Privésessie Sky

29 7 3
                                    

De stemming tijdens de lunch is gespannen. Er worden geen grappen gemaakt en niemand van de groep krijgt een hap door de keel. "Neem plaats op de banken districtgenoot aan districtgenoot,"zegt Atala. De zoemer gaat en de eerste naam gaat door de luidsprekers. Timmy staat op en loopt naar binnen. Mick wenst hem succes met gebaren wat er best idioot uitziet. Daarna is Melissa. "Succes,"fluister ik. De tijd verstrijkt en toen kwam het moment dat mijn naam door de luidspreker kwam. "Skyler Anderson,"zegt de monotone stem. Ik sta op en duw de zware deur open. "Goedendag, ik ben Skyler,"zeg ik beleeft en ik loop naar het sprintonderdeel. Daar begin ik zo hard te rennen als ik kan. Ik heb nog genoeg tijd over dus ga ik ook in de weer met visnet en haak. "Dank u wel voor uw aandacht,"zeg ik en ik loop weg.

'S Avonds bij het avondeten is de privésessie het onderwerp. "Hoe ging het Sky?"vraagt Layla met haar honingzoete stem. "Best goed,"mompel ik en snel neem ik een hap eten zodat ik niet veel meer vragen te beantwoorden hoef. Layla knikt. Mick begint honderduit te vertellen over zijn sessie. Ik eet. Oxion gromt. James bekijkt zijn spiegelbeeld in een lepel. Dan zeg Layla dat het tijd is voor de cijfers. Timmy's naam verschijnt en een foto. Hij heeft een 9. Melissa heeft een 6. Dragon een 9. Mick heeft ook een 9 en Layla drukt een kus op zijn wang. Dan ben ik aan de beurt. Skyler Anderson, district 4: 10. "Wow Sky,"mompelt Mick jaloers. Layla omhelst me en James geeft me een hand. Oxion gromt. Ik heb hoger als Mick, Dragon en Timmy. Dat verwachtte ik echt niet. Alleen Lizzy en Pablo hebben hoger. En Zeno heeft hetzelfde cijfer.

Mijn commentaar:
Je skipt Sera wel een beetje, ik dacht dat je ook een bondgenootschap had met haar.
Cijfer: 8,9

Vivian_Vallens commentaar:
Hetzelfde als Veronique: Sera mocht wel terugkomen. Voor de rest is dit stuk vergeleken bij je andere stukken wel wat kort, maar wat er staat is goed geschreven!
Cijfer: 8,8

Gemiddeld: 8,9

The Wunger Games! (Gesloten)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu