10. Zorla geleceksin

2.9K 246 7
                                    

Tek istediğim lütfen beğeni yapmayı unutmayın lütfen...

Yorum yaparsanız da tadından yenmez.

***

Kendi ile çelişkiye düşen Melek, pişman olsa da istemeye istemeye Murat Arsel'i getirme görevini uygulamaya başladı.

Mantıklı bir neden bulmalıydı. Yoksa ayağını bile kaldırıp şirkete gelmezdi. Yine her zaman ki gibi Hacer'in yanına giderek kaldığı yer olan evin adresini aldı.

Saat on bir buçuk...

Zamandan tasarruf etmek için danışmayı arayıp taksi çağırmasını istedi.

Kendine güveni sıfır bir halde asansöre binip zemin katın düğmesine bastı.

Danışma, Melek'i gördüğü gibi;

"Taksi dışarıda bekliyor."diyerek gülümsedi."

Çok sağol bu kıyağını unutmayacağım." Melek tebessüme karşılık vererek taksiye bindi.

Pencerede keyifle onu izleyen Fahri Bey, içeriye giren baş sekreterin adımı ile dışarıdan gözlerini çekip masasına yönelerek sekreterin elindeki dosyaları imzalamaya başladı."

Onaylandı mı? İmza attığıma göre lehimize bir durum var herhalde."

Sekreter tebessüm ederek;

"Evet efendim Salih bey sayesinde yabancı ortaklar öneriyi kabul ettiler. Şimdi de diğer toplantıyı ayarlamaya çalışıyor."

"Bugün üç toplantı var diye biliyordum. Başka bir şey yoksa gidebilirsin. Unutmadan Salih odasına geçince bana uğrasın."

Baş sekreter, Fahri Bey'in önündeki yeni imzalatdığı dosyaları alıp sessiz bir tonda;

"Tamam,efendim şimdi ararım." diyerek dışarıya çıktı.

Sekreter el çabukluğuyla telefona sarıldığı gibi Salih bütün görselliğin zenginliğini gösterircesine geldiğini farketti.

"Salih bey patron da sizi çağırıyordu."

"Tamam,bende o yüzden geldim." Baş sekreterin koluna, masumane dokunup sözlerine devam etti.

"Siz işinize dönün. Gerisini ben hallederim."

Salih yanından geçerken baş sekreter koluna dokunduğu yere elini değdirip ah çekiyordu. 

Salih konuşurken mimiklerini ve ellerini çok kullanırdı. Daha anlaşılır olmak için göz teması kurarak sohbet veya tartışma içine girerdi. Birçok insanı kendini hayran bıraktıran gizli bir cazibesi vardı.

"Girebilir miyim?" diyerek kapıdan başını uzattı.

"Gel, Salih bende seni bekliyordum. Güzel haberler var gibi, yanlış mıyım?"

"Evet güzel haberler var. Dün yeni sekreterin Murat bey'den aldığı imza sayesinde  işlerim fazlasıyla kolaylaştı." Masanın üstüne dosyayı bıraktı.

"Tamamen bizim isteğimiz doğrultusunda işler devam edecek gibi görünüyor. Lakin bir sorun var." Elinde ki kağıdı Fahri beye uzatırken kaldığı yerden devam etti;

"Yabancı ortaklar da öneriyi kabul ettiler. Ama önerinin başında duran insan ile konuşmak istiyorlar. Bu yüzden toplantı başlamadan bitti."

Fahri Bey'in içi rahatlamış bir şekilde nefes aldı.

"Tamam yarın randevu ayarlayarak ortaklarımız ile konuşalım." demesiyle Salih koltuğa oturup ayak ayak üstüne attı. Fahri bey'in rahatladığı için gevşemiş kaşlarına bakarak dudağını ıslattı.

Resmen Aşık 1-2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin