SA 23 - STATUS: UNKNOWN (PART 2)

2K 63 8
                                    

SA 23 - STATUS: UNKNOWN (PART 2)



CAS' POV


I woke up and then realized na late na. It was 7:00 PM and still there's no sign of her dad.


I checked Electra's temperature at medyo bumababa na ang lagnat niya, but still she's sleeping and I don't want to disturb her. She need to take her next medicine at kailangan niyang kumain.


So I got up kahit inaantok na ako at pumunta sa kusina nila sa baba. I tried checking their refrigerator but it seems like I can't find any ingredients to cook.. because most of all, I CAN'T COOK.


WHAT THE HELL WILL I DO?

Mom. I need to call mom.


I dialed my mom and while still looking at those food inside the fridge.


"Hello mom? Thank God you answered!"



"Hello Allen? This should be important. I'm quite busy with the cafe."

Halata sa boses ng nanay ko na naiirita siya but I know na hindi niya ako matiis kaya I told her what's the reason why I called.


"Mom can you teach me how to cook?" I closed their fridge then sat at a chair.



"What?! Bakit? Anong nakain mo at gusto mong magluto?!" I know what I said was so stupid but my mom's reaction is just too exaggerated.



"Mom please kahit simple soup lang.." I whined.



"Bakit ba? Wala si manang diyan? Ang daddy mo? Gutom ka na ba talaga? Magpadeliver ka nalang ng pizza."



"Mom mahirap ba talagang turuan nalang akong magluto through phone?" I love my mom but I am losing my patience..



"Cassander Allen, mas mahirap intindihin kung bakit gusto mong magluto eh ang tamad-tamad mo naman."



"Wow thank you mom." sagot ko.


"Ano ba kasi talagang reason kung ba't gusto mong magluto. Nakakainis ka nang bata ka ha."



"I NEED TO FUCKING COOK FOR ELECTRA.."

It takes quite a little time before my mom answered. "Mom?"



Saving Aera (KN Fanfic - Castillo Series #2)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon