Yorum ve beğeni yapmayı lütfen unutmayın.Yanımda olduğunuz bana destek olduğunuz için teşekkürler. Herkese bol ilhamlı günler.
***
"Hadi şimdi Mahir bey'in yanına gidip.İlk yenilgi de, kaçan ortaklarımıza sürpriz hazırlayalım." Bu söz birlik olduklarına dair bir kanıttı. Artık işi için uğraşan patronuna, göğsünü gererek bakıp kendi içinden eserimle övünüyorum demeye başladı. Daha başlangıç olsada onun eseriydi. Kararlı ve güçlü duruşu Murat Arsel'in bakışlarında görmüştü. Bu adamdan hoşlanmadığına emin olsa da düzeleceğine dair bir umudu vardı, var olacaktı.
***
"Merve, nerede kurula gönderdiğimiz raporlar? Bana gönderdiğin bütün dosyalara baktım, yoktu." diyerek sekreter odasına giren Salih. Herkese başıyla selam verdikten sonra Merve'nin masasının önündeki sandalyeye oturdu. Eliyle masaya gelişi güzel bir melodi eşliğinde vurmaya başladı. Merve de bütün dikkatini bugün eline verilen dört dosyaya vermişti. Derin bir nefes alarak, biraz zor olsa da bulduğu dosyayı Salih Saraç'a uzattı. Genç adam arkasında farkında olmadan, üç tane hayran bakan göz bırakmıştı. Gözleriyle bile hiç çekinmeden adam soyabilen, üçlü dedikodu gurubu Yaren, Ayşe, Suzan... Gözleri bayram ettikten sonra, diğer konuları al aşağı etmek için, bütün dosyaları koydukları yerde birleştiler.
Hacer ve Merve bu gruba hiç dahil edilmemişlerdi. Zaten davet edilse de,teşrif etmezlerdi. Merve, mutaassıp bir ailede yaşayan birkaç ay içinde sevdiği erkekle evlenecek, tesettürlü bir kadındı. Holding de iki yıldır çalışıyordu. Nerede ne konuşacağını bilen en önemlisi aklıyla burada tutunabilmek için var gücüyle çaba sarf etmişti. Ayşe,Yaren,Suzan ve baş sekreter tarafından, işten istifa etsin diye baya bir komplo uygulansa da, Fahri bey ve Salih sahip çıkınca yapacak bir şeyleri olmadığı için işkencelerine son vermişlerdi. Son bir yıldır kimse rahatsız etmiyordu. Yavaş, yavaş alışmışlardı varlığına. Merve, birçok insanın gıpta ettiği bölümde, her işin altından kalkacağını gösteren başarılı bir sekreter olmuştu. Hacer oradaki tek arkadaşı dert ortağıydı. İkisi de kalp kırmaktan korkarlardı. Birbirlerine benzeyen iki dost ,iş ortamında dostluklarını kimseye söylememişlerdi. Bu tedbir elbette Merve içindi. Yalnız gösterek kendini, kimseyi başına bela etmiyordu. Hacer, idealist bir karaktere sahipti. Fazla gülmez,sohbet etmeyen, klas birisiydi. Kendini üstün görmeyen, genç, minyon tipli kızdı. Yaren,Suzan ve Ayşe'nin bir nevi korkulu rüyasıydı. Yanlış gördümü şikayet etmeden halleden, ama uyarı yapmadan duramayan biriydi. Dosyaların önünde kurulan dedikodu grubu, başlamıştı günün en derin konularına... Yaren yutkunarak ilk sözü alıp;
"Sakın bana kızmayın ama tamamen aptal olduğumuzu düşünüyorum." diyerek kendisinden uzakta işlere gömülen Merve'ye baktı. Onlar için kolay lokma değildi. Sonra onu can kulaklarıyla dinleyen kızlara döndü.
"Öyle bakmayın şimdi açıklayacağım. Bu kirli bez parçası Merve olduğu sürece bizden birisi Salih bey'in ne sekreteri olur ne de sevgilisi. Hadi Murat bey'i ben kaptım, ya siz? Hacer çaktırmasa da onun yanında. Evlendikten sonra da burada çalışmaya devam edecekmiş. Sinir oluyorum. Biz en basit müdürlerin sekreterliklerini yapalım. Onlar istiyor diye yaptıkları tacizlere katlanalım." Dudağını ısırdı.
"Bu işyerinin en iyileri Murat ve Salih. Çok şükür biri cep de diğerini de aldık mı bizden güçlüsü yok." Konuşması devam ederken aralarında sır tutamayan, ağzından bakla ıslanmayan üyesi Suzan, yine sözü Yaren'in ağzına tıkayıp kendi mantığında doğru bulduğu kelimeleri söylemeye başladı.
"İyi de Murat bey normalde senin yüzüne dahi bakmıyor. Sanki dalga geçiyor gibi seninle. Oyuncak gibi görüyor seni bence." diyerek gözlerini kısarak devam etti. "Aslında benim sapık müdüre söyleyelim bu Merve'yi." Sessizce gülmeye başladı. Yaren ve Ayşe birbirlerine bakıp yeter demek isteseler de, sessiz kalarak sözünün nereye gideceğini dinlemeye devam ettiler.
"Benim müdürüm tam bir sapık..." dedikten sonra kalçasını gösterip yarım bıraktığı cümlesine devam etti.
"Baksana kalçama taciz etmekten kiyafetimde el izi kalacak. Odasına her girdiğimde, sanki beni ilk defa görüyormuş gibi sıkıyor. Ona da yaparsa dayanamaz istifa eder. Benim kadar güçlü değil ne de olsa." Mantıklı gelmişti bu ahlaksız fikir. Gülerek dikkatleri daha fazla üzerlerine çekmesin diye yerlerine oturdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Resmen Aşık 1-2
RomanceHer gün yeni bölüm mükemmel bir hikaye buyurun efendim. :) Bütün patronların seksi olacağını da kim söyledi? Bazıları kıvırcık saçlı, sinir bozucu aynı zamanda sempatik olabilir. Bu patron tamamıyla öyle... Ruhunu sevdiğim kadın olmanı istedim. Ru...