Emma ráno vstala a uvědomila si, že jede už zítra. Ten pocit, který se dostavil hned jak vstala, nebyl vůbec příjemný. Její nohy se dotkli chladné podlahy a pomalu kráčely směrem ke koupelně. Vyčistila si zuby, vyčesala si vlas do vysokého drdolu, oblékla se do domácího obleku a sešla do kuchyně. Z okna viděla, že venku nevládlo nijak hezké počasí. Pršelo a hromy byly slyšet na míle daleko. V kuchyni na ní čekala pouze sestra, maminka s tatínkem byli na nákupu. ,,Dobré ráno'' pozdravila Zoe. Emma se rozbrečela. Místo pozdravu. Pomalu padala na chladnou podlahu v uvědomění, že jede již zítra a že dobré ráno už dlouho neuslyší. Zoe vstala a pomohla Emmě sednout si. Emma se napila kakaa a kousla si do dortu. Zoe promluvila: ,,Emmo, co je s tebou?'',, Že se ještě ptáš.'' nemohla zastavit pláč Emma. ,,Promiň, není mi nejlépe, půjdu si lehnout.'',,Tak to ani náhodou!'' vstala Zoe. ,,Je tu poslední den před zájezdem. Poslední den, kdy se, kromě zítřka ráno, vidíme. A ty ten den prospíš? Ne, to se mi nelíbí. Víš co? Jedeme do DisneyLandu. Svůj poslední den před zájezdem rozhodně nestrávíš v posteli, to tedy ne.'' Emma se musela usmát. ,,Dobře'' Emma pomalu kráčela k šatníku, a lehkým dotekem nahmatala svetr, ke kterému čapla legíny a tenisky Converse. Zoe vyšla za necelých pět minut z koupelny s perfektními linkami. ,,Jak jsi to dokázala?" ,,Léta cviku." ušklíbla se Zoe. Emma se nijak zvlášť nelíčila, jen na své řasy nanesla řasenku a na rty trošku rudé rtěnky. Sestry vyšly před dům a Zoe odemkla svoji černou Audi. Emmě se sestřino Audi vždy líbilo. Toužila po něm. Emma pomalu dokráčela ke dveřím auta a nasedla hned vedle sestry. Když byly u DisneyLandu, Emma vyskočila z auta a nemohla uvěřit svým očím. Na DisneyLand se těšila od té doby, kdy ji bylo 6 let.
Z Emmina deníku:
Dnes jsem se Zoe byla v DisneyLandu. Poslední den před zájezdem jsem si užila. Zoe měla pravdu. Bylo lepší jet do DisneyLandu, než celý den probrečet. Jsem nervózní ze zítřka. Ani nevím, s kým budu sedět v letadle. Uvidím. Jen mi držte palce. Zítra začně ten dlouhý měsíc...
ČTEŠ
Příliš mnoho dní
AdventurePětice dívek se dostane na školní měsíční zájezd na Ostrov Tajemství. Dívky jsou úplně odlišné a vůbec se neznají, i přesto se však později skamarádí a naučí se pracovat jako tým. V tomto příběhu se setkáme nejen se spoluprací, ale i s láskou... ...