kısa önyazı

1.5K 60 7
                                    

Kimse mükemmel değildir o da öyleydi.
-----------------

Evet, nerede olduğunu öğrendiniz mi?" dedi görüntüye bakmaya devam ederken.

"................"

"Çıkmadılar mı? Ne yani benim şirketim de benim olana zarar verip yaşayacağını mı düşündü? Ne cesaret ne büyük aptallık! Onlara Murat Arsel'in kim olduğunu dibine kadar göstereceğim. Doğruluk yolunda sekteye uğradığına göre cesaret yolunda b...ku yedireceğim." Tam konuşmaya devam ediyordu. Görüntü de Melek'e doğru giden adamın attığı her adıma baktı. Telefonda ki sesler kulağına an itibariyle gelmiyordu ama görüntü kaşlarının çatılmasına neden olmuştu.
"Sakın Melek'in canını yakma, sakın..." diyerek sanki oradaymış gibi kendi duyacağı şekilde konuşuyordu. Ayhan, Melek'in vücudunu masaya acımadan fırlatırken Murat daha fazla videonun içeriğini kaldıramadı. Bilgisayarı kucağına alarak, hışımla yere attı.
"Bu kadar yeter. Kalbim sandığımın aksine olmadığı kadar acı çekiyor." dediği gibi nefes alması için pencereyi sonuna kadar açtı.
"Melek o adamın elinde. Daha halen şirketteymiş." Bir müddet yüzüne kırbaç gibi vuran rüzgarı dinledi.
"Ciddi anlamda ellerim kaşınıyor birader." diyerek Salih de ayağa kalktı.
"Ben dövmeden sen elini dahi süremezsin. Öldürmek üzereyken al elimden bunun haricinde beni sakın ola tutma. Çünkü ne Ayhan olacak it ne de Kenan olacak p*şt ölümü görmeden kurtulmayacaklar." Pencerenin önünden çekildi. Kafalarında iki kıza yapılan şiddetin bin katını uygulamayı bütün hırslarıyla isteyen iki adam odadan çıktı. Yangın merdivenin olduğu tarafa doğru yürüdüler. Birkaç adam da hazırda bekliyorlardı. Onların öncülüğünde merdiven basamaklarını inerek yavaşça yolu tamamladılar. Büyük garaj da etrafa bakarak bir ipucu aradılar.







Resmen Aşık 1-2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin