_Geri dön!_

8.4K 359 26
                                    

Merhaba 😍 Yorum ve beğeni yapmayı  unutmayın, lütfen...

____________

Kaybolan hayalleriyle çekişen içkinin, bedenine verdiği güç ile avazı çıktığı kadar bağırıyordu.
"Geri dön lütfen! Anne yemin ederim inan! Çok canım acıyor."

Bağırması kesilince dudaklarını dişleriyle çiğnedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bağırması kesilince dudaklarını dişleriyle çiğnedi.
"Beni yanına al o zaman." demesiyle dediğinden caydı.
"Yok yok... Babam yalnız kalır değil mi? O yüzden ses çıkarmadan bekliyorum. İçim şişti ama..." Nefes alıp karanlık gökyüzüne baktı.
"Yoksa içki yüzünden mi şişti? Pis içki! Nerde o şişe! Beni sarhoş etmeye utanmıyor mu?" dedi ağzını sıkıca tutarak kıkırdadı.
"Salak Melek, annem duymasın. Annem gördüyse terlik yerine hortumla döver." Gülmeye devam ediyordu. Gözleri nemlenince burnunu çekti.
"Anneme çarpan o araba nerede? Benim güzel annemi nasıl öldürür?" dedi hizaya geçerek...
"İleri marş!" Diye sallanarak devam etti. Melek daha yirmi üçünde yaşıtlarına göre olgun, kendi iç dünyasında yalnız bir kızdı. Annesinin ölümü, sevdiği adamın gidişi sonrasında bambaşka biri olmuştu. Oysa iki yıl önce dünyanın en mutlu, en korkak kızı olduğunu düşünürdü. Kimse kendi kaderini bu şekilde yazmak istemezdi. Melek'in elinde olsaydı, şimdi bir şirkette yönetici asistanı olmuştu. Ne çok özenirdi zamanında küçük bir şirkette çalışan annesine... Melek için, biricik annesi kelimenin tam manasıyla dünyanın en iyi yeri ve en iyi patronuna sahipti. Evde ki günlük işleri bitirdikten sonra, annesinin bütün ikazlarına rağmen yardım için yanına gider. Bir şeyler öğrenmek için var gücüyle annesine destek olurdu. Şimdi ise ne Melek eski Melek'di, ne de onu küçük bir şirkette bekleyen sevgi dolu annesi vardı.

Annesinin ölümü Melek için büyük bir yıkım, küçük zararsız hayatını ters, düz etmişti. Evlilik hayalleri kurduğu adamda terk edince... Hiç yapmadığı alışkanlıklar hayatına dahil olmuştu. Mesela içki içmek gibi vücuda, hayatına zarar veren alışkanlıklar. Bırakmak istese hemen bırakırdı ama en çok anne özlemini bu şekilde atlattığını sanıyordu.

Eskiden, annesi varken şimdikinin aksine parmak ile gösterilen azimli, sabırsız, çalışkan, inatçı, kurnaz, akıllı bir kız'dı aklını, keçi gibi inadını ve kurnazca davranışlarını bazen sinir etmek için harcadığı da oluyordu.
Tabi Melek'den yaka silken, onu gördüğünde hoşnut olmayan bakışlarla, yolunu değiştiren birkaç kişide bahsetmeden olmaz. En yakın arkadaşının nişanlısı, Ahmet... Sinirli ve Melek'e karşı daima ön yargılı... Bazen herkesin içinde nefret söylemleriyle küçük düşürdüğü görülmemiş bir durum değildi. Ahmet yüzünde birkaç kişiden daha her konuda ihanet görmüştü.

Melek hiçbir konuda sessizlik ile çözüm arayan bir kız olmadı. Kavga etmekten, laf dalaşına girmekten üşenen bir kız da değildi. Yine de küçüklükten beri en yakın arkadaşı olan Sibel'in nişanlısının her yaptığına sessiz kalmayı seçmişti. Bu şekilde daha fazla yalnız kalmayacaktı.

Resmen Aşık 1-2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin