Rozhodnutí

90 12 2
                                    

,,Už máme jasno, koho jsme vybrali. Letos zde ale nečekejte žádného chlapce." Tom, Emmi kamarád, vzdechl. Tolik si přál vidět ostrov Tajemství. ,,Vybrali jsme pět dívek. Zcela odlišných." Emma se lekla.Lin, její nejlepší kamarádka, byla úplně jako ona. Stejné vlastnosti, velmi podobný vzhled... ,,Nebudou zde ani sourozenci." V tom se ulekla Janette. Janette chodila do jiné třídy, ale Emma ji znala moc dobře. Janette byla chytrolínka, všechno věděla, všechno znala. Janette chtěla jet se svou sestrou, Monikou, která byla jako Janette. ,,Takže vybrány byly" zakašlal ředitel ,,Sofia, módou nadaná slečna" Sofia se zarazila. Ona nebyla někdo, kdo by měl přežívat na ostrově po celý měsíc. ,,Dále Stella, sportovně nadaná dívka" Stella se zasmála, až do té doby, když si uvědomila, že bude se Sofi. ,,Dále Audrey, slavná kuchařka". Na to, že byla Audrey kuchařka, byla štíhlá. Audrey si přestala zapisovat do své kuchařky, a zírala na pana ředitele. ,,Předposlední tu je... Janette O'Malleyová, nejchytřejší žákyně roku!" Janette odhodila knihu. Velkou, tlustou knihu. ,,A poslední je... je..." Emma se modlila, aby to nebyla ona. Aby nemusela být s nimi, s holkami, které skoro neznala ,,Emma, školní novinářka."

Příliš mnoho dníKde žijí příběhy. Začni objevovat