Kavárna Emma's

62 8 0
                                    

Když Emma odcházela ze školy, viděla, jak se Stella se Sofi hádají. ,,Nevím, jak to s tebou vydržím měsíc, když se chováš jako Barbie! Vždyť neumíš ani kotoul!'' ,,No a? A co budeš v budoucnu potřebovat víc? Nové tričko, nebo kotoul??'',,Nové tričko si koupím v obchodě, kotoul si nekoupíš!''Sofi se zakřenila. ,,Nemá cenu se tu s tebou o něčem bavit. Módě nerozumíš. A vůbec, budeme dělat, že se neznáme. Já tě nepotřebuju'',,Fajn, Sofie, jak chceš!'' Sofie si dupla a odešla. Stella po ní ještě koukala a potom také odešla. Emmě bylo do breku. Proč spolu nemůžou víc spolupracovat? Nasedla na svůj skútr a vyrazila ke kavárně Emma's. Kavárnu Emma's měla ráda. Chodila sem už od mala, s rodiči a tak... Kavárna tu byla ještě před tím, než se Emma narodila. Trvalo asi pět minut, než přišel Steve. Po pěti minutách ji zaťukal na rameno. ,,Ahoj Emí'' Emma se usmála. Steve byl prostě roztomilý. ,,Ahoj, Steve. Tak jdeme dovnitř.'',,Ne, počkej. Chci ti něco říct'',,Nejde to vevnitř?'',,Ne. Emmo...'' Emma znervózněla. Co když s ní chtěl chodit? ,,Chci, abys mi něco slíbila. Zkus mi poslat dopis. Ano? Vím, že to na tom ostrově nebude nejlehčí, ale alespoň to zkus.'' Emma se zasmála. ,,Moc ráda'',,Čemu se směješ?'',,Ale ničemu. Mám dobrou náladu. Tak jdeme?'' Emma si objednala Macarons, jahodový Milkshake, Steve si objednal croissant a kávu. ,,A co holky, se kterýma jedeš? Jsou OK?'',,Ne, Steve. Nejsou. Hlavně ne Stella a Sofi. Stella je sportovní typ, Sofia zase módní typ. Dnes jsem je viděla, jak se hádají. Ony by se dokonce i popraly!Jsou nemožné, nemůžou se shodnout.'',,Jo, to znám. Mého kamaráda, Lucase, vybrali také, ale on je trošku starší, takže už asi před dvěma lety. Jel s holkama, ale všechny se chovaly jako Barbie. Až na tu jednu, Martiny. Ale tu asi znáš.'' Martiny Lucasiová, přítelkyně Lucase. Martiny byla Emmina kamarádka, milá. ,,Jo, znám. Ale já tam neznám ani jednu holku. Ani jedinou. Jediná, která mi příjde celkem OK, je Audrey.'',,Ty to zvládneš. Znám tě.'',,Děkuji, ale tohle asi nezvládnu.'',,Jak říkám, znám tě. Vím, že to zvládneš''.


Příliš mnoho dníKde žijí příběhy. Začni objevovat