaď se, potřebujeme probrat něco důležitého.'' prohlásila Audrey. Emma se nervózně posadila vedle Janette, která se začetla do knihy. Když se Emma pozorně podívala na název, jmenovala se SAS PŘÍRUČKA JAK PŘEŽÍT. Janette byla začtená tak moc, že si ani nevšimla, že Emma dorazila.  Sofi se upřeně podívala na přívěšek od Amy. ,,Odkaď to je?'' řekla Sofi. ,,Co?'' nechápala Emma. ,,No přívěšek přece''. Emma se podívala na přívěšek. Snad jí přinese štěstí.  ,,Od kamarádky''. ,,Hm'' odvětila Sofi. Stella všem rozdala papírky. ,,Tohle jsou informace. Ohledně toho, jak bude konkurz probíhat, jaký bude zdroj stravy, nápojů, oblečení a tak dále. Pozorně si to pročtěte, je to důležité. Jede se už za týden, takže si to prostudujte. Máte si koupit i tu příručku SAS, jak drží Janette. To je vše. Tak zase za pět dní.'' Sofi se ušklíbla. ,,Tohle má být naše oblečení? Tyhle hadry? A co ta kožešina? Umím jí upravit tak stokrát lépe! Tak s tímhle nepřežiju ani týden.'' Stella nad Sofiinou poznámkou protočila panenky. ,,To tam nebudu moct připravovat jídlo? Ani sendviče? Budeme jíst to, co si ulovíme?'' lekla se Audrey. ,,Ne'' zařvala Janette ,,žádný těžší náklad! To znamená žádné knížky? Žádný Eragon? NIC??''. Emma se co nejrychleji vyhrabala z kumbálu. Hádky nestrpí. 
Ahoj, čtenáři :D. Tady Annie. Jak se Vám příběh líbí? Ocením každý názor :). Omlouvám se za neaktivitu, ale dnes jsem to nahradila tak, že jsem napsala víc částí :). Tak ahoj, AnnieChante

Příliš mnoho dníKde žijí příběhy. Začni objevovat